Skal din Volkswagen på værksted?

Få tilbud på reparation og service til din Volkswagen

Spar 20-40%

  • Find det bedste værksted til den bedste pris
  • Du undgår ventetid, og kan trygt bestille tid online med prisgaranti
  • Kun FDM-kontrollerede kvalitetsværksteder
  • Du får 3 års garanti på alt service- og reparationsarbejde

Prøv selv. Spar penge.

Få tilbud
3 års garanti på din bilreparation
3 års garanti

Din sikkerhed for kvalitetsarbejde
Læs mere

Prisgaranti på alle opgaver
Prisgaranti på alle opgaver

Fundet det billigere? Vi matcher prisen
Læs mere

Derfor bør du bruge Autobutler når din Volkswagen skal på værksted

  • Du sparer 20-40% når du reparerer eller servicerer din Volkswagen gennem Autobutler
  • Autobutler.dk hjælper dig med at sammenligne online tilbud
  • Alle værksteder stikprøvekontrolleres af FDM.
  • Vi giver dig tryghed med vores 3 års FDM-godkendt garanti.
  • Du undgår ventetid og kan trygt bestille tid online, når det passer dig.
  • Du kan få professionel mekanikerrådgivning fra Autobutler.
  • Du får alle tilbud på skrift og undgår derved dyre overraskelser
  • Vi giver dig prisgaranti - finder du et billigere tilbud, så matcher vi prisen.

volkswagen reparation og service

Top 3 Volkswagen Bilreparationer og Service


serviceeftersyn volkswagen

Du sparer i gennemsnit 31%, svarende til 1.312 kr på et serviceeftersyn efter bogen gennem autobutler.dk

Læs mere


udskiftning af bremser volkswagen

Du sparer i gennemsnit 34%, svarende til 1.558 kr på bremse relateret opgaver gennem autobutler.dk

Læs mere


montering af anhængertræk volkswagen

Du sparer i gennemsnit 24%, svarende til 1.748 kr på montering af anhængertræk gennem autobutler.dk

Læs mere

Pris på Volkswagen/VW reparationer og service

På autobutler.dk tror vi på gennemsigtighed og rimelige priser. Derfor kan du se gennemsnitspriser for reparationer og hvad du kan spare på at sammenligne tilbud.

Opgave Gns. pris Fra - til
Affjedring / støddæmpere 3.767 kr. 2.362 kr. - 5.921 kr. Få tilbud
Aircondition 811 kr. 608 kr. - 2.876 kr. Få tilbud
Andre opgaver 2.208 kr. 448 kr. - 5.197 kr. Få tilbud
Anhængertræk 7.624 kr. 6.438 kr. - 8.900 kr. Få tilbud
Batteri 1.814 kr. 1.399 kr. - 2.174 kr. Få tilbud
Bilpleje 2.485 kr. 914 kr. - 3.257 kr. Få tilbud
Bremser 3.110 kr. 1.875 kr. - 5.027 kr. Få tilbud
Dæk & hjul 2.193 kr. 583 kr. - 5.439 kr. Få tilbud
Dækopbevaring 615 kr. 375 kr. - 789 kr. Få tilbud
Elektrisk arbejde 1.446 kr. 344 kr. - 3.982 kr. Få tilbud
Fejlsøgning 348 kr. 281 kr. - 431 kr. Få tilbud
Firehjulsudmåling / Sporing af bil 773 kr. 714 kr. - 789 kr. Få tilbud
Fælge 6.582 kr. 2.539 kr. - 8.894 kr. Få tilbud
Gearkasse 2.926 kr. 313 kr. - 13.304 kr. Få tilbud
Kobling 7.346 kr. 5.586 kr. - 9.628 kr. Få tilbud
Lak- og malerarbejde 4.024 kr. 1.264 kr. - 6.166 kr. Få tilbud
Motor 5.746 kr. 1.652 kr. - 10.731 kr. Få tilbud
Olieskift 1.565 kr. 1.168 kr. - 2.270 kr. Få tilbud
Pladearbejde (buler m.m.) 3.234 kr. 298 kr. - 5.860 kr. Få tilbud
Rustarbejde 653 kr. 261 kr. - 3.977 kr. Få tilbud
Service 2.374 kr. 1.784 kr. - 3.115 kr. Få tilbud
Skadesarbejde 3.113 kr. 344 kr. - 6.588 kr. Få tilbud
Stenslag & rudeskift 3.616 kr. 2.946 kr. - 4.293 kr. Få tilbud
Styretøj 1.411 kr. 714 kr. - 3.293 kr. Få tilbud
Syn 698 kr. 539 kr. - 727 kr. Få tilbud
Tandrem/kædekit 5.777 kr. 4.819 kr. - 6.820 kr. Få tilbud
Tilbehør 4.868 kr. 1.355 kr. - 7.261 kr. Få tilbud
Udstødning 4.666 kr. 1.728 kr. - 9.202 kr. Få tilbud
Undervognsbehandling 4.432 kr. 3.814 kr. - 5.009 kr. Få tilbud

Priserne er baseret på alle tilbud givet via autobutler.dk, der dog kan indeholde fejl eller udsving. Opret en opgave, hvis du ønsker et specifikt tilbud til din bil.

