Book tid online
  •  Næste ledige tid om 1 dag

Seneste bedømmelser

7 dage siden
Nissan Qashqai 2014
Super orientering både før og efter behandlingen, bilen afleveret rengjort, til tiden. Kan kun anbefales.
8 dage siden
Bremser ,  Skoda Fabia 2010
ca. 1 måned siden
Undervognsbehandling­ / rustbeskyttelse ,  Suzuki 1.0 2016
Fin service. Tidspunkt og arbejdstid holdt. Fin info om behandling og fremtidig behandling.
ca. 1 måned siden
Undervognsbehandling­ / rustbeskyttelse ,  Toyota Avensis 2012
ca. 2 måneder siden
Undervognsbehandling­ / rustbeskyttelse ,  Peugeot 307 2008
Det er jo svært at bedømme den slags. Men de virker professionelle.
ca. 2 måneder siden
Suzuki Ignis 2006
God service
ca. 2 måneder siden
Rustarbejde ,  Fiat Punto 2005
ca. 2 måneder siden
Undervognsbehandling­ / rustbeskyttelse ,  Renault Clio III 2012
Professionelt arbejde og god rådgivning med grundig forklaring til en fair pris. Kan anbefales.
ca. 2 måneder siden
Undervognsbehandling­ / rustbeskyttelse ,  Toyota Corolla 2004
Jeg må gå ud fra at kvaliteten af arbejdet er OK - det har jeg ikke rigtig forudsætning for at bedømme. Men alt omkring aftale, aflevering, rengøring og afhentning var top professionelt.
2 måneder siden
Peugeot 108 2015
Vi oplevede desværre en dårlig oplevelse, som er yderst skuffende. Da jeg skulle hente bilen efter rystbeskyttelsen, så fik jeg en bil tilbage med en bule i ved venstre baghjuls skærm. Pava ville ikke stå ved skaden og siger at den var der i forvejen. Sagen er dog den at både min kæreste og jeg tjekkede bilen igennem inden aflevering og det er en bule som er så synlig at den er uundgåelig at se. De påstår at det er en gammel bule, selvom vi blev ved at fortælle at den på ingen måde har været der. De har dog ændret denne påstand flere gange og sagde også kunne være sket søndag nat (dagen inden aflevering). Så det er meget suspekt og bevidner mere om deres skyld. Vi er utrolig skuffede og ærgerlige over denne episode da man regner med en professionel service og at man vil tage ansvar hvis man ved et uheld kommer til at påføre ens bil skade. Det er en ny bil, som ny både skal til pladesmed og maler for at reparere skaden. Det er sure penge, men der værste er mest at få den behandling af pava, som kunne have taget ansvar og gjort det bedre da det gør ondt når det er en ny bil. Vi har haft en anden mekaniker til at se på den og han siger at man ikke kan se at det er en gammel skade og det ligner en skade som kan ske på en lidt da det også er ind under skærmen. Vi er på ingen måde i tvivl om at de har påført skaden men da det er påstand mod påstand har vi desværre ingen muligheder uden er bevis. Til en anden gang har vi ku lært at man ikke kan stole selv på de bedste rangeret værksteder at vi altid skal tage billeder af bilen inden aflevering. Dette burde desværre ikke være nødvendigt, men sådan føler vi efter denne oplevelse. Vi håber at i vil tage dette til eftertanke når i anbefaler dette sted, da det vil være ærgerligt for jer at blive sat i bås med er sådant sted. Vi har nemlig kun fået god service af jer autobutler.