Skal din Bmw på værksted?

Sammenlign priser på reparationer og service til din Bmw

4.5 (3.214)
  • Få tilbud fra 237 uafhængige værksteder
  • Spar op til 60%*
  • Bestil tid online med prismatch og 3 års FDM-godkendt garanti
Få tilbud
Derfor bør du bruge Autobutler når din Bmw skal på værksted
Bmw
  • Du sparer op til 60%* når du reparerer eller servicerer din Bmw gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online
Få tilbud

Sammenlign tilbud fra lokale værksteder til din Bmw

Så meget sparer bilejere på Bmw reparationer og service

De gennemsnitlige priser og besparelser, for de viste bilmærker, er baseret på forskellige modeller og årgange. Du skal derfor oprette en opgave og sammenligne tilbud for at se din faktiske pris og besparelse.
Opgave Sammenlign og spar* Du sparer i gennemsnit*
Aircondition DKK 724 47%
Andre opgaver DKK 860 27%
Anhængertræk DKK 1.971 19%
Basisservice DKK 1.268 56%
Batteri DKK 632 22%
Bilpleje DKK 3.161 83%
Bremser DKK 1.073 24%
Dæk, hjul & hjulskifte DKK 937 55%
Elektrisk arbejde DKK 866 28%
Fejlsøgning DKK 1.019 74%
Firehjulsudmåling & sporing DKK 634 44%
Gearkasse DKK 935 21%
Hjulskifte DKK 689 74%
Kobling DKK 1.870 23%
Motor DKK 2.430 24%
Olieskift DKK 813 44%
Rudeskift & stenslag DKK 1.282 20%
Serviceeftersyn DKK 924 22%
Styretøj & undervogn DKK 838 19%
Støddæmpere & affjedring DKK 1.477 23%
Syn og synstjek DKK 532 54%
Tandrem & taktkæde DKK 5.365 24%
Udstødning DKK 1.732 18%

Mest populære service og reparationer

Lige nu priser fra 197 kr.*
4.7 (19.583)
Spar i gennemsnit 73%*

Bestil hjulskifte online og spar penge! Priser lige nu fra kun 197 kr.* Spar i gennemsnit 73%* ved at sammenligne tilbud på autobutler.dk. Få tilbud og se din pris med det samme!

Lige nu priser fra 375 kr.*
4.7 (636)
Spar i gennemsnit 58%*

Bestil dækskifte og spar i gennemsnit 58%*. Få skiftet og afbalanceret dine dæk nemt, hurtigt og nær dig. Lige nu priser fra 375 kr.* Få tilbud i dag på dækskifte!

Spar i gennemsnit 951 kr.*
4.5 (34.285)
Med stempel i servicebogen

service med stempel i servicebogen. Du sparer i gennemsnit 24%* på at sammenligne tilbud, svarende til 951 kr.*

Lige nu priser fra 695 kr.*
4.5 (3.098)
Spar i gennemsnit 53%*

Få et basisservice og hold din bil sikkert kørende. Lige nu priser fra 695 kr.* Inkluderer skift af olie og oliefilter, op til 4 liter kvalitetsolie samt komplet gennemgang af din bil med 46 kontrolpunkter.

Bedømmelser af Bmw Service eller Reparationer

Hårup Auto - AutoPlus
en dag
Det var en super oplevelse flinke folk og de viste hvad de lavede
Brian J.
BMW 320d (2013)
Skovstedets ApS
3 dage
Super service behagelige medarbejdere. Og rart med folk der ved hvad de laver. De har helt sikk...
Teddi
BMW X5 (2007)
Brdr. Dan Biler A/S - Magneti Marelli Checkstar
3 dage
Føler at både bilen og jeg som kunde, har fået en professionel behandling.
Jan M.
BMW X3 (2010)
BMW

Den store tyske bilkoncern BMW blev oprindeligt grundlagt i München i 1916.

Bag etableringen af det, som hurtigt skulle blive en motorcykel- og motorfabrikant, stod de tre virksomheder Rapp Motorenwerke, Schneeweis og Luftschiffbau Veeh fra Chemnitz i Sachsen.

