Book tid online
  •  Næste ledige tid om 3 dage
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

1 dag siden
2 dage siden
Service , Volvo V70 2011
Godt styr på det hele, dejlig rent og ordentligt - god besked om pris og den blir holdt.
4 dage siden
Service , Renault Clio IV 2013
6 dage siden
Fejlsøgning/fejludlæsning , Fiat Seicento 1999
Havde bestilt en nulstilling af airbag lampe og et aircon servise, men efter nogle timer ribgede de og sagde de ikke kunne nulstille airbaggen ford de ikke havde udstyret til det. Det trækker ned at de ikke havde undersøgt det før de gav en pris. Aircondition service blev lavet til ug. Der leveres en super god service på værkstedet og de støvsuger og vasker bilen bagefter, men det var spild af tid da man hverken kunne se det indvendigt eller udvendigt. Alt i alt en ok service, men de skal oppe sig lidt mere
7 dage siden
Service , Skoda Fabia 2007

Idégrundlag

Nordsjællands Automekanik er med, i det forretnings koncept i branchen(Bosch Car Service), der er skabt til at flytte kunderne fra de autoriserede op i segmentet af kvalitetsbeviste værksteder, der fører en sober prispolitik og som samtidig sender det signal, at have været med helt fra udviklingsfasen omkring de fleste styresystemer og andre komponenter i de moderne biler i dag..

Vi vil vise vore kunder, at et Bosch Car Servicecenter i Allerød er den autovirksomhed der sætter trenden i branchen.

Virksomhedens mission/eksistensberettigelse

Nordsjællands Automekanik kan mere end blot at sælge service og reservedele til alle bilmærkerne. Vi dækker netop det behov der måtte være mellem de større autoriserede(Kædeforretninger) forhandlere og de almindelige frie værksteder, der eksistere kun et unikt brand i det uautoriserede net, og det er Bosch Car Service, da vi er med helt fremme i udviklingen af de fleste bilmærker, vi har derfor forudsætningen og det kendskab til mærkerne, samt tilgang til alt det specialværktøj det må kræve.

Bosch arbejder hele tiden målrettet på at udvikle netop de specialprodukter, samt fremtidige styresystemer, der gør det unikt at være en del af, da vi fremover altid vil være på forkant med udviklingen.

Behovet virksomheden vil dække hos kunden.

Nordsjællands Automekanik gør det nemt for kunderne, ved hele tiden at analysere deres behov og opfylde dem. Vi spørger vores kunder hver dag.

Vi er opmærksomme på, at det ikke altid er et spørgsmål om prisen, men absolut også det behov vi opfylder, vi gør det altid nemt for en rimelig pris.

Alt er muligt og vi er tilgængelige.

Vi sikre os at vi kender vores kunder og deres behov, hvilket er en naturlig del af det, at betjene kunden, vi udarbejder en kundeprofil, der afdækker ethvert spørgsmål , så som hente/bringeordning, udlejningsbil, finansieringsbehov og lign.