Book tid online
  •  Næste ledige tid om 1 dag
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

cirka 3 timer siden
Aircondition ,  BMW 528i 1999
Skift af kompresser og tørfilter til klima ,har ikke virket mens jeg har haft min BMW så nu skulle det være , olie og væske på ,holder trykket ja det gør det , og de har også tjekket om den får tilført strøm til kompresser inden de skifter, det gør den, så nu er den skiftet og påfyldt væske ,glad er jeg men det virker ikke , tester på nu og efter 5 timer på værkstedet får jeg at vide at der er kabel brud, og de har tid næste uge til at finde bruddet, jeg betaler det som vi har aftalt på forhånd for skift og væske på min klima. Ringer samme dag til en auto elektriker og får tid dagen efter , de har glemt at sætte stikket til trykføleren ,og en løs ekspansionsbeholder er også glemt at blive sat fast igen .
7 dage siden
Ford Focus 2007
Fin service og ok udført arbejde, dog er der en skurrende lyd da jeg kørte hjem men går ud fra den er væk snart når bremser er blevet brugt lidt. Booking-systemet er dog rimelig ringe.
8 dage siden
Dæk ,  Opel Astra 2012
Super betjening fra Brian's side, da jeg stod i en presset situation med en dobbeltpunkterimg på for og baghjul. Fik en tid til dækskift inden for 24 timer og med de dæk jeg ønskede monteret på bilen.
10 dage siden
Styretøj ,  Renault Clio III 2011
Meget tilfreds med opgaven udført, god dialog før, under og efter, og vi nåede i mål til den aftalte pris. Rigtig god service, tak for det!
14 dage siden
Bremser ,  Peugeot 406 2002
Fin service. De har måske liiidt travlt :) Men må forventes... Anbefaler dem gerne.
18 dage siden
Service ,  Peugeot 107 2013
Første gangs bruger af dette værksted. Flot beskrivelse af serviceopgaven inkl. materialer og overholdelse af pris. Fik dertil lavet bremser til en fornuftig tillægspris. God service og atmosfære. Vil også bruge dem igen.
20 dage siden
Anhængertræk ,  Opel Corsa 2007
Jeg fik et tilbud på små 600 kr. og vi aftalte en tid til reparation. Da jeg indleverede bilen, fandt de ud af at det var noget andet som var galt og at de skulle bestille en reservedel, til 1000 kr., hjem. Vi aftale at jeg kom inden arbejde ugen efter, da det kun ville tage 5 minutter at lave. Ugen efter kørte jeg igen på værkstedet og afleverede bilen. Jeg satte mig og drak en kop kaffe, da det jo var en hurtig reparation. Efter et par timer uden at have hørt fra mekanikerne, spørger jeg om hvad der sker siden bilen ikke er færdig. De siger at det tog længere tid end beregnet men at den var færdig indenfor 10 minutter. Jeg spørger om hvorfor jeg ikke er blevet informeret, da de jo havde sagt 5 minutter og at jeg lige som skulle på job. Dette bliver ejeren af værkstedet lettere fornærmet over og svarede snerrende tilbage "hvad fanden vil du ha jeg skal gøre", hvortil jeg svarede at han i det mindste kunne have informeret mig. Dette svare han ikke på, men går sin vej. Efter 10 minutter er bilen stadig ikke klare, og der går ydereligere en halv time, hvortil jeg igen må have fat i ejeren, som forklare at det driller lidt, men at den er klar indenfor 2 minutter. 10 minutter senere er bilen klar, og jeg kan køre på arbejde godt forsinket. Kommunikation er ikke noget de har lært på det værksted, og jeg sætter ikke mine ben der igen.