Under 1. Verdenskrig producerede virksomheden udelukkende flymotorer til det bayerske luftfartsselskab, Bavarian Aircraft. Men i 1922 blev virksomheden omdøbt til Bayerische Motorenwerke (BMW), og i 1923 kom så den første BMW-motorcykel på markedet.

Motorcyklen, med navnet R32, var udviklet af fabrikkens designteam, Max Friz og Martin Stolle. BMW R32, der blev udviklet med en boxermotor, kardanaksler og en stelramme designet med tvillingrør, kom til at danne skole for, hvordan motorcykler blev fremstillet. Designet var så gennemført, at motorcykler den dag i dag bliver fremstillet med inspiration fra datidens BMW-konstruktioner.

Rekonstruktion efter krigen

Rekonstruktionen efter 2. Verdenskrig var vanskelig for BMW. Fabrikken i München var fuldstændig ødelagt, og fabrikken i Eisenach var blevet overtaget af de sovjetiske besættelsestropper.

Til trods for at BMW i 1948 sendte modeller som motorcyklen R24 1948 i handlen og senere i 1952 også den eksklusive model 501 samt Baroque Angel 501, så led BMW under svigtende salg. Meget hjalp det ikke, at man i 1955 også lancerede den lille smalle model Isetta. Krisen kradsede, og i sidste ende var det Herbert Quandt og et lån fra MAN ("Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg"), som i 1959 redede BMW fra et totalt økonomisk kollaps.

BMW bliver producent af luksusbiler

BMW fik altså tilført livsgivende kapital, og vendepunktet kom i 1961 med lancereingen af mellemklassebilen BMW 1500. Nu blæste der nye vinde over BMW, som i 1967 udvidede produktionsfaciliteterne med købet af Hans Glas GmbH.

Efter to årtier havde BMW etableret sig i toppen af det tyske bilhierarki. Det højeste antal solgte biler kom fra BMW 3-serien, der blev lanceret i 1975, og som frem til i dag er blevet fremstillet i seks forskellige modeller.

I 1990 beskæftigede BMW 70.900 medarbejdere og genererede en årlig omsætning på 27,1 mia. tyske mark (D-mark). I midten af halvfemserne åbnede BMW en afdeling i USA for at kunne producere off-road biler. Strategien var at skabe yderligere ekspansion og opnå nye markedsandele.

I 1994 blev der endvidere også indgået en samarbejdsaftale med Rover. Overtagelsen gik dog ikke som forventet, og af de to mærker, Landrover og Mini, er det i dag kun sidstnævnte, som er en del af BMW-sortimentet.

Siden 2003 har BMW samarbejdet med kinesiske BMW for at fastholde positionen i den øverste liga blandt verdens førende luksusbilproducenter.

De sporty Z-modeller var nogle af BMW’s mest opsigtsvækkende modeller i perioden 1989-2000, og det, at BMW Z3 var med i en James Bond-film, var med til at promovere BMW’s roadster-modeller som biler, der var skabt til bilejere med en særlig sofistikeret livsstil.

BMW, der ellers hovedsagelig havde produceret biler i mellemklassen og luksusklassen, introducerede i 2004 også den kompakte BMW 1-serie.

Lanceringen blev en kæmpe succes, og samme år overhalede BMW-konkurrenten Daimler.

Med et nyskabende design og avanceret teknologi er BMW i dag også førende inden for udviklingen af el- og brintbiler. Brintbilerne har endnu ikke ramt markedet, og er indtil videre kun i testfasen. Det bliver spændende at følge og se, hvornår den første brintbil fra BMW sendes på gaden.

BMW bliver producent af luksusbiler

BMW fik altså tilført livsgivende kapital, og vendepunktet kom i 1961 med lancereingen af mellemklassebilen BMW 1500. Nu blæste der nye vinde over BMW, som i 1967 udvidede produktionsfaciliteterne med købet af Hans Glas GmbH.

Efter to årtier havde BMW etableret sig i toppen af det tyske bilhierarki. Det højeste antal solgte biler kom fra BMW 3-serien, der blev lanceret i 1975, og som frem til i dag er blevet fremstillet i seks forskellige modeller.

I 1990 beskæftigede BMW 70.900 medarbejdere og genererede en årlig omsætning på 27,1 mia. tyske mark (D-mark). I midten af halvfemserne åbnede BMW en afdeling i USA for at kunne producere off-road biler. Strategien var at skabe yderligere ekspansion og opnå nye markedsandele.

