Book tid online
  •  Næste ledige tid om 1 dag
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

cirka 2 måneder siden
Toyota Aygo 2014
Super god behandling
cirka 2 måneder siden
Styretøj ,  Renault Clio IV 2012
Virkelig hurtig og god service - bilen blev synet efter endt rep. og jeg blev hentet hjemme (da datteren var syg) , da bilen var færdig og klar til afhentning og så blev min datteren rigtig glad for de bolcher og drikkedunk, jeg fik med hjem til hende :)
cirka 2 måneder siden
Chevrolet Epica 2007
3 måneder siden
Hyundai i10 2015
9 måneder siden
Aircondition ,  Toyota Yaris 2006
God betjening og fortrinligt arbejde. Fine ventefaciliteter. Kan anbefales.
10 måneder siden
Affjedring/støddæmpere ,  Lexus IS 200 1999
rigtig opfølgning og godt udført arbejde
cirka et år siden
Service ,  Volkswagen Passat 2007
god service, gjorde lidt ekstra uden regning. Var opmærksom på forskellige ting som burde udbedres.
cirka et år siden
Stenslag/rudeskift/glasarbejde ,  Nissan Primera 1997
Hurtigt tid og venlig, imødekommende betjening. Alt i alt en god og solid oplevelse.
cirka et år siden
Service ,  Volkswagen Polo 2006
cirka et år siden
Bremser ,  Toyota HiAce 1996
Det udførte arbejde var kun en del af det samlede tidligere tilbud. Man ville ikke skifte gløderør, selv om der var givet tilbud på det. Hvis der skete noget under udskiftningen, gløderør knækkede eller lignende, skulle jeg selv betale for de store udgifter det så ville medføre. Hvorfor giver man tilbud på noget man ikke tør at udføre. Hvordan kan sådan et firma være med i sådan en ordning, det virker meget utroværdigt. Det er nemt at give tilbud, når man løber fra det, og ikke vil garantere at det udførte arbejde koster meget mere end det givne tilbud. Det kan ikke klares med en undskyldning. Jeg vil aldrig mere bruge Middelfart Dækcenter eller autobutler, når dårlige firmaer kan gemme sig i beskyttelse her. Denne meddelelse vil jeg selvfølgelig give videre til dem jeg kender. Der er åbenbart ikke noget der hedder moral, mere. Så sørgeligt. Man er totalt ligeglad, stikker en undskyldning og så kan man bare køre videre i samme spor, det har jo ingen konsekvens. Jeg havde aldrig valgt dette værksted hvis jeg havde vist at de ikke kunne udføre jobbet.

Middelfart Dækcenter - FirstStop - Superbyder - 1. mar 2016

Hej Jørgen. Tak for din tilbagemelding. Vi har henvendt os til dig under arbejdet, for at fortælle dig, at det arbejder der skal udføres på din bil er mere omfattende end det du har efterspurgt og du har ikke betalt en krone mere end der ER blevet lavet omkring dine bremser. Det er ikke et spørgsmål om vi kan udføre arbejdet, men mere at du skal acceptere at få udført det arbejde der reelt skal udføres. Venlig hilsen Kaj Sørensen