Skal din Hyundai på værksted?
Sammenlign tilbud på reparationer og services til din Hyundai
  • Få tilbud fra 274 uafhængige værksteder
  • Spar op til 60%*
  • Bestil tid online med prismatch og 3 års FDM-godkendt garanti
Få tilbud
Derfor bør du bruge Autobutler når din Hyundai skal på værksted
  • Du sparer op til 60%* når du reparerer eller servicerer din Hyundai gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online
Få tilbud

Sammenlign tilbud fra lokale værksteder til din Hyundai

Pris på Hyundai reparationer og services

Vi har siden 2010 hjulpet over 1 mio. bilejer med at spar penge når bilen skal på værksted. Du kan derfor nedenfor se priser fra og til, samt gennemsnitspriser på en række reprationer og services for Hyundai.

Opgave Gns. pris Sammenlign og spar Potentiel besparelse i %
Affjedring / støddæmpere DKK 3.844 DKK 798 19 %
Aircondition DKK 1.267 DKK 700 45 %
Andre opgaver DKK 2.762 DKK 775 26 %
Anhængertræk DKK 8.034 DKK 1.908 20 %
Basisservice DKK 1.239 DKK 772 35 %
Batteri DKK 1.345 DKK 324 23 %
Bilpleje DKK 1.364 DKK 239 18 %
Bremser DKK 3.058 DKK 815 24 %
Dæk & hjul DKK 2.844 DKK 485 20 %
Dækopbevaring DKK 552 DKK 5 0 %
Elektrisk arbejde DKK 2.001 DKK 467 27 %
Fejlsøgning DKK 655 DKK 671 50 %
Firehjulsudmåling / Sporing af bil DKK 848 DKK 345 26 %
Gearkasse DKK 5.936 DKK 725 23 %
Hjulskifte DKK 253 DKK 131 17 %
Kobling DKK 4.885 DKK 1.299 22 %
Lak- og malerarbejde DKK 2.066 DKK 500 29 %
Motor DKK 5.593 DKK 1.205 21 %
Olieskift DKK 937 DKK 438 28 %
Rustarbejde DKK 385 DKK 1.185 42 %
Serviceeftersyn DKK 2.516 DKK 713 23 %
Skadesarbejde DKK 4.150 DKK 941 31 %
Stenslag & rudeskift DKK 4.150 DKK 1.031 21 %
Styretøj DKK 1.866 DKK 475 21 %
Syn & klargøring DKK 853 DKK 281 16 %
Tandrem/kædekit DKK 6.339 DKK 1.338 19 %
Tilbehør DKK 2.358 DKK 497 26 %
Udstødning DKK 3.858 DKK 671 19 %
Undervognsbehandling DKK 4.515 DKK 16 0 %

Service og reparation af Hyundai

Mest populære service og reparationer

Spar i gennemsnit 869 kr.*
Med stempel i servicebogen

service med stempel i servicebogen. Du sparer i gennemsnit 23%* på at sammenligne tilbud, svarende til 869 kr* .

Priser fra kun: 834 kr.*
Spar op til 76%*

Få et basisservice og hold din bil sikkert kørende. Priser fra kun 834 kr*. Inkluderer skift af olie og oliefilter, op til 4 liter kvalitetsolie samt komplet gennemgang af din bil med 46 kontrolpunkter.

Priser fra kun: 664 kr.*
Spar op til 68%*

Bestil olieskift online og spar penge! Priser fra kun 664 kr*. Inkluderer påfyldning af 4 liter kvalitetsolie og montering af nyt oliefilter. Få tilbud og se din pris med det samme!

Priser fra kun: 175 kr.*
Spar op til 79%*

Bestil hjulskifte online og spar penge! Priser fra kun 175 kr*. Du sparer op til 79%* ved at sammenligne tilbud på autobutler.dk. Få tilbud og se din pris med det samme!

Bedømmelser af Hyundai Service eller Reparationer

cirka 13 timer
Very nice guy and very fast work
Lars M.
Hyundai Getz (2002)
Super godt værksted med fantastisk service, grundighed og ordentlighed samt veludført arbejde.
Per H.
Hyundai i10 (2015)
Det er nemt når de kommer hjem til en og udfører arbejdet og et behageligt personale så topkarakt...
Michael N.
Hyundai Matrix (2005)
Hyundai

Historien om Hyundai er fortællingen om Chung Ju Yung, der var søn af en sydkoreansk risbonde.

Chung Ju Yung startede det, som senere skulle blive til Hyundai bilfabrikkerne, ved først at åbne et bilværksted med navnet Hyundai. Siden fulgte også et byggefirma, inden Ju Yung i 1967 grundlagde det, som skulle gå hen og blive en global, multinational bilkoncern med hovedsæde i Sydkorea.

