Skal din Mitsubishi på værksted?

Sammenlign tilbud på reparationer og services til din Mitsubishi

  • Få tilbud fra 249 uafhængige værksteder
  • Spar op til 50%*
  • Bestil tid online med prismatch og 3 års FDM-godkendt garanti
Få tilbud
Derfor bør du bruge Autobutler når din Mitsubishi skal på værksted
  • Du sparer op til 50%* når du reparerer eller servicerer din Mitsubishi gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online
Få tilbud

Sammenlign tilbud fra lokale værksteder til din Mitsubishi

Pris på Mitsubishi reparationer og services

De gennemsnitlige priser og besparelser, for de viste bilmærker, er baseret på forskellige modeller og årgange. Du skal derfor oprette en opgave og sammenligne tilbud for at se din faktiske pris og besparelse.
Opgave Gennemsnitspris* Sammenlign og spar* Du sparer i gennemsnit*
Affjedring / støddæmpere DKK 2.564 DKK 731 27 %
Aircondition DKK 1.021 DKK 647 48 %
Andre opgaver DKK 2.061 DKK 522 29 %
Anhængertræk DKK 8.509 DKK 1.886 19 %
Basisservice DKK 1.298 DKK 1.244 48 %
Batteri DKK 1.663 DKK 398 21 %
Bremser DKK 2.950 DKK 928 28 %
Dæk & hjul DKK 2.800 DKK 836 43 %
Elektrisk arbejde DKK 1.823 DKK 556 31 %
Fejlsøgning DKK 751 DKK 1.190 68 %
Firehjulsudmåling / Sporing af bil DKK 915 DKK 300 25 %
Gearkasse DKK 1.544 DKK 344 36 %
Hjulskifte DKK 399 DKK 598 70 %
Kobling DKK 6.829 DKK 2.128 25 %
Motor DKK 9.558 DKK 1.726 28 %
Olieskift DKK 1.034 DKK 551 36 %
Serviceeftersyn DKK 2.816 DKK 873 25 %
Stenslag & rudeskift DKK 5.444 DKK 1.108 18 %
Styretøj DKK 3.167 DKK 673 20 %
Syn & klargøring DKK 964 DKK 352 21 %
Tandrem/kædekit DKK 8.252 DKK 2.546 25 %
Udstødning DKK 3.232 DKK 787 29 %
Undervognsbehandling DKK 4.577 DKK 13 3 %

Service og reparation af Mitsubishi

Mest populære service og reparationer

Spar i gennemsnit 879 kr.*
Med stempel i servicebogen

service med stempel i servicebogen. Du sparer i gennemsnit 23%* på at sammenligne tilbud, svarende til 879 kr.*

Lige nu priser fra 499 kr.*
Spar i gennemsnit 43%*

Bestil olieskift online og spar penge! Lige nu priser fra 499 kr.* Inkluderer påfyldning af 4 liter kvalitetsolie og montering af nyt oliefilter. Få tilbud og se din pris med det samme!

Lige nu priser fra 599 kr.*
Spar i gennemsnit 46%*

Få et basisservice og hold din bil sikkert kørende. Lige nu priser fra 599 kr.* Inkluderer skift af olie og oliefilter, op til 4 liter kvalitetsolie samt komplet gennemgang af din bil med 46 kontrolpunkter.

Spar i gennemsnit 936 kr.*
Spar i gennemsnit 24%*

Sammenlign priser på udskiftning, fejlsøgning eller reparation af bremser. Du sparer i gennemsnit 24%* eller 936 kr.*

Bedømmelser af Mitsubishi Service eller Reparationer

Superfin service - alt gjort på aftalte tid og til aftalt pris. Fik endda vasket og støvsuget bil...
Gilbert J.
Mitsubishi Outlander (2020)
Super service
Erik J.
Mitsubishi ASX (2015)
Jeg fik skiftet stop pærer (pærer til bremselys) og nummerpladelys. Nem tidsbestilling igennem au...
Troels M.
Mitsubishi Colt (2008)
Mitsubishi

Historien om Mitsubishi begynder i 1870, hvor transportselskabet Tsukumo Shokai blev stiftet. Allerede tre år senere ændrede virksomheden navn, og kom fra da af til at hedde Mitsubishi.

Navnet Mitsubishi er en kombination af ’Mitsu’ og ’Hishi.’ ’Mitsu’ betyder tre og ‘Hishi’ er navnet for en vandkastanje. Mitsubishi er betegnelsen for det diamantformede logo, der består af tre dele.

