Skal din Honda på værksted?

Få tilbud på reparation og service til din Honda

Spar 20-40%

  • Find det bedste værksted til den bedste pris
  • Du undgår ventetid, og kan trygt bestille tid online med prisgaranti
  • Kun FDM-kontrollerede kvalitetsværksteder
  • Du får 3 års garanti på alt service- og reparationsarbejde

Prøv selv. Spar penge.

Få tilbud
3 års garanti på din bilreparation
3 års garanti

Din sikkerhed for kvalitetsarbejde
Læs mere

Prisgaranti på alle opgaver
Prisgaranti på alle opgaver

Fundet det billigere? Vi matcher prisen
Læs mere

Derfor bør du brug Autobutler når din Honda skal på værksted

  • Du sparer 20-40% når du reparerer eller servicerer din Honda gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM.
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti.
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online, når det passer dig.
  • Du kan få professionel mekanikerrådgivning fra Autobutler.
  • Du får alle tilbud på skrift og undgår derved dyre overraskelser
  • Vi giver dig prisgaranti - finder du et billigere tilbud, så matcher vi prisen.

honda reparation og service

Top 3 Honda Bilreparationer og Service


serviceeftersyn honda

Du sparer i gennemsnit 31%, svarende til 1.312 kr på et serviceeftersyn efter bogen gennem autobutler.dk

Læs mere


udskiftning af bremser honda

Du sparer i gennemsnit 34%, svarende til 1.558 kr på bremse relateret opgaver gennem autobutler.dk

Læs mere


montering af anhængertræk honda

Du sparer i gennemsnit 24%, svarende til 1.748 kr på montering af anhængertræk gennem autobutler.dk

Læs mere

Pris på Honda reparationer

På autobutler.dk tror vi på gennemsigtighed og rimelige priser. Derfor kan du se gennemsnitspriser for reparationer og hvad du kan spare på at sammenligne tilbud.

Opgave Gns. pris Fra - til
Affjedring / støddæmpere 4.596 kr. 2.957 kr. - 7.740 kr. Få tilbud
Aircondition 2.596 kr. 638 kr. - 6.316 kr. Få tilbud
Andre opgaver 2.256 kr. 602 kr. - 4.300 kr. Få tilbud
Anhængertræk 6.179 kr. 5.148 kr. - 7.461 kr. Få tilbud
Batteri 1.482 kr. 448 kr. - 2.045 kr. Få tilbud
Bilpleje 3.061 kr. 1.914 kr. - 4.513 kr. Få tilbud
Bremser 2.961 kr. 1.325 kr. - 5.065 kr. Få tilbud
Dæk & hjul 1.993 kr. 539 kr. - 5.263 kr. Få tilbud
Dækopbevaring 699 kr. 375 kr. - 789 kr. Få tilbud
Elektrisk arbejde 1.591 kr. 392 kr. - 6.035 kr. Få tilbud
Fejlsøgning 325 kr. 267 kr. - 375 kr. Få tilbud
Firehjulsudmåling / Sporing af bil 789 kr. 789 kr. - 789 kr. Få tilbud
Fælge 1.476 kr. 1.431 kr. - 1.520 kr. Få tilbud
Gearkasse 7.743 kr. 297 kr. - 17.510 kr. Få tilbud
Kobling 6.205 kr. 4.946 kr. - 7.493 kr. Få tilbud
Lak- og malerarbejde 4.439 kr. 2.000 kr. - 6.027 kr. Få tilbud
Motor 3.403 kr. 740 kr. - 5.723 kr. Få tilbud
Olieskift 1.229 kr. 961 kr. - 1.618 kr. Få tilbud
Pladearbejde (buler m.m.) 3.551 kr. 820 kr. - 5.779 kr. Få tilbud
Rustarbejde 302 kr. 252 kr. - 375 kr. Få tilbud
Service 2.251 kr. 1.626 kr. - 3.163 kr. Få tilbud
Skadesarbejde 6.676 kr. 4.678 kr. - 13.164 kr. Få tilbud
Stenslag & rudeskift 4.132 kr. 3.595 kr. - 4.630 kr. Få tilbud
Styretøj 1.240 kr. 729 kr. - 2.873 kr. Få tilbud
Syn 713 kr. 614 kr. - 727 kr. Få tilbud
Tandrem/kædekit 6.533 kr. 4.508 kr. - 10.451 kr. Få tilbud
Tilbehør 4.576 kr. 1.479 kr. - 7.266 kr. Få tilbud
Udstødning 3.481 kr. 1.976 kr. - 5.961 kr. Få tilbud
Undervognsbehandling 4.618 kr. 3.900 kr. - 5.298 kr. Få tilbud

