Skal din Volkswagen på værksted?

Få tilbud på reparation og service til din Volkswagen

Spar 20-40%

  • Find det bedste værksted til den bedste pris
  • Du undgår ventetid, og kan trygt bestille tid online med prisgaranti
  • Kun FDM-kontrollerede kvalitetsværksteder
  • Du får 3 års garanti på alt service- og reparationsarbejde

Prøv selv. Spar penge.

Få tilbud
3 års garanti på din bilreparation
3 års garanti

Din sikkerhed for kvalitetsarbejde
Læs mere

Prisgaranti på alle opgaver
Prisgaranti på alle opgaver

Fundet det billigere? Vi matcher prisen
Læs mere

Derfor bør du bruge Autobutler når din Volkswagen skal på værksted

  • Du sparer 20-40% når du reparerer eller servicerer din Volkswagen gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM.
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti.
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online, når det passer dig.
  • Du kan få professionel mekanikerrådgivning fra Autobutler.
  • Du får alle tilbud på skrift og undgår derved dyre overraskelser
  • Vi giver dig prisgaranti - finder du et billigere tilbud, så matcher vi prisen.

volkswagen reparation og service

Top 3 Volkswagen Bilreparationer og Service


serviceeftersyn volkswagen

Du sparer i gennemsnit 31%, svarende til 1.312 kr på et serviceeftersyn efter bogen gennem autobutler.dk

Læs mere


udskiftning af bremser volkswagen

Du sparer i gennemsnit 34%, svarende til 1.558 kr på bremse relateret opgaver gennem autobutler.dk

Læs mere


montering af anhængertræk volkswagen

Du sparer i gennemsnit 24%, svarende til 1.748 kr på montering af anhængertræk gennem autobutler.dk

Læs mere

Pris på Volkswagen/VW reparationer og service

På autobutler.dk tror vi på gennemsigtighed og rimelige priser. Derfor kan du se gennemsnitspriser for reparationer og hvad du kan spare på at sammenligne tilbud.

Opgave Gns. pris Fra - til
Affjedring / støddæmpere 3.696 kr. 2.402 kr. - 5.749 kr. Få tilbud
Aircondition 707 kr. 608 kr. - 1.314 kr. Få tilbud
Andre opgaver 2.294 kr. 539 kr. - 5.356 kr. Få tilbud
Anhængertræk 7.410 kr. 6.289 kr. - 8.673 kr. Få tilbud
Batteri 1.858 kr. 1.458 kr. - 2.204 kr. Få tilbud
Bilpleje 2.442 kr. 914 kr. - 3.360 kr. Få tilbud
Bremser 3.105 kr. 1.882 kr. - 4.974 kr. Få tilbud
Dæk & hjul 2.070 kr. 539 kr. - 5.239 kr. Få tilbud
Dækopbevaring 557 kr. 375 kr. - 789 kr. Få tilbud
Elektrisk arbejde 1.443 kr. 344 kr. - 3.906 kr. Få tilbud
Fejlsøgning 345 kr. 281 kr. - 403 kr. Få tilbud
Firehjulsudmåling / Sporing af bil 772 kr. 714 kr. - 789 kr. Få tilbud
Fælge 6.421 kr. 2.500 kr. - 8.894 kr. Få tilbud
Gearkasse 2.862 kr. 313 kr. - 13.733 kr. Få tilbud
Kobling 7.400 kr. 5.780 kr. - 9.557 kr. Få tilbud
Lak- og malerarbejde 3.900 kr. 930 kr. - 6.183 kr. Få tilbud
Motor 5.790 kr. 1.690 kr. - 10.703 kr. Få tilbud
Olieskift 1.533 kr. 1.170 kr. - 2.195 kr. Få tilbud
Pladearbejde (buler m.m.) 3.287 kr. 297 kr. - 5.875 kr. Få tilbud
Rustarbejde 760 kr. 261 kr. - 4.075 kr. Få tilbud
Service 2.307 kr. 1.732 kr. - 3.051 kr. Få tilbud
Skadesarbejde 2.998 kr. 335 kr. - 6.636 kr. Få tilbud
Stenslag & rudeskift 3.575 kr. 2.918 kr. - 4.244 kr. Få tilbud
Styretøj 1.384 kr. 714 kr. - 3.233 kr. Få tilbud
Syn 691 kr. 394 kr. - 727 kr. Få tilbud
Tandrem/kædekit 5.771 kr. 4.812 kr. - 6.814 kr. Få tilbud
Tilbehør 4.607 kr. 1.387 kr. - 7.210 kr. Få tilbud
Udstødning 4.777 kr. 1.889 kr. - 8.678 kr. Få tilbud
Undervognsbehandling 4.410 kr. 3.790 kr. - 4.960 kr. Få tilbud