Grundlæggeren Iwasaki Yataro døde i 1885, og med broderens overtagelse blev virksomheden udviklet yderligere. Et konglomerat blev etableret, og Mitsubishi opererede nu også inden for bankverdenen. Samtidig med dette havde man også med handel at gøre, bl.a. blev der handlet med fast ejendom. Senere begyndte Mitsubishi Electric at beskæftige sig med rumteknologi, og i krigstider blev der også produceret våben.

Vækst inden for flere forretningssegmenter

Yataro-familiens forretningsimperium voksede støt op gennem 1930’erne og 40’erne og gik fra at omfatte 70 til 200 virksomheder.

Efter afslutningen på 2. Verdenskrig begyndte konglomeratet dog at smuldre. Siden er en lang række af de oprindelige virksomheder, som i dag stadig bruger Mitsubishi-brandet, blevet økonomisk uafhængige aktører.

Fremstilling af køretøjer siden 1917

Selvom selve bilindustrivirksomheden først blev grundlagt i 1970, så har Mitsubishi en lang tradition for at fremstille biler. Helt tilbage i begyndelsen af det 20. århundrede fremstillede Mitsubishi således den første bil. Den kom til at hedde Mitsubishi Model A og er fra 1917.

I 1931 udviklede Mitsubishi den første dieselmotor med direkte indsprøjtning. Mitsubishi PX33 Touring Car havde et særligt firehjulstræk og er siden 1934 blevet produceret i fire forskellige prototyper. Under 2. Verdenskrig blev bilproduktionen indstillet og først genoptaget i begyndelsen af 1960'erne.

Succes med forskellige modeller

Mitsubishi A10 / 500-modellen blev frem til 1960 produceret i over 5.000 eksemplarer. Modellen kom dermed for alvor til at markere, at Mitsubishi var tilbage i bilindustrien.

Fra 1962 slog Mitsubishi sit navn fast med lanceringen af Mitsubishi Colt 600. 600-modellen var inspireret af både den tyske Goggomobil og den italienske Fiat 500.

Det første rigtig store salgssucces kom med Mitsubishi Colt 600. Fremgangen betød, at Mitsubishi fik etableret sig blandt Japans største bilproducenter.

Mitsubishi Colt blev produceret i seks forskellige versioner frem til 2012. På samme vis var Mitsubishi Minica på markedet fra 1962 og frem til 2011, hvor den blev produceret i 8 forskellige udgaver.

Luksusmodeller med lange succesrater

I klassen for luksusbiler var Debonair-serien Mitsubishis flagskib i perioden fra 1964 til 1999.

Topmodellen var så populær i Japan, at den igennem en årrække blev solgt med rekordtal, uden at der blev foretaget nogen tilpasninger. Alene i 1967 blev den solgt i 100.000 eksemplarer.

Succes på salgsdelen fik Mitsubishi også med modellerne Mitsubishi Galant fra 1969 og Mitsubishi Lancer fra 1973. Mitsubishi Galant blev solgt på det tyske marked helt indtil 2004. I dag sælges den i 9. udgave på det amerikanske marked.

Masser af succes inden for motorsporten

Fra 1977 begyndte Mitsubishi at eksportere til Tyskland. Samme år blev Mitsubishi Lancer for første gang sat til salg på det europæiske marked. Modellen blev især kendt for sporty-udgaven, som Mitsubishi siden 1960’erne havde vundet mange titler med inden for rallysporten.

I 1983 deltog Mitsubishi for første gang i Dakar Rally. Mitsubishi opnåede generelt høj status inden for den internationale motorsport, og ved udgangen af 2007 var det blevet til 12 sejre i det prestigefyldte løb, Dakar Rally.

I Rally World Cup sikrede det japanske mærke sig hele fire titler fra 1996 og 1999. Efterfølgende blev det til flere sejre, inden Mitsubishi helt trak sig fra motorsporten i 2009.

Kort depression og sidenhen økonomisk opsving

I slutningen af 1990'erne blev den japanske bilfabrikant ramt af den asiatiske finanskrise.

Den alvorlige krise medførte, at den tyske bilgigant DaimlerChrysler i 2001 overtog Mitsubishi i en 4-årig periode.

Den fortsatte europæiske succes med Mitsubishi Colts, og lanceringen af Mitsubishi Outlander 2006, var dog med til at redde den japanske bilproducent. Siden 2005 har Mitsubishi indgået i en række strategiske alliancer. Først i et joint venture med DaimlerChrysler i 2005, og siden med Hyundai og derfor også med PSA-koncernen. Siden 2016 har Nissan og Renault-Nissan-alliancen også indgået som samarbejdspartnere med Mitsubishi.