Priserne er baseret på alle tilbud givet via autobutler.dk, der dog kan indeholde fejl eller udsving. Opret en opgave, hvis du ønsker et specifikt tilbud til din bil.

Kampagner & tilbud

Se alle kampagner & tilbud

Bedømmelser af Honda Service eller Reparationer

Super service og alletiders personale.
Steen J.
Honda Civic (2013)
Rigtig fint værksted, hurtig og professionelle! Jer er meget glade for!
Andrei L.
Honda CR-V (2016)
Arbejde i form af udskiftning af frontrude veludført og til den aftalte tid og pris. Gratis lånebil
Janus H.
Honda Civic (2006)

Honda

Honda blev grundlagt i Tokyo i 1948. I starten fremstillede fabrikken særlige motorer til cykler. Siden overgik Honda til både at lave biler og motorcykler, og i dag er den japanske producent aktiv inden for mange områder. Ud over at producere biler og motorcykler, så fremstiller Honda også geotermiske energisystemer og skibsmotorer. Med en årlig produktion på ca. 22 millioner er Honda verdens største producent af motorer.

Motorcykler til hele verden

Virksomhedens grundlægger Soichiro Honda solgte i 1948 sit firma til Toyota. Honda-virksomheden havde fremstillet stempelringe, men samme år som Toyota overtog virksomheden, begyndte Mr. Honda at fremstille motorcykler i eget navn.

Allerede i det første årti gik salget så godt, at det fra 1959 var muligt for Honda at få sine motorcykler ind på det amerikanske marked. Succesen var opsigtsvækkende, og i 1960 eksporterede Honda til mere end 50 lande og producerede årligt ca. 165.000 motorcykler.

Honda får lov til at producere biler

Udviklingen af pickup-trucken Honda T360 blev påbegyndt i 1958, og da Honda Arakawa blev lanceret for pressen på et stort bilshow i 1963, var journalisterne i stand til at prøvekøre bilen på en særlig øvebane.

I 1962 havde den japanske regering besluttet, at kun tre af landets bilproducenter måtte fremstille biler. Honda blev en af disse tre.

Den første bil fra Honda dukkede op 1963. Den kom til at hedde Honda S500. Den lille sportsvogn blev præsenteret for den europæiske offentlighed i nærheden af Koblenz. Præsentationen skete med deltagelse af grundlæggeren Honda, der kom sejlende til begivenheden på en dampbåd.

Ved udgangen af 1960’erne blev Honda T500 og TN360 sendt på markedet, og begge modeller blev hovedsageligt solgt i Japan og til dels også i Australien.

Honda sender sportsvogne på markedet

Allerede i de tidlige år af Hondas historie leverede den japanske bilproducent nogle imponerende motorsportsresultater. Det skete bl.a. med Honda S500 i Spa-Sofia-Liège (Marathon de la Route) i 1963.

Med etableringen på det verdensomspændende bilmarked blev Honda S500 fulgt op af Honda S800, der i 1967 blev præsenteret både i Tyskland og i USA. Modellen kom både i en cabriolet- og coupé udgave.

Flere årtier senere gik virksomheden tilbage til sine rødder, da man i 1999 lancerede roadster sportsvognserien Honda S2000. Denne model satte verdensrekord ved at have den største benzinmotor uden turboladning, som var set i en standardbil. Honda S2000 blev valgt som ’Årets Bil’ og ’Årets Motor’, fem gange i træk.

Over 900.000 andre bilejere

har allerede fået tilbud på bilreparation. Spar penge.

Få tilbud

Masser af succes i motorsporten

Honda begyndte tidligt at deltage i løb inden for motorsporten, og verdens største motorcykelproducent vandt mange titler i bl.a. Moto GP. Honda fik også succes i både Formel 1 og Formel 2.

