Seneste bedømmelser

  • Prisen 4.8
  • Beliggenheden 4.7
  • Arbejdet 4.7
  • Servicen 4.6
  • Dialogen 4.6
  • Fremtoningen 4.3
cirka 21 timer siden
Karen
Volkswagen Golf Plus 2012
De var da søde, men ikke den bedste oplevelse. Var booket til service på bilen, og havde en tid jeg havde booket længe i forvejen til kl 8-10. Jeg holder ved værkstedet 7.35 og venter på de åbner, og afleverer min nøgle kl 7.50 (sådan ca). Jeg fik at vide jeg ville få en sms, når min bil var klar. Da jeg ikke havde hørt noget kl 13, ringer jeg til værkstedet. Først 3 min i venteposition til værkstedet, derefter 3 min venteposition til “salg og booking” uden at komme igennem. De ringer tilbage 20 min efter og jeg spørger til min bil, hvortil de så siger lidt småtøvende noget i stil med “Ja din bil er den næste, så du kan hente den om en times tid”. Jeg bliver lidt forundret og siger at jeg troede den var færdig tidligere, og så kommer der lidt mærkelige undskyldninger om at de har haft mega travlt pga nogle akutte opgaver, men at min bil så var den næste... men de lover at ringe når bilen er klar, for at vi kan aftale nærmere, da jeg er lidt tidspresset og må se hvad jeg kan klare. Jeg venter og venter og må lave en del planer om, da jeg egentlig skulle bruge min bil.. 1 time og 40 min senere får jeg så SMS’en (ikke opkaldet) om at min bil er klar, da jeg så vil ringe for at aftale at min kæreste kommer og henter bilen i stedet for mig, er der så ifølge tlf svarer lukket for i dag (2 min efter jeg har fået en sms..), men hvis det er akut kan jeg kontakte dem på Facebook. Jeg skriver der og de ringer mig op kort efter (og det er jo dejligt), og vi får aftalt at min kæreste kan hente og at de er der noget tid endnu. Der er ingen undskyldninger fra dem for at min bil er færdig 5 timer senere end aftalt, og jeg har det nok mest af alt som om de har glemt alt om min bil og aftale. Jeg synes måske det som minimum havde været på sin plads at ringe og varsle mig om, at min bil ville blive så forsinket og om jeg kunne undvære den. Jeg håber ikke det er deres vanlige praksis og jeg vil ikke lyde utaknemlig eller noget, men alt i alt synes jeg godt nok bare jeg fik et rigtig dårligt indtryk og en dårlig service, når jeg egentlig synes jeg levede op til min del. Jeg har forståelse for at der kan ske ting, men.. jeg synes man i det mindste kan sige undskyld (ordentligt) og ærlig talt, så tror jeg de havde svedt min bil ud - og så ville jeg egentlig hellere at de bare havde været ærlige, eller igen - sagt undskyld ulejligheden... For ellers kan jeg godt nok undre mig over at et sølle service på en bil kan blive udskudt 5-6 timer. Min kæreste fik heller ikke noget som helst at vide om servicet, da han hentede udover at jeg fik kvittering på e-mail - ikke noget med “alt var fint”... Jeg må altså bare være ærlig og sige at jeg desværre ikke er imponeret.

Slagelse Autoservice - 11. apr 2021

Hej Karen,

Først og fremmest er jeg ked af, at du har haft en dårlig oplevelse. Jeg kan sagtens se fra dit synspunkt, at det virker som om at vi har "glemt" dig og din bil. Det skal vi være de første til at beklage!

Vi planlægger alle opgaver vi har efter størrelse og forventet tid, samt ud fra de tidsfrister som er sat efter aftale med vores kunder.
Jeg kan se at der er aftalt indlevering kl. 08.00 og aflevering som "Aftales med værkstedet". Hvis ikke der aftales yderligere end det som er aftalt fra starten - så prioriterer vi opgaver som tager lang tid først.

Vi er meget glade for din feedback, som vi bruger til at levere en endnu bedre service næste gang.

Tak for din ærlighed :-)

//Nick, Slagelse Autoservice
2 dage siden
Oana G.
Peugeot 208 2012
3 dage siden
Ali S.
Skoda Citigo 2014
Hjælpsomme medarbejdere og god service
10 dage siden
Lars B.
Peugeot 3008 2018
Venlige, hurtige og godt håndværk
13 dage siden
Søren M.
Hyundai Tucson 2020