I 1994 blev der endvidere også indgået en samarbejdsaftale med Rover. Overtagelsen gik dog ikke som forventet, og af de to mærker, Landrover og Mini, er det i dag kun sidstnævnte, som er en del af BMW-sortimentet.

Siden 2003 har BMW samarbejdet med kinesiske BMW for at fastholde positionen i den øverste liga blandt verdens førende luksusbilproducenter.

De sporty Z-modeller var nogle af BMW’s mest opsigtsvækkende modeller i perioden 1989-2000, og det, at BMW Z3 var med i en James Bond-film, var med til at promovere BMW’s roadster-modeller som biler, der var skabt til bilejere med en særlig sofistikeret livsstil.

BMW, der ellers hovedsagelig havde produceret biler i mellemklassen og luksusklassen, introducerede i 2004 også den kompakte BMW 1-serie.

Lanceringen blev en kæmpe succes, og samme år overhalede BMW-konkurrenten Daimler.

Med et nyskabende design og avanceret teknologi er BMW i dag også førende inden for udviklingen af el- og brintbiler. Brintbilerne har endnu ikke ramt markedet, og er indtil videre kun i testfasen. Det bliver spændende at følge og se, hvornår den første brintbil fra BMW sendes på gaden.

Sporty design og succes inden for motorsport

Allerede i de tidlige år var BMW engageret inden for motorsporten. Dixi 3/15 HP var bilen bag den første store succes i International Austrian Alpine Rally i 1929, og i tiden herefter fulgte flere sportslige triumfer, heriblandt sejren i Eifelrennen i 1930.

Som en naturlig konsekvens af udviklingen hos BMW blev modellen BMW 328 Roadster sendt på gaden i 1936. Med denne sportsvognsmodel slog BMW for alvor sit navn fast inden for motorsportskredse. Med den nye roadster model blev det til sejre i det tyske Grand Prix på Avus (Automobil-Verkehrs- und Übungsstraße) i 1938, og i 1940 blev det til BMW’s første sejr i det italienske løb, Gran Premio Brescia Delle Mille Miglia.

Efter 2. Verdenskrig fortsatte BMW sit engagement inden for motorsporten, og fra 1952 opnåede det tyske team bl.a. gode resultater med modellen BMW 501 Sedan i det berømte Monte Carlo Rally.

BMW blev ved med at levere gode resultater, og i 1960 blev Hans Stuck tysk mester i en BMW 700. Mere end 10 år senere grundlagdes BMW Motorsport GmbH (1972), og i de efterfølgende år blev det bl.a. til flere europamesterskabstitler i Touring Car-klassen.

I den mindre M3-klasse vandt BMW det europæiske Touring Car-mesterskab i 1987, og BMW opnåede samlet over 1.500 sejre over hele verden, inden udgangen af 1992-sæsonen. BMW deltog også i VM og i Le Mans og skabte desuden også Procar Mesterskabet, hvor alle kørerne dystede i BMW M1-sportsvogne. I løbet deltog bl.a. flere Formel 1-racerkørere.

Fra begyndelsen af 1980'erne begyndte BMW også at levere motorer til Formel 1-hold, og siden 2000 har den tyske bilgigant været fast samarbejdspartner med det britiske Williams-Team.

Derudover kunne BMW i 1999, med deres V12 LMR, fejre den første og hidtil eneste sejr i 24-timers løbet i Le Mans. Men det var ikke kun i Le Mans, at BMW fik succes. Det gjorde det tyske team også i DTM, hvor den tyske kører Volker Strycek blev en suveræn sæsonvinder i sin BMW 635 CSi.

BMW droslede ned på sine motorsportsaktiviteter i DTM fra 1994, men vendte tilbage og sejrede i comeback-sæsonen i 2012. I 2005 havde BMW overtaget det schweiziske Team Sauber, men det samarbejde holdt kun indtil 2009, hvor BMW trak sig.

BMW

Den store tyske bilkoncern BMW blev oprindeligt grundlagt i München i 1916.

