Bestil tid
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

  • Arbejdet 4.8
  • Servicen 4.8
  • Beliggenheden 4.6
  • Dialogen 4.6
  • Fremtoningen 4.4
  • Prisen 4.4
9 dage siden
Lasse G.
Skoda Superb 2013
20 dage siden
René
Nissan Qashqai 2017
cirka 2 måneder siden
Hans M.
Citroën C5 2006
5 måneder siden
Bo N.
Toyota Corolla Verso 2007
Jeg var desværre nødt til at sætte 1 enkelt stjerne da jeg desværre ikke kunne forrtsætte steppet inden denne stjerne var udfyldt. De fortjener MINUS. Først lægger de ud med et tilbud om skift af vores toppakning til en pris af knapt 14.ooo kr som vi accepterer da vi synes tilbudet er godt og vi føler os ganske sikre med hensyn til de 3 års garanti der ydes, både med hensyn til arbejde samt dele. og KUN 2 dages arbejde..... Vi ender med en bil der kan afhentes 14 dage efter og med en regning på 18.500 . 3 dage efter afhentning går turboen til INSTANT. Ingen forudadvarslerså som pibende lyd, dårligt optræk, højt olieforbrud. Den dør INSTANT. Vi afleverer derfor bilen igen ved pågældende aoutoværksted og kræver at det bliver lavet på den medfølgende 3 års garanti da vi har forudundersøgt om værkstedet er nødt at være i kontakt med turboen for at slibe topstykke hvilket er bekræftet-denne skal -SKAL afmonteres for at et topstykke skal kunne slibes-altså i vores øjne en del af arbejdet, hvilket Toyota mekanikerne bekræfter da jeg retter henvendelse til disse. De informerer mig enhvidere, at det er netop er derfor de ALTID tager motoren ud inden indgrebet-netop for at ikke beskadige delene. Dette mente pågældende værksted ikke var nødvendigt-man brugte det ikke på deres værksted. Det resulterede da også i, at man ødelagde nogle boldte samt yderligere en del og derfor tog reperationen 14 dage da man ventede på delen. Og vi er ret sikre på at vi fik lov til at betale for de dele da regningen endte på 18.500. Da de fik indleveret bilen 3½ dag efter vi havde fået den hjem igen. Så nægter de at benytte den 3 års garanti på arbejdet der normalt følger med både på arbejde og dele for en reperation. Vi retter derfor henvendelse til aoutobutler herom, som i første omgang mener at garantien dækker da turboen er en del værkstedet har rodet med i forbindelse med arbejdet. Aoutobutler ringer herefter til værkstedet hvor de får den forklaring , at turboen jo var slidt og det var MUNDTLIGT blevet informeret os om da vi indleverede bilen, da den jo gav en pibende lyd. Bilen stod i tomgang og skulle køre max 10 meter for at komme ind på værkstede. Det betyder at turboen ikke aktiveres, da den skal op i omdrejninger før den får power nok til en aktivering og derved mulighed for at afgive en pibende lyd. Vores voksne søn var enhvidere med-og de nævnte INTET om en slidt turbo. Uanset om de har nævnt det eller ej MUNDTLIGT-så foreskriver lovgivning, at sådan en udtalelse skal forefindes SKRIFTELIGT på en eventuelt regning exempel : turboen er nedslidt og bør udskiftes inden for kort tid-NETOP for at undgå mundhuggeri. Dette er ikke tilfældet. Der er intet noteret NOGLE steder. Det forstår vi godt. Vores bil havde ikke problemer med optrækket, brugte ikke ualmendeligt meget olie eller peb INDEN de foretog reperationen. Efter undersøgelse ved toyota som i forvejen kender til vores bil-den er købt der og de har foretaget diverse reperationer FORINDEN dette værksted fik opgaven, senest i august måned 2019, kan disse også informere mig om, at turboen IKKE var nedslidt og en turboen går normalt ikke til instant MEDMINDRE der er begået en mekaniker fejl, så som at noget muligtvis ved en fejl er kommet ind i turboen. Dete er heller ikke et problem, da værkstedets forsikring normalt dækker skaden og garantien dækker.... Men tilsynladende ikke ved dette værksteds 3 års lovede garanti. Derfor henviste Aoutobutler os til FDM og der vil formendteligt køre en juristsag på dem. Vi er ovenud skuffede.....! Det hviler jo ikke alene på en ødelagt turbo som er dyr nok i sig selv-men turbuen skyder enhvidere partikler ind i motoren som i værste tilfælde kan medføre en rensning-og endny værre endnu en ny motor... I mellemtiden har vi ingen bil.... Min mand kan ik komme på arbejde... Det er virkelig dårlig stil-og virkelig dårlig service.... Og sikkerheden-i bund. Oveni det blev vi tilbudt af værkstedet at man kunne jo bare tage den "gamle turbo" ud af vores bil-reparera/restaurere den og sætte den ind igen. Det vil med andre ord sige-at en brugt del vil blive indsat i bilen-og det betyder jo så at garantien på de 3 år ville frafalde..... Føj hvor en det en biskidt fremgangsmåde.....
7 måneder siden
Christian J.
Chevrolet Spark 2013