Book tid online
  •  Næste ledige tid om 8 dage
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

cirka 4 timer siden
Styretøj ,  BMW 528i 1997
Flinke og hjælpsomme. Skulle have sporet bilen. Rattet sad lidt skævt efter første sporing. Det rettede de med det samme med en ny sporing.
4 dage siden
Service ,  Chevrolet Orlando 2013
5 dage siden
Tandrem/kæde ,  Volkswagen Polo 2008
Alt gik som aftalt. God Service
5 dage siden
Hjulskift og skift til vinterdæk ,  BMW 118d 2008
Udførte arbejde tilfredsstillende
6 dage siden
Andre opgaver ,  Hyundai Getz 2007
Det var et rigtig fint værksted. Sælgeren var imødekommende og der var et lunt venterum med kaffe, sofa og fjernsyn. De lappede dækket mens vi ventede og vi ventede maks 15 min. De kan kun varmt anbefales.
6 dage siden
Volvo V50 2005
Virkelig godt 5 stjner
7 dage siden
Volkswagen Golf VI 2012
9 dage siden
Ford Fiesta 2013
Et godt stykke arbejde er udført efter aftale. Ved afhentning blev tingene gennemgået, også regningen, så der ikke var nogle misforståelser. Føler virkeligt at jeg har fået en fantastisk behandling, og kan varmt anbefalt stedet. Havde fået det anbefalet af andre, så jeg kørte gerne fra Nordsjælland til Albertslund for at få udført det ønskede stykke arbejde og service.
10 dage siden
Motor ,  Citroen C4 2012
Desværre udviklede dette sig til et forsøg på at snyde den uvidende kunde. Da tilbudet skulle udføres mente mekaniker at fejlen var en anden end angivet, og hvad kan man sige til det, der blev gjort som mekanikeren mente, dette var dog uden at det havde nogen virkning, og bilen var fortsat ikke som den skulle være, jeg henvendte mig igen for at få lavet den fejl som det hele gik ud på, dette blev udført, og dog uden forbederinger, det mente mekanikeren også jeg skulle betale for, øhhh undskyld, men det var jo det der skulle laves som udgangspunkt, så nej, men han insisteret, og ud over dette skulle også laves en "brandstof fordeler noget", og det var lige 6000,- oveni, dog uden sikkerhed for at bilen herefter var køreklar, og her stoppede festen, inden en rep. til ca. kr. 2600,-, skulle dette ende op med ca. 10.800,- uden sikkerhed for at bilen var køreklar. nej nej nej nej, hvad mon det næste blev, mekanikeren var jo langtfra sikke på hvad der var galt, men dette skulle ikke forsøges frem på min pengepung, så regningen på det oprindelige tilbud er betalt kr. 2639,-, efterfølgende er på ca. kr. 2200,- er ikke, og efterfølgende ikke udførte kr. ca. 6000,- ej heller ikke, MEN BILEN ER IKKE LAVET OG EJ KØREKLAR, og dette skal jeg så finde en løsning på nu, men det bliver ikke på dette værketed, for her har kunden IKKE ret.

Vestegnens Autocenter - 8. jan 2017

Resume af sagen til læser og bilejer.
Hej Thomas reparation du har haft hos os, ville jeg nu uddybe det så andre læser/forbruger kan få noget indsigt i denne sag siden du bedømmer os som svindler.

Sagen er 20/12-16 og 06/01-17. Bilen er Citroen C4 1.6 16V Hatchback
Bilen hakker af og til og denne fejl kan ikke med 100% konstateres med klare faktorer da den er periosk

1. Første besøg henvender du til os fordi du har fået tilbud fra os at du ville have udskifte indsprøjtning dyse 2 og der bliver der reserveret tid og låne-bil, og som sædvanlig spørger vi ind til kunden hvor hun/han har oplysninger fra hvad bilen fejler siden kunden ville have lavet denne reparation specifik og der siger du at den er blevet undersøgt hos Autoriseret Citroen forhandler med de oplysninger fra kunden køre vi altid selv en fejlsøgning på biler som denne reparation for sikre os og så vi ikke står dårlig dilemma med kunderne selv såsom denne sag.
Efter fejlsøgning på vores værksted kan vi konstatér at indsprøjtning-dyse 2 ikke defekt og de bliver kunden underrettet og med vores ekspertise os erfaring kan vi ikke sige 100% hvad fejlen sandsynligt kan være da denne fejl er periosk derfor anbefaler vi kunden at vi udskiftning tænd-spole og den kan drille meget på benzin biler og tændrør hvis de ikke er skiftet og den dialog gennem gik vi sammen inden vi starter på reparation og den godkendte kunden.
Bilen bliver lavet og prøve kørt ingen fejl på dette tidspunkt.