Priserne er baseret på alle tilbud givet via autobutler.dk, der dog kan indeholde fejl eller udsving. Opret en opgave, hvis du ønsker et specifikt tilbud til din bil.

Kampagner & tilbud

Se alle kampagner & tilbud

Bedømmelser af Volkswagen Service eller Reparationer

Super service
Preben H.
Volkswagen Polo (2016)
Super - meget venligt og effektivt.
Susanne S.
Volkswagen Polo (2014)
Super behagelig møde med mekanikeren, man føler sig nærmest hjemme, når man træder ind. Aflevered...
Daniel H.
Volkswagen Passat (1999)

Volkswagen

Volkswagen AG blev grundlagt i 1937 og etablerede på daværende tidspunkt den første bilfabrik med hovedsæde i Wolfsburg.

Som en del af De Allierede havde den britiske besættelsesmagt ved afslutningen på 2. Verdenskrig de juridiske beføjelser over Volkswagen AG.

I dag er Volkswagen (VW) en af verdens største bilproducenter og ejer blandt andre bilmærker som Audi og Škoda, samt de mere eksklusive luksus bilmærker, Bugatti og Porsche.

Den kendte Folkevogns-boble sendes på gaden

Allerede i 1945 blev den første serie af den berømte ’Folkevogns-boble’ produceret. Folkevognen eller Volkswagen Beetle, som den også hed, blev hurtigt et symbol på miraklet i den vesttyske økonomi, som op gennem 1960’erne og 1970’erne udviklede sig med raketfart. 10 år efter at den første ’Folkevogns-boble’ havde forladt fabrikken, kunne Volkswagen juble over, at den populære model nu var blevet produceret i 1 mio. eksemplarer.

I 1960 blev Volkswagen privatiseret, og i det efterfølgende årti skete der en glidende overgang fra, at VW primært producerede ’Folkevogns-boblen’ til, at nye modeller så dagens lys.

Folkevogns-boblen blev dog fortsat produceret i det originale design helt frem til 2003, og selvom efterspørgslen på den ikoniske model faldt fra begyndelsen af 1970’erne, så producerede Volkswagen i 1972 samlet set flere biler end nogensinde.

Volkswagen og Audi slås sammen

En af forklaringerne på den positive udvikling var den, at samtidig med at der blev produceret flere biler, så kunne Volkswagen også begynde at mærke effekten af, at man i midten af 1960’erne havde overtaget Audi-NSU-Auto-Union AG fabrikken, der lå i Ingolstadt.

Det var i disse år, at modellerne Passat, Polo og Golf med stor succes blev udviklet i et tæt samarbejde med datterselskabet Audi.
Volkswagens Golf, som i dag produceres som syvende generation, er en af verdens mest producerede biler. Endvidere var VW Passat-modellen, der fra 1973 blev bygget som en mellemklassebil, stadig i top-10 over verdens mest producerede biler så sent som i 2007.

I slutningen af 1977 var Volkswagen involveret i en historisk handel, da 10.000 biler af Golf-modellen blev leveret til det, som dengang hed DDR, (Østtyskland). Som betaling for bilerne modtog hovedkontoret i Wolfsburg udstyr fra Carl Zeiss Jena.
Fra midten af 1980'erne overtog Volkswagen store dele af bilproducenten Seat, og i 1991 blev det ligeledes til et opkøb af den tjekkiske bilproducent Škoda.

Lanceringen af minibiler

Med introduktionen af VW Lupo, og efterfølgende modeller som VW Fox og VW Up!, lykkedes det Volkswagen fra 1998 at imødekomme forbrugernes efterspørgsel efter ’Urban-style’ biler og mindre og mere dynamiske biler. Biler, som det var bekvemt at køre i på korte ture, og som det samtidig var let at finde parkering til i byerne.

