Få tilbud
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

3 dage siden
Martin
Mazda 5 2009
God service - søde og imødekommende! Bestemt et sted, som jeg kan anbefale andre
3 dage siden
Ane
Toyota Aygo 2012
5 dage siden
Tobias F.
Kia Rio 2016
Flinke og rare, + det gik hurtigt.
5 dage siden
Christian B.
Hyundai Getz 2004
Han lavede mere end hvad han skulle.
5 dage siden
Michelle A.
Peugeot 5008 2014
6 dage siden
Pavel K.
Volkswagen Passat 2015
10 dage siden
Henrik B.
Citroën C4 Picasso 2010
10 dage siden
Farzin G.
BMW 523i 2008
Jeg havde bestilt oliskift og værkstedet havde ikke filter klart, og jeg skulle vente 1.5 timer.
12 dage siden
Frederik G.
Volkswagen Touran 2007
12 dage siden
Laura J.
Toyota Aygo 2012
Jeg vil aldrig anvende eller anbefale 4M Auto, de overholder ikke aftaler og er superflabede omkring det. Jeg havde en aftale med 4M Auto om hjulskift. Aftalen var blevet bekræftet fra værkstedets side. I aftalen står der, at bilen skulle afleveres kl. 08:00. Jeg var ved værkstedet 07:55, og der var ikke mødt nogen ind. Kl. 08:00 var der stadig mørkt, og der blev ikke svaret, når jeg bankede på. Kl. 08:06 ringede jeg til Autobutler, og fik fat i en virkelig sød og hjælpsom mand, Christoffer, som ville tage kontakt til værkstedet. Kort efter vendte han tilbage, og sagde, at det endelig var lykkedes at få fat i en medarbejder, som var på vej. Kl. 08:37 var der stadig ikke kommet nogen, og jeg ringede igen til Christoffer, som beklagede meget. Han forsøgte igen at ringe til 4M Auto, og fem minutter senere ringede han tilbage og beklagede endnu engang, men at medarbejderen fra 4M Auto har lovet at ringe til mig. Jeg modtog ikke noget opkald fra 4M Auto. Kl. 09:01 kom der en bil ind på parkeringspladsen, og værkstedet blev endelig åbnet. På det her tidspunkt har jeg ventet i lige over en time. Jeg henvendte mig til medarbejderen, som er synligt irriteret. Han spurgte, om det drejede sig om hjulskift, hvilket jeg bekræftede, og jeg spurgte samtidig om, hvorfor han ikke har ringet til mig og givet besked om forsinkelsen, da jeg nu havde ventet i en time, og tidspunktet var fastsat af dem selv. "Det kunne jeg godt, men det gjorde jeg ikke," lød svaret, hvilket jeg finder utroligt flabet. Han mente desuden ikke, at han vidste, at jeg havde ventet, og ej heller havde han mine kontaktoplysninger. Dette kan ikke passe, da Autobutlers medarbejder to gange havde fat i virksomheden. Hjulene blev skiftet, mens jeg ventede. Ved betalingen gjorde jeg opmærksom på, at jeg ikke mente, det var rimeligt, at jeg skulle betale fuld pris på baggrund af den manglende overholdelse af aftalen fra deres side. Igen fik jeg et flabet og løgnagtigt svar, idet han nu slet ikke var klar over, at jeg havde booket en tid. Til dette svarede jeg, at de selv havde fastsat og bekræftet tiden for flere dage siden. Samtidig mente han ikke, at det gjorde nogen forskel, om jeg vidste, at han var forsinket eller ej. Jeg sagde, at jeg så mig nødsaget til at klage til Autobutler, og til det fik jeg et grin, og "det gør du bare, det får du ikke en skid ud af." Jeg fastholdt, at jeg mener en undskyldning og at en opringning havde været på sin plads. Det blev vi ikke enige om. Så... Det var første, eneste og sidste gang, jeg anvender dem.