Book tid online
  •  Næste ledige tid om 3 dage

Seneste bedømmelser

15 dage siden
Affjedring/støddæmpere ,  Seat Ibiza 2009
ca. 2 måneder siden
Renault Megane III 2011
2 måneder siden
Kobling ,  Ford Focus 2012
Rigtig god service. Problemer med at skaffe reservedele gjorde imidlertid at servicen trak noget længere ud end jeg før har prøvet. Men han var så flink at låne mig sin egen bil uden beregning.
4 måneder siden
Dæk ,  Skoda Octavia 2011
Arbejdet fejler ikke noget. Men de to gange jeg har været der, har ejeren sagt at hans medhjælpere er syge. Det har givet lang ventetid i begge tilfælde. Senest med den sidste opgave. Jeg var der til aftalt tid, men det tog alligevel 1.5 time at få skiftet 2 dæk.... Det er ikke godt nok.
4 måneder siden
Service ,  Nissan Qashqai+2 2013
4 måneder siden
Service ,  Ford S-MAX 2006
Fuldstændigt pletfrit. Alt som det skal være.
4 måneder siden
Styretøj ,  Fiat Doblò 2007
4 måneder siden
Styretøj ,  Volvo V70 2010
Skal have sporet min bil og møder op til aftalt tid. Hans ene lift er gået i stykker, så der må findes en ny dato. Jeg siger at jeg godt ville have haft et opkald, så jeg ikke havde taget før fri fra arb. for at nå aftalen. En ny dato bliver aftalt, her bliver bilen sporet men trækker dog fortsat til højre og man skal have rattet en smule til venstre for at opnå ligeud kørsel. Jeg ringer derop, og han siger at det kan han ikke forstå, for det har de aldrig problemer med og at deres udstyr er det bedste. Han er dog villig til at spore bilen igen, men det kan først blive en uge senere, hvilket vi aftaler. Jeg møder op som aftalt, og denne gang kan det heller ikke lade sig gøre. Han kommer med en søforklaring om, at han har måtte fyre en mekaniker og at han er igang med en anden bil på denne lift. Han siger jeg må ringe op igen. Alt i alt, været deroppe 3 gange, min bil er ikke sporet korrekt og ingen opkald per telefon, når han ikke kan overholde aftalerne. Eneste positive er at han virker som en flink og rar mand, hvor der dog ikke er fokus på kundeservice. Jeg blev tilbudt en ny dato (igen igen), men har mistet tålmodigheden og må nu betale for at få et nyt værksted til at spore bilen.

DM AutoService - 25. juli 2016

Inden Robin mødtes op til sporing, lift til sporing gik i stykket. Han blev ikke ringet op fordi en lifttekniker var i gang at reparere den inden kunde kommer. Men kun han alligevel ikke klar det, så kom Robin. Vi beklagede også den dag og lavede en ny aftale.
Da kunden kom anden gang, var personaler ikke i komplet pga. af fyring og sygdom. Efter forklaringer til kunde at jeg var bag ud ift. alle opgaver, så blev vi enige at han skulle ringe til mig til en ny aftale. Jeg kunne ikke selv klar 3 aftaler samme tid, så beklagede jeg.
Det er helt klar at jeg var overrasket at du sagde at din bil trækker til siden, da resultatet viste på skærm at styretøj stod lige. Når man sporer en bil med den bedste sporing apparat (Hunter_HawkEye), forventer man de bedste resultater. Derfor sagde jeg til dig på telefon at vores udstyr var de bedste, og det er det også, og jeg kun ikke forstå hvorfor resultatet var ikke optimal.
4 måneder siden
Ford Fiesta 2009
Udmærket værksted - ingen problemer og hurtigt udført. Lånebil havde de også.
5 måneder siden
Service ,  Toyota Yaris 2008