I slutningen af 1980’erne og begyndelsen af 90'erne dominerede Honda i mange klasser inden for motorsporten. I Formel 1 vandt Honda seks verdensmesterskaber frem til i 2008. Efter en pause på nogle år vendte Honda tilbage til Formel 1 fra 2015, hvor man begyndte at levere motorer til McLaren-teamet.

Luksusmærket Acura skiller sig ud

Som det kendes fra Toyota med Lexus-modellen, og fra Nissan med Infiniti-modellen, så benytter Honda også et særligt brandnavn til bilerne i luksus- og sportsklassen.

Siden grundlæggelsen i 1986 har Hondas luksusbrand Acura hovedsageligt været solgt uden for Europas grænser. Det drejer sig især om steder som Nordamerika, Mexico, Kina og Rusland.

I modsætning til konkurrerende europæiske mærkers premium-modeller, så sælges Acura-modellerne uafhængigt af Honda-brandet. Produktionen er dog ikke outsourcet, og modellerne udvikles ud fra Hondas grundlæggende ideer inden for bilproduktionen.

Hondas dyrere modeller

I den øvre ende af skalaen var det Honda Accord, der fra 1976 sikrede virksomhedens position på markedet for bedre mellemklassebiler. Honda Accord var samtidig en forløber for nogle af de luksusmodeller, som senere blev produceret under brandnavnet Acura.

Modeller som Honda Vigor, Honda Ascot, Honda Rafaga, Honda Torneo og Honda Spirior appellerede til bilejere, som ville have noget særligt. Modellerne blev distribueret og solgt i Europa efter først at være blevet produceret i fire udgaver til det japanske marked.

Acura TSX, der mindede om en Honda Accord, blev produceret i perioden fra 2008 til 2015.

Også Honda Legend blev lanceret som en personbil i den dyrere klasse. I 1985 blev modellen introduceret i Tyskland, og i 1987 blev den fulgt op ad en coupé-udgave. Denne model var mere økonomisk at køre i, når den blev sammenlignet med de konkurrerende mærker på det tyske marked. Honda Legend blev produceret og solgt frem til 2012 og nåede at komme i handlen i 4 forskellige modeller.

Uafhængighed - med egne modeller

Honda er en af de få japanske bil- og motorcykelproducenter, som stadig er uafhængige. De japanske ejere er ikke under indflydelse af investorer og er ikke bundet op på samarbejdsaftaler med andre brands.

I kølvandet på Hondas succes, med både at fremstille motorcykler og importere biler, etablerede den japanske bilproducent også salgsafdeling og europæisk hovedkontor i Tyskland. I 2003 grundlagde Honda desuden en særlig forskningsafdeling.

Porteføljen af biler omfatter for tiden den lille, populære Honda Jazz, den kompakte Honda Civic-klasse og forskellige modelversioner inden for SUV'erne, såsom HR-V og CR-V samt sportsvognen NSX 1.

Honda Jazz, der blev lanceret første gang tilbage i 1984, sælges nu på det globale marked under navnet Honda Fit. I 2011 og igen i 2017 fik mini-bilen et klædeligt facelift. Den tilbydes nu i tredje generation og i tre forskellige udstyrslinjer.

Honda Civic er en anden af Hondas langtidsholdbare modeller. Den kompakte model blev første gang præsenteret i 1972 og er siden blevet solgt i 10 forskellige udgaver. I dag sælges også modellerne, Civic X Edition, Civic Type R og Civic Type R samt en sports-coupé-model. Desuden findes der på markedet to versioner af Honda Civic Sedan samt den noget større Honda Tourer, som sælges i seks varianter på det tyske marked.

SUV-modellen Honda HR-V fås i tre versioner, mens CR-V fuldender den del af produktsortimentet og sælges i fem forskellige udstyrsvarianter.

To-personers sportsmodellen, NSX, der blev lanceret som en Acura-model i slutningen af 1980’erne, sælges i dag i en 2. udgave.

Få tilbud nær dig

Vi har 259 kvalitetsværksteder klar til at hjælpe.

Få tilbud

Alle bilreparationer