’Hyundai’ betyder modernitet på koreansk, og ’modernitet’ som kontrast til det ’traditionelle’ blev virksomhedens ledetråd fra de første års globale ekspansion og helt frem til i dag.

Licensaftaler og egenproduktion

På fabrikken i Ulsan, Korea byggede Hyundai den første Ford Cortina. Den blev bygget på en licensaftale, og først senere begyndte Hyundai at producere egne biler under brandnavnet Hyundai. I dag er Hyundai-fabrikken i Ulsan den største bilfabrik i verden.

Hyundais første egenproducerede bil blev modellen Pony, som første gang blev præsenteret for offentligheden i 1974. To år efter lanceringen begyndte Hyundai at eksportere denne model. I årene derefter var det mellemklasse-modeller, som Hyundai Stellar og Hyundai Sonata, men også den luksuriøse limousineudgave Hyundai Grandeur, der var med til at forme virksomhedens succes. I midten af 1980'erne rullede bil nr. 1 mio. ud fra samlebåndene på Hyundai-fabrikkerne.

Indtil 1990'erne blev de mest elementære reservedele fremstillet ud fra Mitsubishis standarder, og i 1998 ekspanderede Hyundai med overtagelsen af den koreanske bilproducent Kia.

Adgang til det tyske marked

Efter at have opnået succes på eksportmarkederne i Syd- og Mellemamerika, Canada, USA samt flere europæiske lande, tog Hyundai i 1991 tilløb til også at erobre det tyske marked. Det skete i et samarbejde med Kia.

Hyundai udvidede med fabrikker i både Neckarsulm, Rüsselsheim og Offenbach, og det var fra disse fabrikker, samt fra en fabrik i den tjekkiske by Nošovice, at Hyundai nu producerede en stor del af koncernens biler.

Hyundai skræddersyr modeller til det europæiske marked

De første modeller, som Hyundai lancerede på det tyske marked, var Hyundai Pony, Hyundai S-Coupé og Hyundai Lantra. Lige siden de første Hyundaibiler blev sendt ud på de tyske veje, har den koreanske bilproducent oplevet stigende salgstal.

Hyundai Sport Coupé var den koreanske bilproducents første bil med en selvudviklet motor. Siden fulgte Hyundai Accent, der er en mellemting mellem en mikrobil og en kompaktbil.

I dag kan man slet ikke forestille sig et tysk bilmarked uden Hyundai Accent. Modellen er siden den første lancering løbende blevet videreudviklet. Det samme er tilfældet for Hyundai i30, som nu er i handlen i en tredjegenerationsudgave.

Trods masser af succes for ovennævnte modeller, så er det faktisk de mindre modeller, som Atos og Getz, der siden 1997 og 2002 har været de bedst sælgende Hyundai-modeller.

I 2010 lancerede den koreanske bilproducent så Hyundai i20, der er en mikrobil ligesom Hyundai Atos.

For at kunne følge med efterspørgslen, og fastholde positionen på et konkurrencepræget globalt marked, har Hyundai løbende måtte introducere nye modeller i stort set alle klasser og alle kategorier. Der har været tale om modeller, som er designet, så de passer til de særlige behov, som findes på eksempelvis det europæiske marked. Det gælder bl.a. modeller, som Hyundai i40 og Hyundai Genesis.

Hyundais populære SUV'er har også været med til at præge salget i positiv forstand. Det gælder ikke mindst de tre modeller, Hyundai Santa Fe, Hyundai Tucson, Hyundai ix35 samt Van-modellen, ix20, som alle er blevet solgt og markedsført i Europa.

Øget popularitet gennem målrettet PR og længere fabriksgarantier

I Sydkorea er Hyundai i dag den største producent af erhvervskøretøjer. Men i Europa konkurreres der benhårdt med andre bilproducenter, som alle går efter at være det mest populære og mest solgte bilmærke inden for denne kategori.

Markedsanalyser, der blev gennemført efter VM i fodbold i 2006, viste, at sponsoraftalen for Hyundai i høj grad var med til at give brandet et boost. Ikke nok med at fodbold på verdensplan er en af de mest populære sportsgrene, så blev slutrunden samtidig også afholdt i et europæisk land, nemlig Tyskland, hvor Hyundai i forvejen sad på store markedsandele.

Samtidig med at Hyundai gik ind som sponsor ved en VM-slutrunde, som blev set af millioner af tilskuere verden over, så indførte Hyundai i de efterfølgende år også helt nye 5 års garantier på deres forskellige bilmodeller. Denne strategiske beslutning var ydermere med til at skubbe til den positive udvikling for den koreanske bilproducent.