Seneste bedømmelser

  • Arbejdet 5.0
  • Beliggenheden 4.8
  • Prisen 4.4
  • Fremtoningen 4.0
  • Servicen 4.0
  • Dialogen 4.0
cirka en måned siden
Tage P.
BMW 320i 2013
Det var den dårligste oplevelse jeg nogensinde har oplevet på et autoværksted på trods af at jeg har været kunde der i 6-7 år. Jeg mødte op i god tid og blev modtaget af en forfærdelig mavesur centerleder Brian Gardil som straks lagde ud med, at bebrejde mig for, at opgaver var gået igennem Autobutler. Han påstod at den opgave tjente Euromaster ikke noget på og derfor fremadrettet skulle jeg gå uden om Autobutler. Desuden havde han ikke registreret booking til mit værkstedsbesøg som Autobutler jo havde booket. Alt gik galt. Jeg indleverede køretøjet tirsdag den 17. August kl. 7:45 og aftalte med centerleder Brian Gardil at han ville ringe til mig når køretøjet var færdig. ( i bekræftelsen fra Autobutler var der booket tid fra 8:00 til 12:00) Først da klokken var 14:50 fik jeg en SMS fra Euromaster Slagelse, at nu kunne jeg hente mit køretøj trods det, at det fremgår i papirerne fra synshallen at synet var foretaget kl. 11:40. Jeg opfordrer Autobutler til at tage en alvorlig snak med Euromaster. Venligst Tage Pedersen
2 måneder siden
Lars M.
Volkswagen Polo 2013
God
3 måneder siden
Flemming
Citroën C3 Picasso 2012
3 måneder siden
Ahmad G.
Ford Fiesta 2014
supper bortset fra anslå pris
3 måneder siden
Linda M.
Kia Venga 2013
Alt i orden, tidsplan overholdt, venlig betjening