2. Besøg kontakter du os at din bil laver sammen fejl og som tidligere vi finder hurtigt en tid til dig inkl. låne-bil og giver dig ca 20% rabat inden tidligere opgave for det gode kundeservice da det ikke hjælp på det 1. reparation vi kontrollere bilen for fejl og udlæser ecu, jeg sætter to af mine kollegaer sammen om denne opgave da du valgte vente imens den blev lavet da denne opgave kan tag typisk ca. 3 timer. For en mekaniker vi løste det på 2 timer med 2 mekaniker så kunden kunne hurtigt afsted som er del af de gode service hos os.
Efter reparation prøvekøre vi den selv og derfra bliver kunden forespurgt om han kan køre en god langtur i bilen om den stadig gøre det og den service bliver gjort hvor kunden ikke har betalt for 2 besøg. Kunden kommer tilbage nævner at bilens motorlamper lyser vi undersøger bilen igen og fortæller kunden at den stadig problemer og det kan stamme fra højtrykspumpe og det kraver vi skal afmontere den og måle matche data til pumpen og den er defekt inden vi udskifter den.
ved 2. sags afslutning skulle kunden bruge 20 minutter af vores tid til at tænke ovre sagen hvordan han skulle takle problem ved ikke at betale den 2 rep. og jeg som kunne høre på kunden at det var en utilfreds kunde vi havde nu og det hele var vores skyld mente han og allerede inden havde jeg jeg givet ham ca 20% rabat men efter samtalerne frem og tilbage valgte jeg sige til ham du skal kun betale for reservedelen og arbejdsløn er godtgjort fra os, men at ligefrem true os med at gå til FDM og autobulter og at opføre dig uforskammet og ubehøvlet, valgte jeglukke sagen ved at du ikke skylder ikke noget og du skulle finde dig at andet sted med den opførsel overfor nogle mennesker som prøver at gøre indsats for at hjælpe kunderne.

Det ville sige at ved 1 første besøg skulle vi skifte dyse 2 men vi valgte at skifte noget andet da det kunne være årsagen som er set tidligere mange gange på disse modeller men uden held og 2 besøg valgte vi at skifte den dyse 2 som kunden ønskede og det hjælp heller ikke hvor denne oplysninger skulle stamme fra Citroen Autoriseret forhandler som kunden mente som var fejlen.

Her i firmaet gøre vi meget for at hjælpe vores kunder så de kan føle sig trygge og i gode hænder når de besøger os da vi ønsker at bevar den langvarige samarbejde når uheldet er ude hos kunderne at de kan rette henvendelser til os da det vigtigt at vi som her i firmaet ønsker at bevar den Standard "Tryghed-Tillid"
Jamen du vurderer vores service til 1 stjerne, det tager vi lidt useriøst. Da du hverken har besøgt FDM eller fået klare faktuelle data på din påstand.

Vi tager din vurdering, som smålig og siger bedre held et andet sted.

Mvh Vestegnens Autocenter/ Din køreglæde vores pligt !
12 dage siden
Chevrolet Cruze 2011
Super god kunde service, med forklaringer der er til at forstå for ikke bil nørder.

Vi udføre.
Dæk (Nye & Brugte) – Alufælge – Stålfælge – Afbalancering – Udskiftning – Lapning

Forstå informationerne på dæk

På siden af et dæk står en masse informationer, der beskriver dækkets egenskaber. Forkortelserne kan virke svære at gennemskue, men her er eksempler på, hvad tal og bogstaver dækker over.

Udover dækkets størrelse, står der mange andre nyttige informationer på siden af et dæk. Ved første øjekast kan det virke svært at gennemskue de enkelte informationer. På billedet er et eksempel på, hvad de forskellige tal og betegnelser dækker over.
Er et dæk mærket 165R13 82 T betyder det, at et dækket:
165 = 165 mm bredt
R = radialdæk
13 = passer på en 13 tommer fælg
82 = dækket har et belastningsindeks på 82, der svarer til, at dækket må bære maksimalt 475 kg.
T = er godkendt til 190 km/t

Når der ikke står noget tal mellem 165 og R, betyder det, at et dæk er en standardprofil (80-profil). Andre profilstørrelser markeres altid med en skråstreg efter bredden, for eksempel 165/70, hvor 70 er et udtryk for dæksidens højde i procent af bredden. For dæk til campingvogne og trailere gælder at dækket må belastes med 10 pct. mere end der et godtkendt til.
Forstå informationerne på dække

