Sammenlign priser fra AutoGuard ApS - Hella Service Partner og spar penge når bilen skal på værksted. Bestil tid online med prismatch via autobutler.dk
HVEM ER VI?
Siden 2010 har vi ydet god service og professionelt håndværk til vores kunder. Din bil er i trygge hænder hos vores erfarne mekanikere.
Vi tilbyder en række forskellige biltjenester, herunder autoreparationer, vedligeholdelse af biler og reservedele af høj kvalitet. Vores erfarne mekanikere ved, hvad der er nødvendigt for at holde din bil kørende uden problemer.
Vores certificerede mekanikere udfører generel vedligeholdelse og reparation af biler af høj kvalitet på de fleste mærker og modeller. Vi har bekvemme åbningstider og holder os altid ajour med den nyeste teknologi og teknikker
Jeg er vildt skuffet over AutoGuards manglende seriøsitet og kundeservice, og jeg skal her begrunde hvorfor:
Min bil er en Honda Civic SportsTourer 1,5 i-DTEC fra 2015, og jeg bookede tid til et ganske almindeligt kvikservice (olieskrift + oliefilter). Ifølge Autobutlers beskrivelse gennemgås "46 visuelle kontrolpunkter" + stempel i servicebogen. Endvidere garanteres kunden (naturligvis), at serviceindikatoren nulstilles.
Så langt så godt.
Efter ca. 35 minutter kom mekanikeren/servicemanden tilbage i venteværelset med nøglen og forkyndte, at han ikke havde nulstillet serviceindikatoren. Som svar på mit "hvorfor ikke?", fortalte mekanikeren, at en Honda Civic i virkeligheden skal have skiftet motorolie/filter for hver 15.000 km og ikke, som fabrikken selv angiver, for hver 30.000 eller når serviceindikatoren meddeler det.
Det er mig komplet uforståeligt, at Autobutler samarbejder med så useriøs en partner, som kan finde på at bilde en kunde så meget vrøvl ind på så kort tid. Uden at blinke påstå, at Honda angiver fejlagtige serviceintervaller!!! Og at man derfor ikke nulstiller serviceindikatoren!!!
Jeg har selv en fortid som automekaniker og kender derfor alt til service på biler, men jeg noterede mig blot mekanikerens skøre og usandfærdige påstand, betalte (i øvrigt ca. 285 kr. mere fordi bilen tog 5 liter olie) og gik ud til min bil.
Foruden at skulle lægge øre til mekanikerens vrøvl kunne jeg nu konstatere, at der heller ikke var stemplet i servicebogen. Skulle jeg gå tilbage? Nej, for så skulle jeg sikkert høre på endnu mere vrøvl.
Servicebesøget er det ringeste jeg til dato har prøvet, og jeg kan bestemt ikke anbefale AutoGuard til nogen. Desuden er jeg meget i tvivl, hvorvidt de "46 visuelle kontrolpunkter" overhovedet er blevet tjekket på 35 minutter, men det er selvfølgelig min påstand.
PS. Jeg har selvfølgelig selv nulstillet min serviceindikator.