Skal din Volkswagen på værksted?

Få tilbud på reparation og service til din Volkswagen

Spar op til 40%*

  • Find det bedste værksted til den bedste pris
  • Du undgår ventetid, og kan trygt bestille tid online
  • Kun FDM-kontrollerede kvalitetsværksteder
  • Du får 3 års garanti på alt service- og reparationsarbejde

Prøv selv. Spar penge.

Få tilbud
*Se vilkår og betingelser her
3 års garanti på din bilreparation
Ekstra sikkerhed

Din garanti for kvalitetsarbejde
Læs mere

Prismatch på alle opgaver
Prismatch

Fundet det billigere? Vi matcher prisen
Læs mere

Derfor bør du bruge Autobutler når din Volkswagen skal på værksted

  • Du sparer op til 40%* når du reparerer eller servicerer din Volkswagen gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM.
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti.
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online, når det passer dig.
  • Du kan få professionel mekanikerrådgivning fra Autobutler.
  • Du får alle tilbud på skrift og undgår derved dyre overraskelser
  • Vi giver dig prismatch - finder du et billigere tilbud, så matcher vi prisen.

volkswagen reparation og service

Top 3 Volkswagen Bilreparationer og Service


serviceeftersyn volkswagen

Du sparer i gennemsnit 31%, svarende til 1.312 kr på et serviceeftersyn efter bogen gennem autobutler.dk

Læs mere


udskiftning af bremser volkswagen

Du sparer i gennemsnit 34%, svarende til 1.558 kr på bremse relateret opgaver gennem autobutler.dk

Læs mere


montering af anhængertræk volkswagen

Du sparer i gennemsnit 24%, svarende til 1.748 kr på montering af anhængertræk gennem autobutler.dk

Læs mere

Pris på Volkswagen/VW reparationer og service

På autobutler.dk tror vi på gennemsigtighed og rimelige priser. Derfor kan du se gennemsnitspriser for reparationer og hvad du kan spare på at sammenligne tilbud.

Opgave Gns. pris Fra - til
Affjedring / støddæmpere 3.722 kr. 2.324 kr. - 5.817 kr. Få tilbud
Aircondition 857 kr. 608 kr. - 3.097 kr. Få tilbud
Andre opgaver 2.133 kr. 430 kr. - 5.154 kr. Få tilbud
Anhængertræk 7.786 kr. 6.534 kr. - 9.124 kr. Få tilbud
Batteri 1.762 kr. 1.361 kr. - 2.115 kr. Få tilbud
Bilpleje 2.473 kr. 914 kr. - 3.245 kr. Få tilbud
Bremser 3.126 kr. 1.821 kr. - 5.118 kr. Få tilbud
Dæk & hjul 2.415 kr. 605 kr. - 5.586 kr. Få tilbud
Dækopbevaring 595 kr. 375 kr. - 789 kr. Få tilbud
Elektrisk arbejde 1.417 kr. 341 kr. - 3.936 kr. Få tilbud
Fejlsøgning 347 kr. 281 kr. - 398 kr. Få tilbud
Firehjulsudmåling / Sporing af bil 774 kr. 714 kr. - 789 kr. Få tilbud
Fælge 6.245 kr. 1.602 kr. - 8.894 kr. Få tilbud
Gearkasse 2.733 kr. 313 kr. - 12.626 kr. Få tilbud
Kobling 7.327 kr. 5.467 kr. - 9.682 kr. Få tilbud
Lak- og malerarbejde 3.987 kr. 1.227 kr. - 6.142 kr. Få tilbud
Motor 5.710 kr. 1.606 kr. - 10.749 kr. Få tilbud
Olieskift 1.574 kr. 1.157 kr. - 2.299 kr. Få tilbud
Pladearbejde (buler m.m.) 3.194 kr. 297 kr. - 5.995 kr. Få tilbud
Rustarbejde 520 kr. 263 kr. - 3.000 kr. Få tilbud
Serviceeftersyn 2.470 kr. 1.851 kr. - 3.213 kr. Få tilbud
Skadesarbejde 2.851 kr. 325 kr. - 6.289 kr. Få tilbud
Stenslag & rudeskift 3.674 kr. 2.984 kr. - 4.404 kr. Få tilbud
Styretøj 1.400 kr. 714 kr. - 3.243 kr. Få tilbud
Syn 696 kr. 450 kr. - 727 kr. Få tilbud
Tandrem/kædekit 5.782 kr. 4.802 kr. - 6.870 kr. Få tilbud
Tilbehør 4.824 kr. 1.454 kr. - 7.210 kr. Få tilbud
Udstødning 4.832 kr. 1.729 kr. - 9.946 kr. Få tilbud
Undervognsbehandling 4.453 kr. 3.839 kr. - 5.017 kr. Få tilbud

Priserne er baseret på alle tilbud givet via autobutler.dk, der dog kan indeholde fejl eller udsving. Opret en opgave, hvis du ønsker et specifikt tilbud til din bil.