BH Auto - Teknicar - 5. maj 2017

kunden kommer med et stik til anhænger trækket hvor alt lys blinker bare vi sætter en trailer på vi fejlsøger på problemet og finder ud af at den originale box der sidde på bilen er brændt af og vi kontakter opel og får at vide den koster 2200 + moms det vil kunden ikke betale vi aftaler så at vi får fat i et eftermonteringssæt til bilen det koster ca 1000 kr og det er ok med kunden vi aftaler at det kan tage 5 minutter vis vi kan bruge det gamle lednings net men det kan vi ikke og vi informere kunden om at det vil tage en times tid at skifte stikke så jeg er meget uforstående over for den manglende kontakt for det passe ikke og vi finder så ud af der mangler fire pære bag på bilen så det bliver også lavet og vi tagen en time for at lave det hele og ikke noget for pære og det ekstra arbejde der skal til for at skifte lednings net så
30 dage siden
Service ,  Opel 1.6 2014
Vil absolut ikke anbefale dette værksted til nogle! Fik 3 tilbud fra autobutler og valgte BH auto, på trods af at de havde det dyreste tilbud, da der skift af pollen -og dieselfilter med i service og gratis lånebil. Jeg ringer til værkstedet og aftaler en tid - jeg spørger til hvornår bilen kan være klar, da vi bor langt væk, så det er vigtigt for mig at det ikke tager hele dagen - vi aftaler at jeg er der kl,8 og så kan jeg hente den igen ved middagstid. Gør også opmærksom på, at det også er nødvendigt for mig med en lånebil, pga afstanden til mit hjem. Det noterer han. Jeg kommer så med bilen i morges og mødes af en medarbejder, der for det første ikke hilser og virker meget paf. Jeg spørger - for lige at være sikker om jeg kan hente den ved middagstid - så kigger han mærkeligt på mig og svarer at den er klar i eftermiddag. Siger til ham at jeg har en aftale med ejeren om at den skal være klar til middag - så siger han ingenting, så jeg bliver nødt til at sige til ham at de godt lige må ringe til mig og afklare afhentningstidspunkt - dette lover han mig. Jeg må også selv spørge til lånebil - og får kun en, fordi jeg er heldig at der kommer en anden med bilen samtidig med mig, for til det spørgsmål kigger han også bare på mig, som om at det har vi da aldrig aftalt! Nå, men jeg kommer hjem og tiden går. Kl.11, har jeg stadig Intet hørt, så ringer til dem. Ejeren svarer telefonen, men lyder meget irriteret over at jeg ringer og siger at han nok skal ringe når han ved hvornår den er klar - jeg forsøger at spørge til om det er om 1 time eller 4, men får ikke rigtig noget svar og han virker meget irriteret. Jeg venter så endnu 3 timer og stadig intet opkald - klokken er 14.00 og det er ved at blive lidt kritisk, da jeg har langt til værkstedet og også skal være retur at hente min datter fra dagpleje kl,16.00 senest. Jeg ringer så - endnu en gang - og ejeren tager den og lover at ringe tilbage om 15 min. Det gør han så og der siger han at den kan være klar om en lille time, dvs 15.20 ca. Nævner for ham at det altså er meget kritisk i forhold til at jeg skal hente min datter senest kl,16. Kommer så 15.20 og der er den endnu ikke klar. Jeg udtrykker min utilfredshed over de brudte aftaler - forsøger at forklare hvorfor det betød meget for mig at vi havde en aftale, og at hvis bare jeg havde vidst det fra starten, ikke havde været knap så utilfreds - men er altså ikke ok at love at den kan være færdig ved middag og så ikke overholde det og endda ikke engang fortælle mig det, før sent på eftermiddagen, hvor jeg pludselig står i en kritisk situation og ikke kan nå at hente min datter. Får på intet tidspunkt nogen undskyldning og de virker meget ligeglade og uforstående. Betaler 15.25, derefter beder ejeren mig om at stille mig ud og vente til mekanikeren kommer om med min bil, derefter kører han selv, uden at sige andet, står og venter i 10 min i kraftig blæst og det er vildt koldt - ringer derefter til ham igen, da der ingen er at se - han siger at mekanikeren er ude og prøvekøre min bil, men er retur om lidt - how Should i know?! Har jeg jo intet fået at vide om. Så får jeg endelig vores bil til sidst og kører hjemad - når først hjem 16.05, dvs 5 minutter efter dagplejen har lukket og har en meget utilfreds dagplejemor. Alt i alt en virkelig skidt oplevelse - der viser hvor meget det betyder at overholde sine aftaler med sine kunder - hvilket BH auto på ingen måde må siges at have gjort Opdatering 27/4 Kære BH auto Jeg må sige at bliver meget irriteret når i beskylder mig for først at være der 8.45, når jeg var der kl.7.45 - jeg undskyldte endda for at komme før vores aftalte tid. Jeg afleverede min datter i dagplejen kl.7.00 og kørte direkte til jeres værksted. Derudover skriver i at jeg var informeret om at bilen skulle have skiftet bremseklodser - ja, men først kl.14.15. Og sidst men ikke mindst, skriver i at bilen var klar 15.20. Jeg var hos jer 15.20, hvor den stadig ikke var klar. Jeg betalte 15.27 (jf kvittering) og blev så bedt om at vente. 16.40 var bilen først retur fra prøvetur og jeg kunne køre. Jeg ville respektere meget mere, hvis i kom med en undskyldning, istedet for at ligge skylden på mig og synke til et så lavt niveau, at i føler at i bliver nødt til at lyve og få det til at virke som min skyld.

BH Auto - Teknicar - 26. apr 2017

Kunden har en aftale her på værkstedet kl 0800 men kommer først 0845 og jeg har så sat ham der skulde lave service fra morgenstunden til at leve et hjulskift og lejeskift for vi kan jo ikke være sikker på at kunde kommer vis ikke kunderne er her til tiden er vi jo nød til at sætte folkene til andet arbejde vi tager fat i bilen kl 11 og finder ud af der skal skiftes bremseklodser for og bag og det bliver kunden også informeret om og får også at vide fra morgenstunden at bilen vil være klar til 15 1530
og jeg ringer kl 14 og meddeler at bilen er klar 1520 og kunder er her så kl 1510 og må lige vente de ti min til bilen er klar og vi køre altid en prøve tur så der ikke er noget at komme efter og der var ingen der sagde at kunden skulde stå ude i kulden der er et ganske udmærket venterum her inde
cirka en måned siden
Toyota Yaris 2008
cirka en måned siden
Affjedring/støddæmpere ,  Suzuki Alto 2003
Super hurtig, billig og god service. Jeg er godt tilfreds og kommer 100 % tilbage næste gang der bliver brug for det.