Skal din Audi på værksted?

Få tilbud på reparation og service til din Audi

Spar 20-40%

  • Find det bedste værksted til den bedste pris
  • Du undgår ventetid, og kan trygt bestille tid online med prisgaranti
  • Kun FDM-kontrollerede kvalitetsværksteder
  • Du får 3 års garanti på alt service- og reparationsarbejde

Prøv selv. Spar penge.

Få tilbud
3 års garanti på din bilreparation
3 års garanti

Din sikkerhed for kvalitetsarbejde
Læs mere

Prisgaranti på alle opgaver
Prisgaranti på alle opgaver

Fundet det billigere? Vi matcher prisen
Læs mere

Derfor bør du bruge Autobutler når din Audi skal på værksted

  • Du sparer 20-40% når du reparerer eller servicerer din Audi gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM.
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti.
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online, når det passer dig.
  • Du kan få professionel mekanikerrådgivning fra Autobutler.
  • Du får alle tilbud på skrift og undgår derved dyre overraskelser
  • Vi giver dig prisgaranti - finder du et billigere tilbud, så matcher vi prisen.

audi reparation og service

Top 3 Audi Bilreparationer og Service


serviceeftersyn audi

Du sparer i gennemsnit 31%, svarende til 1.312 kr på et serviceeftersyn efter bogen gennem autobutler.dk

Læs mere


udskiftning af bremser audi

Du sparer i gennemsnit 34%, svarende til 1.558 kr på bremse relateret opgaver gennem autobutler.dk

Læs mere


montering af anhængertræk audi

Du sparer i gennemsnit 24%, svarende til 1.748 kr på montering af anhængertræk gennem autobutler.dk

Læs mere

Pris på Audi reparationer og service

På autobutler.dk tror vi på gennemsigtighed og rimelige priser. Derfor kan du se gennemsnitspriser for reparationer og hvad du kan spare på at sammenligne tilbud.

Opgave Gns. pris Fra - til
Affjedring / støddæmpere 3.858 kr. 2.280 kr. - 6.118 kr. Få tilbud
Aircondition 746 kr. 608 kr. - 1.669 kr. Få tilbud
Andre opgaver 2.319 kr. 400 kr. - 4.952 kr. Få tilbud
Anhængertræk 8.135 kr. 6.828 kr. - 9.313 kr. Få tilbud
Batteri 2.004 kr. 1.472 kr. - 2.495 kr. Få tilbud
Bilpleje 2.671 kr. 1.783 kr. - 3.414 kr. Få tilbud
Bremser 4.044 kr. 1.962 kr. - 6.900 kr. Få tilbud
Dæk & hjul 2.879 kr. 602 kr. - 7.059 kr. Få tilbud
Dækopbevaring 585 kr. 375 kr. - 789 kr. Få tilbud
Elektrisk arbejde 1.769 kr. 327 kr. - 4.300 kr. Få tilbud
Fejlsøgning 353 kr. 275 kr. - 552 kr. Få tilbud
Firehjulsudmåling / Sporing af bil 769 kr. 714 kr. - 789 kr. Få tilbud
Fælge 773 kr. 163 kr. - 3.039 kr. Få tilbud
Gearkasse 2.471 kr. 372 kr. - 6.300 kr. Få tilbud
Kobling 8.617 kr. 6.404 kr. - 12.536 kr. Få tilbud
Lak- og malerarbejde 4.593 kr. 1.500 kr. - 8.139 kr. Få tilbud
Motor 5.598 kr. 1.383 kr. - 12.552 kr. Få tilbud
Olieskift 1.789 kr. 1.357 kr. - 2.588 kr. Få tilbud
Pladearbejde (buler m.m.) 5.247 kr. 331 kr. - 8.661 kr. Få tilbud
Rustarbejde 2.988 kr. 276 kr. - 7.733 kr. Få tilbud
Service 2.741 kr. 2.039 kr. - 3.772 kr. Få tilbud
Skadesarbejde 3.848 kr. 597 kr. - 7.289 kr. Få tilbud
Stenslag & rudeskift 4.013 kr. 3.039 kr. - 4.710 kr. Få tilbud
Styretøj 2.038 kr. 729 kr. - 4.267 kr. Få tilbud
Syn 699 kr. 585 kr. - 727 kr. Få tilbud
Tandrem/kædekit 6.435 kr. 5.369 kr. - 7.942 kr. Få tilbud
Tilbehør 4.900 kr. 1.492 kr. - 7.210 kr. Få tilbud
Udstødning 4.840 kr. 1.599 kr. - 9.790 kr. Få tilbud
Undervognsbehandling 4.668 kr. 3.983 kr. - 5.214 kr. Få tilbud

Priserne er baseret på alle tilbud givet via autobutler.dk, der dog kan indeholde fejl eller udsving. Opret en opgave, hvis du ønsker et specifikt tilbud til din bil.