Kampagner & tilbud

Fast lav pris
Hjulskifte
Kun 199 kr.

Få hjulskifte til rekordlav pris - kun 199 kr. Du undgår ventetid, og kan trygt bestille tid online med prisgaranti.

Spar op til 1.000 kr.
Undervognsbehandling
20% rabat

20% rabat på undervognsbehandling fra kvalitetsgodkendte rustbeskyttelsesmærker som PAVA, Dinitrol, SUVO, Tectyl og Mercasol.

Spar 20-40%
Serviceeftersyn
Spar 1.312 kr.

service med stempel i servicebogen. Du sparer i gennemsnit 31% på at sammenligne tilbud, svarende til 1.312 kr.

Se alle tilbud
Fast lav pris
Basisservice
Kun 949 kr.

Inkluderer olie- og filterskift med op til 4 liter kvalitetsolie og en komplet gennemgang af din bil ud fra et 25-punkts tjekskema.

Fast lav pris
Olieskift
Kun 749 kr.

Bestil olieskift til kun 749 kr. med påfyldning af op til 4 liter kvalitetsolie, montering af nyt oliefilter, og nulstilling af serviceindikator.

Fast lav pris
Aircondition service
Kun 549 kr.

Lige nu kan du få serviceret dit airconditionanlæg til kun 549 kr. Få anlægget tjekket for utætheder og påfyldt kølemiddel op til 150 gram.

Bedømmelser af Volkswagen Service eller Reparationer

Hurtig og venlig betjening. Alt Ok og fuldstændig, som aftalt 👍
Annette H.
Volkswagen Up! (2013)
Meget fin service - alt som aftalt.
Steen K.
Volkswagen Up! (2016)
Jeg møder super søde mennesker og gør hvad de kan for at yde en top service. Og min lille polo 20...
Martin B.
Volkswagen Polo (2004)

Volkswagen

Volkswagen AG blev grundlagt i 1937 og etablerede på daværende tidspunkt den første bilfabrik med hovedsæde i Wolfsburg.

Som en del af De Allierede havde den britiske besættelsesmagt ved afslutningen på 2. Verdenskrig de juridiske beføjelser over Volkswagen AG.

I dag er Volkswagen (VW) en af verdens største bilproducenter og ejer blandt andre bilmærker som Audi og Škoda, samt de mere eksklusive luksus bilmærker, Bugatti og Porsche.

Den kendte Folkevogns-boble sendes på gaden

Allerede i 1945 blev den første serie af den berømte ’Folkevogns-boble’ produceret. Folkevognen eller Volkswagen Beetle, som den også hed, blev hurtigt et symbol på miraklet i den vesttyske økonomi, som op gennem 1960’erne og 1970’erne udviklede sig med raketfart. 10 år efter at den første ’Folkevogns-boble’ havde forladt fabrikken, kunne Volkswagen juble over, at den populære model nu var blevet produceret i 1 mio. eksemplarer.

I 1960 blev Volkswagen privatiseret, og i det efterfølgende årti skete der en glidende overgang fra, at VW primært producerede ’Folkevogns-boblen’ til, at nye modeller så dagens lys.

Folkevogns-boblen blev dog fortsat produceret i det originale design helt frem til 2003, og selvom efterspørgslen på den ikoniske model faldt fra begyndelsen af 1970’erne, så producerede Volkswagen i 1972 samlet set flere biler end nogensinde.

Volkswagen og Audi slås sammen

En af forklaringerne på den positive udvikling var den, at samtidig med at der blev produceret flere biler, så kunne Volkswagen også begynde at mærke effekten af, at man i midten af 1960’erne havde overtaget Audi-NSU-Auto-Union AG fabrikken, der lå i Ingolstadt.

Det var i disse år, at modellerne Passat, Polo og Golf med stor succes blev udviklet i et tæt samarbejde med datterselskabet Audi.
Volkswagens Golf, som i dag produceres som syvende generation, er en af verdens mest producerede biler. Endvidere var VW Passat-modellen, der fra 1973 blev bygget som en mellemklassebil, stadig i top-10 over verdens mest producerede biler så sent som i 2007.

I slutningen af 1977 var Volkswagen involveret i en historisk handel, da 10.000 biler af Golf-modellen blev leveret til det, som dengang hed DDR, (Østtyskland). Som betaling for bilerne modtog hovedkontoret i Wolfsburg udstyr fra Carl Zeiss Jena.
Fra midten af 1980'erne overtog Volkswagen store dele af bilproducenten Seat, og i 1991 blev det ligeledes til et opkøb af den tjekkiske bilproducent Škoda.