Mest populære service og reparationer

Gennemsnitspris: 771 kr*.
Spar op til 40%*

Få serviceret dit airconditionanlæg, undgå dårlig lugt og få optimal køling. Gennemsnitspris - kun 771 kr*. Anlægget tjekkes for utætheder og der påfyldes ekstra kølemiddel. Få tilbud og se din pris med det samme!

Gennemsnitspris: 331 kr*.
Spar op til 40%*

Bestil hjulskifte online og spar penge! Gennemsnitspris - kun 331 kr*. Du sparer op til 40%* ved at sammenligne tilbud på autobutler.dk. Få tilbud og se din pris med det samme!

Spar op til 1.312 kr*.
Spar op til 40%*

service med stempel i servicebogen. Du sparer i gennemsnit 31%* på at sammenligne tilbud, svarende til 1.312 kr*.

*Se vilkår og betingelser her
Se alle tilbud
Gennemsnitspris 1291 kr*.
Spar op til 40%*

Få et basisservice og hold din bil sikkert kørende. Gennemsnitspris - kun 1291 kr*. Inkluderer skift af olie og oliefilter, op til 4 liter kvalitetsolie samt komplet gennemgang af din bil med 46 kontrolpunkter.

Gennemsnitspris: 957 kr*.
Spar op til 40%*

Bestil olieskift online og spar penge! Gennemsnitspris - kun 957 kr*. Inkluderer påfyldning af 4 liter kvalitetsolie og montering af nyt oliefilter. Få tilbud og se din pris med det samme!

Spar op til 1.000 kr.*

20% rabat på din undervognsbehandling med førende, kvalitetsgodkendte rustbeskyttelsesmærker som PAVA, Dinitrol, SUVO, Tectyl og Mercasol. Sammenlign tilbud og spar op til 1.000 kr*!

*Se vilkår og betingelser her

Bedømmelser af Volkswagen Service eller Reparationer

Formidabel personlig service og tilsyneladende et godt stykke veludført rustbeskyttelse. Jeg vil ...
Morten A.
Volkswagen Passat (2018)
Venlig og kompetent betjening. Reparation udført til aftalt pris og der var gratis lånebil.
Brian J.
Volkswagen Up! (2013)
Fin service. De overholdt priser og jeg fik en meget fin forklaring på de ting der var.
Michael S.
Volkswagen Polo (2015)

Volkswagen

Volkswagen AG blev grundlagt i 1937 og etablerede på daværende tidspunkt den første bilfabrik med hovedsæde i Wolfsburg.

Som en del af De Allierede havde den britiske besættelsesmagt ved afslutningen på 2. Verdenskrig de juridiske beføjelser over Volkswagen AG.

I dag er Volkswagen (VW) en af verdens største bilproducenter og ejer blandt andre bilmærker som Audi og Škoda, samt de mere eksklusive luksus bilmærker, Bugatti og Porsche.

Den kendte Folkevogns-boble sendes på gaden

Allerede i 1945 blev den første serie af den berømte ’Folkevogns-boble’ produceret. Folkevognen eller Volkswagen Beetle, som den også hed, blev hurtigt et symbol på miraklet i den vesttyske økonomi, som op gennem 1960’erne og 1970’erne udviklede sig med raketfart. 10 år efter at den første ’Folkevogns-boble’ havde forladt fabrikken, kunne Volkswagen juble over, at den populære model nu var blevet produceret i 1 mio. eksemplarer.

I 1960 blev Volkswagen privatiseret, og i det efterfølgende årti skete der en glidende overgang fra, at VW primært producerede ’Folkevogns-boblen’ til, at nye modeller så dagens lys.

Folkevogns-boblen blev dog fortsat produceret i det originale design helt frem til 2003, og selvom efterspørgslen på den ikoniske model faldt fra begyndelsen af 1970’erne, så producerede Volkswagen i 1972 samlet set flere biler end nogensinde.

Volkswagen og Audi slås sammen

En af forklaringerne på den positive udvikling var den, at samtidig med at der blev produceret flere biler, så kunne Volkswagen også begynde at mærke effekten af, at man i midten af 1960’erne havde overtaget Audi-NSU-Auto-Union AG fabrikken, der lå i Ingolstadt.

Det var i disse år, at modellerne Passat, Polo og Golf med stor succes blev udviklet i et tæt samarbejde med datterselskabet Audi.
Volkswagens Golf, som i dag produceres som syvende generation, er en af verdens mest producerede biler. Endvidere var VW Passat-modellen, der fra 1973 blev bygget som en mellemklassebil, stadig i top-10 over verdens mest producerede biler så sent som i 2007.

I slutningen af 1977 var Volkswagen involveret i en historisk handel, da 10.000 biler af Golf-modellen blev leveret til det, som dengang hed DDR, (Østtyskland). Som betaling for bilerne modtog hovedkontoret i Wolfsburg udstyr fra Carl Zeiss Jena.
Fra midten af 1980'erne overtog Volkswagen store dele af bilproducenten Seat, og i 1991 blev det ligeledes til et opkøb af den tjekkiske bilproducent Škoda.

