Værkstedet er en del af autobutler.dk – Danmarks største værkstedsportal
Seneste bedømmelser
Brian T.
cirka en måned siden
Audi
Q5
2013
Ivan G.
cirka en måned siden
Citroën
C3 Aircross
2020
Klaus N.
cirka en måned siden
Kia
Niro Plug-in Hybrid
2020
Lars F.
cirka en måned siden
Smart
Fortwo
2009
Dennis J.
cirka 2 måneder siden
Ford
Focus
2010
Leif A.
cirka 2 måneder siden
Citroën
C5
2012
Vicky E.
cirka 2 måneder siden
Mercedes-Benz
A-Klasse
2017
Blev mødt af spørgsmålet som det første om hvorfor jeg havde bestilt gennem Autobutler. Måtte komme tilbage med bilen for at få den nulstillet og registreret i digital servicebog, da en eller anden var syg.
Kr 500 plus moms for fejlsøgning - ved ikke om det er rimeligt, men ville gerne have vidst at det kostede ekstra. Kan ikke erindre, at jeg har fået ekstra regning for det tidligere, men måske fordi at værkstedet skal tjene penge hjem pga booking gennem Autobutler? Alt i alt en middelmådig oplevelse.
Besvarelse fra
EM Bilkuben - AutoPartner
cirka 2 måneder
siden
Hej Vicky
Dette handlingsforløb passer desværre ikke.
Vi tager imod din bil uden at sætte et eneste spørgsmålstegn. Vi modtager dagligt 1-2 biler der er booket igennem Autobutler. Så at sætte et spørgsmålstegn, hvorfor du har booket gennem autobutler, passer ikke.
Det er korrekt, vores mekaniker der styre den tekniske del, var syg.
Og lige en helt anden ting. Vores chef fortæller din mand og dig, at teknikeren er syg. Så svarer du at du ikke forstår hvad han siger?!?
Han snakker med dig i flere minutter, hvor du gentager dig selv, og hæver din stemme at du ikke forstår hvad der bliver sagt? Sjovt nok kunne din mand godt forstår hvad der blev sagt.
Sådan nogle kunder ønsker vi ikke på vores værksted.
Jakob R.
cirka 2 måneder siden
Opel
Crossland X
2018
Ingelise B.
cirka 2 måneder siden
Volkswagen
Polo
2018
Blev taget godt i mod, tilbudt kaffe, super god service 👏😍