Bag etableringen af det, som hurtigt skulle blive en motorcykel- og motorfabrikant, stod de tre virksomheder Rapp Motorenwerke, Schneeweis og Luftschiffbau Veeh fra Chemnitz i Sachsen.

Under 1. Verdenskrig producerede virksomheden udelukkende flymotorer til det bayerske luftfartsselskab, Bavarian Aircraft. Men i 1922 blev virksomheden omdøbt til Bayerische Motorenwerke (BMW), og i 1923 kom så den første BMW-motorcykel på markedet.

Motorcyklen, med navnet R32, var udviklet af fabrikkens designteam, Max Friz og Martin Stolle. BMW R32, der blev udviklet med en boxermotor, kardanaksler og en stelramme designet med tvillingrør, kom til at danne skole for, hvordan motorcykler blev fremstillet. Designet var så gennemført, at motorcykler den dag i dag bliver fremstillet med inspiration fra datidens BMW-konstruktioner.

Rekonstruktion efter krigen

Rekonstruktionen efter 2. Verdenskrig var vanskelig for BMW. Fabrikken i München var fuldstændig ødelagt, og fabrikken i Eisenach var blevet overtaget af de sovjetiske besættelsestropper.

Til trods for at BMW i 1948 sendte modeller som motorcyklen R24 1948 i handlen og senere i 1952 også den eksklusive model 501 samt Baroque Angel 501, så led BMW under svigtende salg. Meget hjalp det ikke, at man i 1955 også lancerede den lille smalle model Isetta. Krisen kradsede, og i sidste ende var det Herbert Quandt og et lån fra MAN ("Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg"), som i 1959 redede BMW fra et totalt økonomisk kollaps.

Sporty design og succes inden for motorsport

Allerede i de tidlige år var BMW engageret inden for motorsporten. Dixi 3/15 HP var bilen bag den første store succes i International Austrian Alpine Rally i 1929, og i tiden herefter fulgte flere sportslige triumfer, heriblandt sejren i Eifelrennen i 1930.

Som en naturlig konsekvens af udviklingen hos BMW blev modellen BMW 328 Roadster sendt på gaden i 1936. Med denne sportsvognsmodel slog BMW for alvor sit navn fast inden for motorsportskredse. Med den nye roadster model blev det til sejre i det tyske Grand Prix på Avus (Automobil-Verkehrs- und Übungsstraße) i 1938, og i 1940 blev det til BMW’s første sejr i det italienske løb, Gran Premio Brescia Delle Mille Miglia.

Efter 2. Verdenskrig fortsatte BMW sit engagement inden for motorsporten, og fra 1952 opnåede det tyske team bl.a. gode resultater med modellen BMW 501 Sedan i det berømte Monte Carlo Rally.

BMW blev ved med at levere gode resultater, og i 1960 blev Hans Stuck tysk mester i en BMW 700. Mere end 10 år senere grundlagdes BMW Motorsport GmbH (1972), og i de efterfølgende år blev det bl.a. til flere europamesterskabstitler i Touring Car-klassen.

I den mindre M3-klasse vandt BMW det europæiske Touring Car-mesterskab i 1987, og BMW opnåede samlet over 1.500 sejre over hele verden, inden udgangen af 1992-sæsonen. BMW deltog også i VM og i Le Mans og skabte desuden også Procar Mesterskabet, hvor alle kørerne dystede i BMW M1-sportsvogne. I løbet deltog bl.a. flere Formel 1-racerkørere.

Fra begyndelsen af 1980'erne begyndte BMW også at levere motorer til Formel 1-hold, og siden 2000 har den tyske bilgigant været fast samarbejdspartner med det britiske Williams-Team.

Derudover kunne BMW i 1999, med deres V12 LMR, fejre den første og hidtil eneste sejr i 24-timers løbet i Le Mans. Men det var ikke kun i Le Mans, at BMW fik succes. Det gjorde det tyske team også i DTM, hvor den tyske kører Volker Strycek blev en suveræn sæsonvinder i sin BMW 635 CSi.

BMW droslede ned på sine motorsportsaktiviteter i DTM fra 1994, men vendte tilbage og sejrede i comeback-sæsonen i 2012. I 2005 havde BMW overtaget det schweiziske Team Sauber, men det samarbejde holdt kun indtil 2009, hvor BMW trak sig.