Disse bilmodeller var designet til at køre i byerne, og Lupo var den første kompakte bil, som VW introducerede på markedet i kategorien Mikrobiler. Betegnelsen ’Mikrobiler’ gik hurtigt hen og blev den gængse betegnelse for denne biltype, som var mindre end en almindelig personbil.

To ægte klassikere

Med VW New Beetle og efterfølgeren VW Beetle producerede Volkwagen også en retromodel i tråd med fabrikkens lange historie og traditioner.

Samtidig blev den oprindelige Passat-model også konstant videreudviklet, og salgstallene for limousine-modellen VW Phaeton overgik alle forventninger, da den blev introduceret på det kinesiske marked. Derimod gik salget i USA, og på en række andre markeder, ikke helt som forventet, og i dag er Kina det største marked for Volkwagen.

En del af forklaringen på den kinesiske succes skal findes i en fremsynet ledelse, som helt tilbage i 1980’erne startede produktionen op af VW Santanas i netop Kina.

Blandt Volkwagen-fans er den klassiske VW Bus, i Tyskland også kaldet for Bulli, en ægte klassiker. Den første prototype af Bulli rullede ud fra fabrikken i 1948, og den ikoniske bus produceres den dag i dag. Bussen blev fra starten kædet sammen med frihed og mobilitet. Det var især inden for hippiebevægelsen og i kunstnerkredse, at bussens popularitet nåede uanede højder, og bilens popularitet skyldtes bl.a. også, at den blev benyttet i flere film.

Masser af succes i motorsporten

Men for Volkswagen handlede det ikke kun om folkelighed og om at skabe smukt designede biler. Den tyske gigant har siden 1960’erne også spillet en afgørende rolle inden for motorsportsverdenen.

Den første racer-serie, kaldet Formula Vau (Formel V), havde sin storhedstid i 1960’erne og det følgende årti. Gennem tiden har flere Formel 1-verdensmestere startet karrieren hos Volkswagen-serien, og VW fejrede sine første internationale motorsportstriumfer i først Scirocco Cup og efterfølgende Golf og Polo Cup.

I 1978 vandt tyskeren Jochi Kleint den prestigefyldte Estering Cup, som var en forløber for det tyske mesterskab i Rallys sport. Løbet blev vundet i en VW Golf, og samme år deltog Kleint med sin VW Golf også i EM i Rally Cross.

En anden førstegangsvinder var Freddy Kottulinsky, der i 1980 vandt Paris-Dakar i sin VW Iltis. Siden vandt også Kenneth Eriksson i 1986 A-gruppen af World Rally Championship i sin VW Golf.

Med Volkswagen som motorleverandør blev det fra 1979 til 1994 til sejre i en lang række Formel 3-Grand Prix for kørere, som Bernd Schneider, Joachim Winkelhock, Kris Nissen, Tom Kristensen og Michael Schumacher.

Volkswagen var i en årrække også involveret i touring car racing, senest med Volkswagen Scirocco R-Cup, som en del af den tyske Touring Car Masters-serie.

Deltagelsen i Paris-Dakar-rallyet blev desuden genoptaget i perioden 2003-2011. I 2009 blev det til sejr for Giniel de Villiers og Dirk von Zitzewitz i en VW Race Touareg, hvilket samtidig blev den første sejr nogensinde til et team, der stillede op med en dieselbil.

Siden fulgte sejre for Volkswagen ved først Carlos Sainz og Lucas Cruz og derefter Nasser Al-Attiyah og Timo Gottschalk.

Fra 2013-sæsonen var VW Polo igen en del af World Rally Championship, og franskmanden Sébastien Ogier, med co-driver Julien Ingrassia, vandt igennem en årrække hele fire VM-titler for Volkswagen.

Selvom 2016 blev et succesfuldt år for Volkswagen, så blev det besluttet foreløbigt at lukke ned for deltagelsen i World Rally Championship. Beslutningen skete som en konsekvens af softwareskandalen i VW’s dieselbiler. En skandale, som er blevet kaldt for den største skandale nogensinde inden for bilindustrien.

I skrevne stund er det uvist, om eller hvornår Volkswagen igen bliver en del af den internationale motorsport.

Over 900.000 andre bilejere

har allerede fået tilbud på bilreparation.

Få tilbud

Alle bilreparationer