Lanceringen af minibiler

Med introduktionen af VW Lupo, og efterfølgende modeller som VW Fox og VW Up!, lykkedes det Volkswagen fra 1998 at imødekomme forbrugernes efterspørgsel efter ’Urban-style’ biler og mindre og mere dynamiske biler. Biler, som det var bekvemt at køre i på korte ture, og som det samtidig var let at finde parkering til i byerne.

Disse bilmodeller var designet til at køre i byerne, og Lupo var den første kompakte bil, som VW introducerede på markedet i kategorien Mikrobiler. Betegnelsen ’Mikrobiler’ gik hurtigt hen og blev den gængse betegnelse for denne biltype, som var mindre end en almindelig personbil.

To ægte klassikere

Med VW New Beetle og efterfølgeren VW Beetle producerede Volkwagen også en retromodel i tråd med fabrikkens lange historie og traditioner.

Samtidig blev den oprindelige Passat-model også konstant videreudviklet, og salgstallene for limousine-modellen VW Phaeton overgik alle forventninger, da den blev introduceret på det kinesiske marked. Derimod gik salget i USA, og på en række andre markeder, ikke helt som forventet, og i dag er Kina det største marked for Volkwagen.

En del af forklaringen på den kinesiske succes skal findes i en fremsynet ledelse, som helt tilbage i 1980’erne startede produktionen op af VW Santanas i netop Kina.

Blandt Volkwagen-fans er den klassiske VW Bus, i Tyskland også kaldet for Bulli, en ægte klassiker. Den første prototype af Bulli rullede ud fra fabrikken i 1948, og den ikoniske bus produceres den dag i dag. Bussen blev fra starten kædet sammen med frihed og mobilitet. Det var især inden for hippiebevægelsen og i kunstnerkredse, at bussens popularitet nåede uanede højder, og bilens popularitet skyldtes bl.a. også, at den blev benyttet i flere film.

Masser af succes i motorsporten

Men for Volkswagen handlede det ikke kun om folkelighed og om at skabe smukt designede biler. Den tyske gigant har siden 1960’erne også spillet en afgørende rolle inden for motorsportsverdenen.

Den første racer-serie, kaldet Formula Vau (Formel V), havde sin storhedstid i 1960’erne og det følgende årti. Gennem tiden har flere Formel 1-verdensmestere startet karrieren hos Volkswagen-serien, og VW fejrede sine første internationale motorsportstriumfer i først Scirocco Cup og efterfølgende Golf og Polo Cup.

I 1978 vandt tyskeren Jochi Kleint den prestigefyldte Estering Cup, som var en forløber for det tyske mesterskab i Rallys sport. Løbet blev vundet i en VW Golf, og samme år deltog Kleint med sin VW Golf også i EM i Rally Cross.

En anden førstegangsvinder var Freddy Kottulinsky, der i 1980 vandt Paris-Dakar i sin VW Iltis. Siden vandt også Kenneth Eriksson i 1986 A-gruppen af World Rally Championship i sin VW Golf.

Med Volkswagen som motorleverandør blev det fra 1979 til 1994 til sejre i en lang række Formel 3-Grand Prix for kørere, som Bernd Schneider, Joachim Winkelhock, Kris Nissen, Tom Kristensen og Michael Schumacher.

Volkswagen var i en årrække også involveret i touring car racing, senest med Volkswagen Scirocco R-Cup, som en del af den tyske Touring Car Masters-serie.

Deltagelsen i Paris-Dakar-rallyet blev desuden genoptaget i perioden 2003-2011. I 2009 blev det til sejr for Giniel de Villiers og Dirk von Zitzewitz i en VW Race Touareg, hvilket samtidig blev den første sejr nogensinde til et team, der stillede op med en dieselbil.

Siden fulgte sejre for Volkswagen ved først Carlos Sainz og Lucas Cruz og derefter Nasser Al-Attiyah og Timo Gottschalk.

Fra 2013-sæsonen var VW Polo igen en del af World Rally Championship, og franskmanden Sébastien Ogier, med co-driver Julien Ingrassia, vandt igennem en årrække hele fire VM-titler for Volkswagen.

Selvom 2016 blev et succesfuldt år for Volkswagen, så blev det besluttet foreløbigt at lukke ned for deltagelsen i World Rally Championship. Beslutningen skete som en konsekvens af softwareskandalen i VW’s dieselbiler. En skandale, som er blevet kaldt for den største skandale nogensinde inden for bilindustrien.

I skrevne stund er det uvist, om eller hvornår Volkswagen igen bliver en del af den internationale motorsport.

Over 1 mio. andre bilejere

har allerede fået tilbud på bilreparation.

Få tilbud

Alle bilreparationer