Besvarelse fra
Dit Autoværksted - CarSpot
27-06-2025
Kære Lars,
Tusind tak for at du tog dig tid til at give feedback. Jeg sætter pris på, at du ville dele Katrines oplevelse.
Jeg er ked af hvordan det hele har forløbet, og jeg vil gerne dele min version, så vi kan få lukket sagen på et retvisende grundlag:
Det er ærgerligt og skuffende at læse denne beskrivelse, som desværre bedst matcher Katrines opførsel og ikke min egen. Jeg vil gerne anerkende, at jeg blev frustreret til sidst – og det undskylder jeg dybt. Men efter gentagne tilråb, nedladende tone og at blive skældt ud af din kone, nåede jeg grænsen for, hvad jeg følte mig i stand til at finde mig i.
Du leverede bilen til tandrems-skift – dialogen var god og professionel helt indtil næsten slut.
Pludselig gik liften i stå. Det er et uheld, jeg ikke kunne forudse, påvirke eller kontrollere, men det satte bilen i en sårbar position - et teknisk sammenbrud
kl. 15:00, ringede jeg dig straks op, beklagede og fortalte, at det var umuligt at skaffe hjælp samme dag – lifteknikere har kun meget begrænset tilgængelighed.
Jeg aftalte med teknikerne, at de ville komme morgen kl. 07:00, så bilen var frigjort fra liften til kl. 08:00. Samtidig tilbød jeg jer en gratis lånebil, som en anden kunde skulle bruge næste dag. men da ville jeg stå for transporten.
Morgenen efter frigjorde teknikere bilen fra liften fri kl. 07:57, og jeg ringede til dig kl. 08:07, da bilen var klar.
Katrine ringede pludselig op og meddelte ca 14.00, at hun tidligst ville kunne hente bilen kl. 16:00, og det kunne falde yderligere. Jeg forklarede, at jeg selv var nødt til at køre kl. 16:00 for at hente børn fra vuggestue og SFO. jeg prøvede at finde en løsning, at Katrine ville klare betalingen før ankomst, og jeg ville ligge nøglen klar, så hverken Katrine eller jeg skulle stresse.
Desværre udviklede samtalen sig følelsesladet: jeg blev beskyldt for, at det var min skyld, at bilen havde stået fast på liften. Der blev råbt over telefonen, stemmen var anstrengt, tonen nedladende og respektløs. Det var – som jeg også sagde til Katrine – en fuldstændig unødvendig optrapning.
Jeg anerkender, at jeg blev frustreret, og det kan jeg kun beklage – men jeg har aldrig haft truende eller aggressiv adfærd. Det føltes som en meget ubehagelig konfrontation.
Da Katrine ankom kl. 15:45, hilste hun ikke på mig, smed nøglen på bordet og virkede tydeligt irritabel, og brugte store dele af samtalen på at udtrykke sin utilfredshed.
Jeg sagde flere gange undskyld – både for situationen med liften og for hændelsen generelt.
Endnu engang beklager meget
Rigtig god weekend til jer <3