Book tid online
  •  Næste ledige tid om 1 dag
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

ca. 3 timer siden
Service , Mazda 2 2010
Meget professional og flinke. Jeg brugte dem til årlig service, men i samme lejlighed fik også lavet en skade på forskærm der ikke var en del af den opr. tilbud.
ca. 4 timer siden
Service , Renault Clio III 2012
ca. 6 timer siden
Service , Opel Corsa 2007
Blev noget dyrere end ventet pga knækket støddæmper
ca. 6 timer siden
Fejlsøgning/fejludlæsning , Citroën C5 2003
De var ikke i stand til at finde fejlen. (Jeg havde skiftligt gjort opmærksom på at det var en periodisk fejl og de skrev tilbage at de gerne ville prøve og at det ikke ville koste noget, hvis de ikke fandt fejl). De var i alle tilfælde både flinke og rare.
ca. 8 timer siden
Service , Suzuki Grand Vitara 2006

Idégrundlag

Nordsjællands Automekanik er med, i det forretnings koncept i branchen(Bosch Car Service), der er skabt til at flytte kunderne fra de autoriserede op i segmentet af kvalitetsbeviste værksteder, der fører en sober prispolitik og som samtidig sender det signal, at have været med helt fra udviklingsfasen omkring de fleste styresystemer og andre komponenter i de moderne biler i dag..

Vi vil vise vore kunder, at et Bosch Car Servicecenter i Allerød er den autovirksomhed der sætter trenden i branchen.

Virksomhedens mission/eksistensberettigelse

Nordsjællands Automekanik kan mere end blot at sælge service og reservedele til alle bilmærkerne. Vi dækker netop det behov der måtte være mellem de større autoriserede(Kædeforretninger) forhandlere og de almindelige frie værksteder, der eksistere kun et unikt brand i det uautoriserede net, og det er Bosch Car Service, da vi er med helt fremme i udviklingen af de fleste bilmærker, vi har derfor forudsætningen og det kendskab til mærkerne, samt tilgang til alt det specialværktøj det må kræve.

Bosch arbejder hele tiden målrettet på at udvikle netop de specialprodukter, samt fremtidige styresystemer, der gør det unikt at være en del af, da vi fremover altid vil være på forkant med udviklingen.

Behovet virksomheden vil dække hos kunden.

Nordsjællands Automekanik gør det nemt for kunderne, ved hele tiden at analysere deres behov og opfylde dem. Vi spørger vores kunder hver dag.

Vi er opmærksomme på, at det ikke altid er et spørgsmål om prisen, men absolut også det behov vi opfylder, vi gør det altid nemt for en rimelig pris.

Alt er muligt og vi er tilgængelige.

Vi sikre os at vi kender vores kunder og deres behov, hvilket er en naturlig del af det, at betjene kunden, vi udarbejder en kundeprofil, der afdækker ethvert spørgsmål , så som hente/bringeordning, udlejningsbil, finansieringsbehov og lign.