Hastighedskoder på dæk
Dækket skal have en hastighedskode, der svarer til de hastigheder, bilen maksimalt er typegodkendt til at køre med. Koden T betyder fx. at dækket er godkendt til 190 km/t.
LÆS OGSÅ: Mere om hastighedskoder på dæk
DOT – Datomærkning på dæk
Det såkaldte DOT-mærke er et firecifret tal. De første to tal er ugenummeret, og de sidste tal angiver årstallet fx 2513 = uge 25, år 2013. Det er en god ide at spørge efter så nye dæk som muligt, når man køber dæk. Der er ingen regler for, hvor gammelt et dæk må være. Generelt bør de dog ikke bliver ældre end 10 år. Men det er især vigtigt, at være opmærksom på, at et dæk ældes løbende, og dækkes egenskaber forringes gradvist med tiden. Dertil kommer, at den dækteknologiske udvikling løber stærk i løbet af 10 år.
M+S mærkning og snefnug symbol Snefnugsymbolet på dæk. Klik og forstør billedet.

Hvis dækket er mærket med M+S mærke samt bjerg- og snefnug symbolet på siden, er det et vinterdæk. Hvis der kun er M+S mærket kan der være tale om et helårsdæk. Et sommerdæk har ikke en egentlig mærkning på siden.
Dæk til campingvogne
Oplysningerne her gælder også i vid udstrækning dæk til campingvogne. Her skal du dog yderligere sikre dig, at det såkaldte belastningsindeks er stort nok til at bære campingvognen inklusive last. Som regel er der jo kun to hjul på en campingvogn. For dæk til campingvogen og trailere gælder, at dækket må belastes med 10 pct. mere end der et godkendt til. Dæk til campingvogne, der er tempo 100 godkendt, må max være seks år gamle.
EU-mærkning af dæk
Dæk, der skal sælges inden for EU, skal være mærket med EU’s sikkerheds- og miljømærke. Det er dog ikke præget ind i dækket, men vil kun fremgå af en påklistret label og i markedsføringsmateriale. Den nye mærkning af dæk forholder sig til tre kriterier:
Energieffektivitet. Bedømmes ved at måle dækkets rullemodstand. Skala A til G
Opbremsning på vådt underlag. Hvert skalatrin svarer til en øget bremselængde på op til seks meter, når der bremses ned fra 80 km/t. Skala A til G
Støjniveau. Måles uden for bilen og opgives i dB. Symbolet er lydbølger.

Vores priser & servicepakker

Mekanisk Timepris incl. moms: 500,-
Karrosseri Timepris incl. moms: 600,-

Fakta om vores service:
- Vi bruger kvalitetsgodkendte reservedele med op til 2 års garanti!
- Vi bruger kvalitets motorolie fra Valvoline til de nedenstående serviceprogrammer.
- Vores priser på reservedele er i den tunge ende, det skyldes at kunden skal have den bedste garanti og holdbarehed.
- reservedele, reservedelene tilsvarende til original kvalitet. Derfor kan du regne med en konkurrencedygtig timepris og
kvalitetsbevidste reservedele til normalpriser.

Olieservice

- Udskiftning af motorolie
(tillæg ved mere end 4,5 L) 150,- pr. liter
- Udskiftning af oliefilter
- Udskiftning af bundpropspakning
- Nulstilling af serviceindikator
PRIS 800,-

Lille service:
- Udskiftning af motorolie
(tillæg ved mere end 4,5 L)
- Udskiftning af oliefilter
- Udskiftning af bundpropspakning
- Udskiftning af pollenfilter
- Kontrol af defekte pære, inkl. lys & lygtekontrol
- Påfyldning af væsker (køler, sprinkler)
- 50 punktskontrol af bilen, inden for vitale kategorier,
Bremser, styretøj og undervogn* inkl. producentens
kontrolpunkter for bilen.
- Nulstilling af serviceindikator
PRIS 1600,-

Stort service:
- Udskiftning af motorolie
(tillæg ved mere end 4,5 L)
- Udskiftning af oliefilter
- Udskiftning af bundpropspakning
- Udskiftning af pollenfilter
- Udskiftning af luftfilter
- Kontrol af defekte pære, inkl. lys & lygtekontrol
- Påfyldning af sprinkler og kølervæske
- Bremseservice for og bag
- 50 punktskontrol af bilen, inden for vitale kategorier,
Bremser, styretøj og undervogn* inkl. producentens
kontrolpunkter for bilen.
- Diagnoseudlæsning via tester.
- Nulstilling af serviceindikator
PRIS 2500,-

