Seneste bedømmelser

16 dage siden
Lars E.
Renault Clio 2015
28 dage siden
Poul B.
Suzuki Splash 2013
Ok
cirka en måned siden
David P.
Service, Kia Ceed 2016
God service og til aftalt pris :)
cirka en måned siden
Steen T.
Mazda 3 2009
cirka en måned siden
Mikkel H.
Service, Citroën C3 2015
Chokerende ringe oplevelse. Autobutler er orienteret om forløbet. Der kan IKKE betales med kort på dette værksted, selvom det fremgår af profilen på Autobutler. Tværtimod KRÆVER ejeren at man betaler kontant eller via straksoverførsel hvis regningen er over et vist (ukendt) beløb - ingen mulighed for faktura eller endnu bedre kortbetaling, som hos ordentlige værksteder. Jeg ville give ejeren en chance og accepterede derfor hans tilbud på Autobutler, da han var nyt værksted på Autobutler, men ALDRIG igen! Ejeren svarer igennem flere SMS'er ikke på hvornår bilen kan hentes, men forsøger i stedet tre gange at sælge nye dæk, selvom jeg afviser dette allerede ved første forsøg. Bilen er observeret stående udenfor værkstedet præcis hvor jeg stillede den, næsten to timer efter aftalt indleveringstid. Pudsigt nok var bilen først klar til afhentning dagen efter, selvom der var aftalt afhentning samme dag. Sammenhæng? Dette værksted kan på INGEN måder anbefales - hold jer væk!

MS-Biler - Hella Service Partner - 17. jul 2019

Hej, det er da noget af en latterlig bedømmelse, for det første aner jeg ikke hvor det står med vi modtager kort, men det kort og det lange er vi kræver penge da du er ny på værkstedet og at vi ikke gir kredit til ukendte personer som du er når du er ny kunde. det er meget normal så meget langt ude den melding du kommer med, du skriver flere gange og godkendte bilen kunne stå færdig dagen efter, men vi lavede den så i løbet af aften så den stod færdig omkring kl 23:00 om aften hvor vi havde aftalt din bil skulle stå færdig dagen efter omkring middag, det er nu meget god service vil jeg påpege, da der var flere ting galt med din bil end først antaget til et syns tjek, så det du skriver er der på ingen måder helt hold i, at jeg har påpeget dine dæk 3 gange og prøvet og sælge dig dette er på ingen måder korrekt, jeg nævnte for dig at dine dæk var slidt og om du ville have et tilbud på dette, det takker du pænt nej tak til da du har andre ønsker på dæk, og så var den enlig lukket? jeg syntes på ingen måder jeg hverken har givet dig dårlig behandling eller noget, det korte af det lange er det skide kort betaling du brokker dig over, og vi har så få kunder med kort betaling enden er det mobilpay eller bank overførsel som jeg også forklarede dig og du efter signede accepterede, og at din bil har stået uden for dette er korrekt, vi kan jo ikke bare smide at hvad vi har for og få din bil ind med det samme, vi har holdt os inden for den ramme du selv har accepteret denne dag, med afhentning dagen efter. men at vi så laver bilen færdig samme dag og arbejder meget over for dette, er GOD SERVICE.

men forsat rigtig god dag til dig, beklager du har fået en hmm dårlig oplevelse her hos os, for det er langt fra det jeg syntes vi har gjord for dig.

Rigtig god sommer MS-Biler... :)
cirka en måned siden
Kristof
Aircondition, Ford Focus 2012
cirka en måned siden
Kevin S.
Service, Mazda 3 2017
cirka 2 måneder siden
Niels L.
Aircondition, Opel Astra 2016

MS-Biler - Hella Service Partner - 3. jul 2019

Vi takker for den fine bedømmelse og håber og se dig igen på værkstedet,

Rigtig god dag, :)
cirka 2 måneder siden
Lukasz
Aircondition, Ford Mondeo 2003
Problemer med at angive fejl angående bilen, samt flere ture til værksted