Kampagner & tilbud

Se alle kampagner & tilbud

Bedømmelser af Audi Service eller Reparationer

Super venlige og absolut markedets allerbedste pris.
My V.
Audi A3 Sportback (2019)
Venligt personale og god service.
Dan J.
Audi TT (2007)
super venlige, faglige dygtig og god service!!
Andreas G.
Audi A 3 (2005)

Audi

Bilfabrikken Audi blev i 1910 grundlagt i Zwickau i den tyske delstat Sachsen.

Grundlæggeren var forretningsmanden August Horch, som tidligere havde været medejer af motorkøretøjsfabrikanten A. Horch & Cie.

Horsch forlod dog A. Horch & Cie og skulle hurtigt finde på et alternativt navn for at kunne fortsætte indenfor bilproduktionen. Horch fandt på det latinske ’Audi’. I en ældre version af det tyske sprog betyder Horch, ’lyt’ og lyt på latin er ’Audi’.

Audi, og dermed også August Horch, kom til at stå bag en epokegørende forandring indenfor bilindustrien. Det var nemlig Audi’s ingeniører, som i 1921 fandt på, at flytte rattet fra højre over i venstre side af bilen. På verdensplan er det i dag den mest udbredte placering. Nogle år senere, i 1926, var Audi med modellen Horch 303, først til at serieproducere en tysk bil med 8 cylindre.

Sammenlægningen af fire bilproducenter

Allerede i 1928 blev Audi overtaget af Zschopauer-motorfabrikken J.S. Rasmussen AG. Overtagelsen skyldes den økonomiske ustabilitet, som herskede på verdensplan og som op gennem 1920’erne skabte den ene økonomiske krise efter den anden.
Sammen overtog de to selskaber også Horchwerke AG i 1932 samt yderligere en fabrik ved navn Wanderer.

Dermed havde fire bilproducenter fusioneret indenfor en kort årrække. Sammenlægningen skabte Auto Union, som siden gik hen og blev til Audi. For at symbolisere sammenlægningen udviklede man det velkendte Audi-logo med de fire indbyrdes forbundne ringe. Et logo, som i dag er et af verdens mest kendte brands og varemærker.

Svær start for Audi-brandet

Efter 2. Verdenskrig havde Audi det svært. Virksomheden lå fortsat i delstaten Sachen, og efter krigen fjernede den sovjetiske besættelsesmagt Audi fra det tyske handelsregister. Virksomheden flyttede herefter og etablerede i 1949 hovedsæde i Ingolstadt lidt nord for München.

Som det ’nye’ Auto Union GmbH fokuserede virksomheden i første omgang på mærket DKW (Dampf- und Kraftwagen), der producerede motorer til dampdrevne køretøjer. Oprindeligt havde det været Rasmussen AG, som stod for den produktion, og i 1950 blev DKW’s mesterklasse F89P sendt på gaden.

Fra 1950’erne og i det følgende årti skete der løbende en række strukturelle ændringer i virksomheden. Blandt opkøbte Friedrich Karl Flick og Daimler-Benz AG i 1958 en stor del af Auto Union, og i begyndelsen af 1960’erne foretog også Volkswagenwerk AG flere opkøb i Auto Union.

I 1969 fusionerede Auto Union med NSU Motorenwerke AG og blev til Audi NSU Auto Union AG. Fra da af blev mærket Audi fremhævet i højere og højere udstrækning og blev sluttelig det altoverskyggende brandnavn.

I samme periode blev firetaktsmotoren, som erstatning for totaktsmotoren, mere og mere populær. Og i 1965 lancerede Auto Union den første Audi, der var udstyret med en firetaktsmotor. I disse år blev dele til VW Beetle også produceret på fabrikken i Ingolstadt, og i 1968 kunne Audi så sende den første Audi 100-model på gaden. Bilen blev Audi’s første store succes i efterkrigstiden.

