Book tid online
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

  • Arbejdet 4.6
  • Servicen 4.6
  • Fremtoningen 4.5
  • Prisen 4.5
  • Dialogen 4.5
  • Beliggenheden 4.4
en dag siden
Dæk, Mercedes-Benz CLA 2016
Hurtigt, billigt og effektivt! Dæktrykket meldte fejl efter dækskifte - de kunne hjælpe med det samme og jeg fik det løst (nulstilling af dæktrykmåling). Og så var de tilmed rigtigt flinke! Dem vil jeg godt benytte igen!
en dag siden
Nissan Qashqai 2017
Altid god service og venlig behandling. Desuden er bilen støvsuget og vasket ved afhentning. Kan kun anbefales ;-)
en dag siden
Hjulskifte, BMW 118 2008
De magtede ikke at skifte hjul (der var strammet for hårdt), men knækkede i stedet låsebolten. Ellers god service i receptionen.
en dag siden
Fiat 500 2015
2 dage siden
Elektrisk arbejde, Mazda 6 2011

Idégrundlag

Nordsjællands Automekanik er med, i det forretnings koncept i branchen(Bosch Car Service), der er skabt til at flytte kunderne fra de autoriserede op i segmentet af kvalitetsbeviste værksteder, der fører en sober prispolitik og som samtidig sender det signal, at have været med helt fra udviklingsfasen omkring de fleste styresystemer og andre komponenter i de moderne biler i dag..

Vi vil vise vore kunder, at et Bosch Car Servicecenter i Allerød er den autovirksomhed der sætter trenden i branchen.

Virksomhedens mission/eksistensberettigelse

Nordsjællands Automekanik kan mere end blot at sælge service og reservedele til alle bilmærkerne. Vi dækker netop det behov der måtte være mellem de større autoriserede(Kædeforretninger) forhandlere og de almindelige frie værksteder, der eksistere kun et unikt brand i det uautoriserede net, og det er Bosch Car Service, da vi er med helt fremme i udviklingen af de fleste bilmærker, vi har derfor forudsætningen og det kendskab til mærkerne, samt tilgang til alt det specialværktøj det må kræve.

Bosch arbejder hele tiden målrettet på at udvikle netop de specialprodukter, samt fremtidige styresystemer, der gør det unikt at være en del af, da vi fremover altid vil være på forkant med udviklingen.

Behovet virksomheden vil dække hos kunden.

Nordsjællands Automekanik gør det nemt for kunderne, ved hele tiden at analysere deres behov og opfylde dem. Vi spørger vores kunder hver dag.

Vi er opmærksomme på, at det ikke altid er et spørgsmål om prisen, men absolut også det behov vi opfylder, vi gør det altid nemt for en rimelig pris.

Alt er muligt og vi er tilgængelige.

Vi sikre os at vi kender vores kunder og deres behov, hvilket er en naturlig del af det, at betjene kunden, vi udarbejder en kundeprofil, der afdækker ethvert spørgsmål , så som hente/bringeordning, udlejningsbil, finansieringsbehov og lign.