Tillæg til serviceprogrammer
- Producentens anvisninger for serviceinterval.
- Airconditon service
- Udskiftning af tandrem + arbejdsløn
- Udskiftning af multibrem + arbejdsløn
- Udskiftning af støddæmpere + arbejdsløn
- Udskiftning af fjedre + arbejdsløn
- Udskiftning af udstødning + arbejdsløn
- Udskiftning af kobling + arbejdsløn
- Partikelfilterrens er tillæg + arbejdsløn

Samarbejdspartnere:
Vi udfører også:

- Udførsel af undervognsbehandling (Pava)
- Udskiftning af frontrude
- Lakering af karosseridele

Alle priser incl moms og arbejdsløn og reservedele. Siden opdateret 02.08.2015

Er din bil dumpet til syn eller skal synes ?
Når du modtager indkaldelse til periodisk syn, så bestil tid hos Vestegnens Autocenter til en gennemgang af din bil.

Vi gennemgår din bil og finder ud af hvad der skal laves af reparationer, så din bil kan gå gennem synet. Vi giver naturligvis et uforpligtende tilbud på, hvad det vil koste at få din bil klar til synet.

Skal din bil til omsyn, står vi til rådighed for at udbedre de fejl, der gjorde, at bilen ikke bestod det periodiske syn.

Kontakt os for at høre mere om synsklargøring, periodisk syn og omsyn.

Hør mere om vores fastprispakke løsning. En god DEAL for kunden!

Vestegnens Autocenter – Autoskader

Et autoværksted midt i vestegen til alle former for autoskader,
Vi klarer alle former for forsikringsskader, glasskader, store og små karosseri skader, hærværk og tyveriskader,frontrude o.s.v. og du kan regne med at din bil bliver som ny efter at vi har lavet din autoskade vi har nemlig alt det nyeste udstyr til opretning af autoskader der garanterer at vi får det hele med og at det er helt præcist som det var designet fra start

Vestegnens Autocenter arbejder med alle forsikringsselskaber omkring autoskader, pladearbejde på autoskader vi har et godt samarbejde med flere dygtige maleværksteder og vi garanterer at vi kan få din autoskade oprettet og malet til aftalt tid.
Vi hjælper dig gerne med at en skadesanmeldelse på din autoskade.
Vestegnens Autocenter kan også stille en gratis lånebil til rådighed i forbindelse med reparation af en autoskade. Vi takserer selv autoskader ved at brug programmet autotakst.

Hos os Vestegnens Autocenter er vi hurtige når det gælder autoskader men vi går aldrig på kompromis med kvalitet og sikkerhed, vi står altid inde for det arbejde vi har lavet.
Vi henter også din skadede bil hvis du ikke har et autohjælp abonnement .
RING NU PÅ 43435858.

Aircondition-service på bilen

Har du en bil med aircondition eller klimaanlæg, og synes du, at anlægget køler dårligt, eller begynder det at lugte, når anlægget kører? Så er det på tide at få et servicetjek på din bils aircondition eller klimaanlæg.

De flest med aircondition i bilen vil nødigt undvære anlægget på en varm sommerdag. For at få det optimale ud af bilens aircondition er det vigtigt at få anlægget tjekket og renset løbende. Ved at få bilens klimaanlæg eller aircondition tjekket og renset med jævne mellemrum, slipper du for dyre reparationer, hvis anlægget først går i stykker.

Undgå lugtgener og dårlig køleevne

Alle klimaanlæg og aircondition-anlæg vil med tiden miste kølevæske, som vil sive ud via anlæggets forskellige samlinger. Køleeffekten vil derfor blive forringet, og du vil ikke kunne få det fulde udbytte af dit klimaanlæg eller din aircondition.

Nogle oplever også lugtgener, når deres klimaanlæg eller aircondition tændes i bilen. Det skyldes, at enhver aircondition har et filter og en fordamper, der kræver vedligeholdelse.

Filtret i anlægget skal skiftes med jævne mellemrum, da det filtrerer støv, pollen og andre mikroorganismer fra luften, før den sendes ind i bilen. I anlæggets fordamper dannes der kondens, og derfor skal også fordamperen jævnligt renses for at undgå for stor dannelse af bakterier, svampe og mikroorganismer. Når fordamperen trænger til at blive renset og desinficeret, kan den under opvarmning være årsag til lugtgener.

Bestil en tid til service af bilens aircondition

Hos Vestegnens Autocenter kan du få et grundigt kvalitetstjek af bilens aircondition. Når vi foretager aircondition-service på bilen, tømmes anlægget for gammelt kølevæske, olie og sporemiddel, før der påfyldes nyt. Vi tester desuden, om anlægget har nogle former for utætheder, og om det fungerer korrekt.
Herudover tilbyder vi som ekstra tilvalg udskiftning af pollenfilter samt en grundig rensning og desinficering af luftkanaler med ac-rens.