Tekniske fremskridt baner vejen for succes

I 1985 etableredes selskabet Audi AG, og Audi NSU Auto Union AG hørte dermed fortiden til. Fra da af var produkt- og firmanavn nu det samme.

I 1971 blev Audi 80 sendt på markedet, som den første ’by- og feriebil’. Sådan blev modellen promoveret, og i mange år var Audi 80 en af middelklassens foretrukne ’luksusbil-modeller’.

Audi’s nye bestseller blev udviklet med et specielt innovativt bremsesystem, som siden hen også blev brugt på VW Passat. Allerede i de første seks år, mellem 1972 og 1978, blev Audi 80 produceret i en million eksemplarer.

Audi A4, der var efterfølgende til Audi 80, gik hen og blev den mest producerede blandt alle Audi modeller. Audi A4 er blevet produceret siden 1994, og i oktober 2011 rundede produktionstallet 10 millioner for denne populære middelklassebil.

Audi 100 blev produceret i fire generationer frem til 1994 og var dermed med til at skabe det afgørende grundlag for bilproducentens historiske succes. Audi A6 blev efterfølgeren til den sidste model af Audi 100, og med A6-modellen var Audi i 2005 for første gang i stand til at konkurrere på lige fod med Mercedes i mellemklassen for luksusbiler. Selvom Mercedes vedblev med at være et topsælgende brand, så hører Audi’s A6 til blandt de mest solgte modeller indenfor den kategori.

Takket være en række tekniske fremskridt blev Audi efterhånden et brand, som blev kædet sammen med segmentet for dyre luksusbiler, og nye tiltag, som den 5-cylindrede motor fra 1976, turboladerteknologien fra 1979 og Quattro-modellen, med firehjulstræk fra 1980, blev taget særdeles godt imod af markedet.
Audi Quattro var et af de største fremskridt, som bilindustrien havde oplevet på dette tidspunkt. Og det blev en stor fordel for Audi, da ingen andre bilmærker på daværende tidspunkt kunne fremvise lignende nytænkning.

Med fremstillingen af biler med otte- og tolvcylindrede motorer blev der taget yderligere et skridt i retning af, at få Audi-brandet positioneret på markedet for biler i luksusklassen. Med lanceringen af modeller som V8 Audi A8, fik den tyske bilproducent op gennem 1980’erne for alvor slået sig navn fast, og med V8-modellen kom så det endelige gennembrud. Audi markerede blandt andet sin position ved, at være den første tyske bilproducent, som sendte en bil på markedet, som både havde permanent firehjulstræk og en fire-trins automatgearkasse.

Porteføljen af modeller fra Audi omfatter også Q-serien af off-road og sportsvogne, som findes i en lang række udgaver helt op til topmodellen, Audi Q7. I segmentet for sportsvogne har Audi lanceret Audi TT og R8. Det nyeste tiltag er, at Audi også har udviklet en emission-model, som reducerer udslippet af skadelige stoffer samt en elbil, hvor målgruppen findes på det voksende marked for miljøbevidste bilejere.

Involveringen i motorsport

Allerede i 1930'erne deltog Audi med Auto Unions Grand Prix racerbiler i en række forskellige motorsportsarrangementer.

Det endelige gennembrud, for et af motorsportens mest succesfulde brands, kom da først for alvor ved ibrugtagningen af modeller med quattro (firehjulstræk) og turbomotorer.

I 1980'erne var Audi, takket være de tekniske fremskridt, en dominerende aktør indenfor rallysporten. I disse år blev det desuden også til vigtige sejre i DTM (tyske Touring Car Masters) og 24 timers løbet i Le Mans.

I 1998 kom der et forbud mod brugen af firehjulstræk i Touring Car Series, og Audi skiftede i stedet til for- og baghjuls trukne modeller. Siden hen er modellen Audi A4 DTM og dens efterfølger blevet den foretrukne model.

I årene 2000 til 2008 trak Audi sig hvert år ud som den samlede vinder af den amerikanske Le Mans-serie. Audi har senest offentliggjort, at man trækker sig fra både FIA WEC og fra 24-timers løbet Le Mans, og at der i stedet fra sæsonen 2017-2018 satses på deltagelsen i Formel E-serien.

Over 900.000 andre bilejere

har allerede fået tilbud på bilreparation. Spar penge.

Få tilbud

Alle bilreparationer

Få tilbud nær dig

Vi har 259 kvalitetsværksteder klar til at hjælpe.

Få tilbud