Lanceringen af minibiler

Med introduktionen af VW Lupo, og efterfølgende modeller som VW Fox og VW Up!, lykkedes det Volkswagen fra 1998 at imødekomme forbrugernes efterspørgsel efter ’Urban-style’ biler og mindre og mere dynamiske biler. Biler, som det var bekvemt at køre i på korte ture, og som det samtidig var let at finde parkering til i byerne.

Disse bilmodeller var designet til at køre i byerne, og Lupo var den første kompakte bil, som VW introducerede på markedet i kategorien Mikrobiler. Betegnelsen ’Mikrobiler’ gik hurtigt hen og blev den gængse betegnelse for denne biltype, som var mindre end en almindelig personbil.

To ægte klassikere

Med VW New Beetle og efterfølgeren VW Beetle producerede Volkwagen også en retromodel i tråd med fabrikkens lange historie og traditioner.

Samtidig blev den oprindelige Passat-model også konstant videreudviklet, og salgstallene for limousine-modellen VW Phaeton overgik alle forventninger, da den blev introduceret på det kinesiske marked. Derimod gik salget i USA, og på en række andre markeder, ikke helt som forventet, og i dag er Kina det største marked for Volkwagen.

En del af forklaringen på den kinesiske succes skal findes i en fremsynet ledelse, som helt tilbage i 1980’erne startede produktionen op af VW Santanas i netop Kina.

Blandt Volkwagen-fans er den klassiske VW Bus, i Tyskland også kaldet for Bulli, en ægte klassiker. Den første prototype af Bulli rullede ud fra fabrikken i 1948, og den ikoniske bus produceres den dag i dag. Bussen blev fra starten kædet sammen med frihed og mobilitet. Det var især inden for hippiebevægelsen og i kunstnerkredse, at bussens popularitet nåede uanede højder, og bilens popularitet skyldtes bl.a. også, at den blev benyttet i flere film.

Masser af succes i motorsporten

Men for Volkswagen handlede det ikke kun om folkelighed og om at skabe smukt designede biler. Den tyske gigant har siden 1960’erne også spillet en afgørende rolle inden for motorsportsverdenen.

Den første racer-serie, kaldet Formula Vau (Formel V), havde sin storhedstid i 1960’erne og det følgende årti. Gennem tiden har flere Formel 1-verdensmestere startet karrieren hos Volkswagen-serien, og VW fejrede sine første internationale motorsportstriumfer i først Scirocco Cup og efterfølgende Golf og Polo Cup.

I 1978 vandt tyskeren Jochi Kleint den prestigefyldte Estering Cup, som var en forløber for det tyske mesterskab i Rallys sport. Løbet blev vundet i en VW Golf, og samme år deltog Kleint med sin VW Golf også i EM i Rally Cross.

En anden førstegangsvinder var Freddy Kottulinsky, der i 1980 vandt Paris-Dakar i sin VW Iltis. Siden vandt også Kenneth Eriksson i 1986 A-gruppen af World Rally Championship i sin VW Golf.

Med Volkswagen som motorleverandør blev det fra 1979 til 1994 til sejre i en lang række Formel 3-Grand Prix for kørere, som Bernd Schneider, Joachim Winkelhock, Kris Nissen, Tom Kristensen og Michael Schumacher.

Volkswagen var i en årrække også involveret i touring car racing, senest med Volkswagen Scirocco R-Cup, som en del af den tyske Touring Car Masters-serie.

Deltagelsen i Paris-Dakar-rallyet blev desuden genoptaget i perioden 2003-2011. I 2009 blev det til sejr for Giniel de Villiers og Dirk von Zitzewitz i en VW Race Touareg, hvilket samtidig blev den første sejr nogensinde til et team, der stillede op med en dieselbil.

Siden fulgte sejre for Volkswagen ved først Carlos Sainz og Lucas Cruz og derefter Nasser Al-Attiyah og Timo Gottschalk.

Fra 2013-sæsonen var VW Polo igen en del af World Rally Championship, og franskmanden Sébastien Ogier, med co-driver Julien Ingrassia, vandt igennem en årrække hele fire VM-titler for Volkswagen.

Selvom 2016 blev et succesfuldt år for Volkswagen, så blev det besluttet foreløbigt at lukke ned for deltagelsen i World Rally Championship. Beslutningen skete som en konsekvens af softwareskandalen i VW’s dieselbiler. En skandale, som er blevet kaldt for den største skandale nogensinde inden for bilindustrien.

I skrevne stund er det uvist, om eller hvornår Volkswagen igen bliver en del af den internationale motorsport.

Over 1 mio. andre bilejere

har allerede fået tilbud på bilreparation.

Få tilbud

Alle bilreparationer