Euromaster Slagelse

Tjørne Allé 4, 4200 Slagelse
Medlem af Euromaster
3,9
(9)
Få tilbud

    Værkstedet er en del af autobutler.dk – Danmarks største værkstedsportal

Fra Aalborg til Padborg.
Fra Holstebro til København.
Fra Nyborg til Frankfurt, Paris eller Amsterdam – Euromaster hjælper dig dér, hvor du har brug for det.

Euromaster er 100% ejet af Michelin - det forpligter alle de steder, vi er.

Vi arbejder hver dag for at holde dine hjul i gang. Mere effektivt. Mere bæredygtigt. Mere sikkert. Mere ansvarligt.

Autoservice
Vi er er her for dig, der kører i din egen bil.

Hos Euromaster bliver din bil serviceret af vores uddannede mekanikere. Vores medarbejdere har stor erfaring med at udføre alle typer af services på både store og små biler. Medarbejderne hjælper dig hele vejen med rådgivning, service og produkter, der matcher af høj kvalitet.

Vi udfører både dækskift, dækservice, airconditionservice og øvrig mekanisk arbejde, men det vigtigste for os er, at du som kunde får den bedste oplevelse, når du besøger os. Og der er også varm kaffe på kanden.

Når du bestiller tid til service hos os, behøver du ikke planlægge din dag ud fra din aftale hos os. Vi sørger for, at du kan komme fra A til B i en af vores lånebiler. Du vil i de fleste tilfælde kunne afhente din bil samme dag, som du indleverede den.

Bemærk, at tilbud og kampagner i samarbejde med Autobutler ikke kan kombineres med andre rabataftaler, kampagner eller tilbud hos Euromaster.

Seneste bedømmelser

  • Prisen

    4.6

  • Beliggenheden

    4.5

  • Arbejdet

    4.4

  • Fremtoningen

    4.1

  • Servicen

    3.9

  • Dialogen

    3.6

Sahand T.
cirka 2 måneder siden
Peugeot 308 2017
Det gik ellers godt til at starte med, men efter udført arbejde, kunne EM ikke slukke for kontrol lamperne. Jeg bliver bedt om at køre til Peugeot for at fortage endnu en diagnosticering, som viser samme fejl i pumpe. Vender flere gange retur til EM, som ikke forstår problemet og fortsat ikke kan forklarer! Vender tilbage til Peugeot og de laver en konstatering om, at der har siddet noget fast i den nye pumpe, som PEUGEOT ender med at lave på deres regning, og med en konstatering om at EM har overset dette simple problem. Jeg bruger derfor næste 3 arbejdsdage på at køre frem og tilbage mellem Peugeot og EM for at få lavet noget, som skulle være ordnet af EM selv - samtidig med Jeg får en helt unødvendig ekstraregning på en identisk diagnosticering, som EM beder mig om at få foretaget hos Peugeot. Bliver ikke sidste gang, da de er super service-minded og imødekommende, men desværre en ret rodet og unødvendig håndtering, som Jeg ikke håber gentager sig. Kh
Sebastian S.
3 måneder siden
Saab 9-3 2004
Meget god service
Ingrid G.
10 måneder siden
Opel Astra 2015
Er meget tilfreds som kunde , meget høflig mekaniker,så jeg takker for hjælpen
Jan L.
10 måneder siden
Audi A4 2008
Rigtig god service.
Tage P.
mere end et år siden
BMW 320i 2013
Det var den dårligste oplevelse jeg nogensinde har oplevet på et autoværksted på trods af at jeg har været kunde der i 6-7 år. Jeg mødte op i god tid og blev modtaget af en forfærdelig mavesur centerleder Brian Gardil som straks lagde ud med, at bebrejde mig for, at opgaver var gået igennem Autobutler. Han påstod at den opgave tjente Euromaster ikke noget på og derfor fremadrettet skulle jeg gå uden om Autobutler. Desuden havde han ikke registreret booking til mit værkstedsbesøg som Autobutler jo havde booket. Alt gik galt. Jeg indleverede køretøjet tirsdag den 17. August kl. 7:45 og aftalte med centerleder Brian Gardil at han ville ringe til mig når køretøjet var færdig. ( i bekræftelsen fra Autobutler var der booket tid fra 8:00 til 12:00) Først da klokken var 14:50 fik jeg en SMS fra Euromaster Slagelse, at nu kunne jeg hente mit køretøj trods det, at det fremgår i papirerne fra synshallen at synet var foretaget kl. 11:40. Jeg opfordrer Autobutler til at tage en alvorlig snak med Euromaster. Venligst Tage Pedersen

Søger du værksted i Slagelse?

Gør som 1.215.549 andre bilejere og få tilbud fra værksteder. Nemt og hurtigt.