Tommelen op fra 1.000 bilejere

1.000 bilejere har løftet værkstedsportalen Autobutler til tops på den førende ratingtjeneste Trustpilot.dk

Da Henning Berg fra Søborg forleden var bilejer nummer 1.000, der gik ind og bedømte værkstedsportalen Autobutler på Danmarks førende ratingtjeneste Trustpilot.dk, gav han den topkarakter, fem stjerner. Det var med til at holde værkstedsportalen på førstepladsen i kategorien Biler med 9,5 ud af 10 mulige point.

»Jeg har brugt Autobutler flere gange og er meget tilfreds«, lyder den sjællandske Saab-ejers dom, der denne gang tog imod et tilbud fra et værksted på Helsingør-kanten. Det var et par tusinde kroner billigere end det andet bud, der kom.

Tilfredsheden med Autobutler skyldes ikke kun, at han begge gange har sparet tusindvis af kroner. Han roser også, hvor nemt det er at bruge værkstedsportalen:

»Autobutler er smart, fordi flere værksteder byder på at lave bilreparationerne for dig. Eneste forudsætning er, at du skal vide, hvad du skal have lavet – men du kan selvfølgelig altid efterfølgende mod en merpris aftale flere opgaver«, fortæller han.

Få tilbud på reparation

Nem opskrift

Henning Berg giver gerne en opskrift på, hvor nemt det er:

»Punkt ét: Beskriv på Autobutler, hvori opgaven består. Punkt to: Angiv, hvor langt fra dig, i kilometer, værkstedet må ligge: Valby, Korsør eller ..?. Punkt tre: Fortsæt med dit liv, og vent på, at du per mail får besked om, at der er kommet tilbud på opgaven til dig«, roser Henning Berg, som denne gang fik lavet synsklargøring med service, det vil sige skift af olie og filtre plus smøring. Han fik også bremser skilt ad, smurt og samlet plus nye bremseskiver og klodser bag, fik ordnet nummerpladelys, nyt låsetøj på anhængertræk og fik kørt bilen til periodisk syn, hvor den blev godkendt uden anmærkninger – alt til en pris inkl. synsgebyr og lånebil på lige godt 5.100 kr. En forrude blev skiftet uden for tilbuddet, og bilen skal i februar undervognsbehandles på samme værksted.

»Jeg har ikke benyttet værkstedet før, men jeg har kun pæne ting at sige om deres service, de afklarende telefonopkald og det arbejde, værkstedet udførte på Saab’en. Jeg kunne ikke have ønsket mig bedre behandling eller pris og vil også næste gang benytte mig af Autobutler, når jeg skal have ordnet bil. Jeg kan ikke se argumentet for ikke at gøre det«, slutter han.

AutobutlerPLUS er et nyt indkøbskoncept, udviklet af værkstedsportalen Autobutler. Der tilbydes eksklusive indkøbs- og samarbejdsaftaler til alle værksteder, uanset om værkstedet er autoriseret eller tilknyttet en af de frie værkstedskæder. Alle værksteder er velkomne, sidst på året, også de, der ikke er tilmeldt værkstedsportalen autobutler.dk.

Værkstedsportalen Autobutler, Nordens største, går et gear op og introducerer nu AutobutlerPLUS for de danske værksteder. Det skal være en avanceret online ”indkøbsforening”, der skal være bindeled mellem værksteder og branchens forskellige leverandører, det være sig reservedele, glas, forsikringer, dæk og fælge, undervognsbehandlinger, syn med mere. Michael Mikkelsen, der tidligere har været ansvarlig for indkøb i Carepoint-kæden, er manden, der skal føre AutobutlerPLUS til succes.

»Og det glæder jeg mig til. Det er sjældent, man får en chance for at være med til at udvikle og udbrede et så nyskabende koncept, så jeg tøvede ikke med at sige ja, da jeg fik tilbuddet«, siger Michael Mikkelsen, partneransvarlig hos Autobutler.

Optimér din forretning

Adm. direktør Christian Legêne fra Autobutler forklarer:

»Autobutler-værkstederne har allerede i dag en række fordele, andre ikke har. De får løbende tilbudt hundredvis af opgaver i døgnet, som de kan byde på, når de har tid. De har brugerbedømmelser, som de kan tiltrække kunder med. Flere hundrede af værkstederne har også integration til systemer som Tolerancedata, hvilket giver direkte adgang til serviceskemaer og gør det lettere for dem at afgive kvalificerede tilbud.

Med det nye indkøbskoncept, AutobutlerPLUS, får værkstederne imidlertid ikke bare nye kunder, men adgang til eksklusive indkøbs- og samarbejdsaftaler, der kan optimere værkstedsdriften og derved skabe en bedre bundlinje«, tilføjer han.

Tidsbesparende

Målet med AutobutlerPLUS er, foruden gode indkøbs- og samarbejdsaftaler, blandt andet at spare tid på tilbudsgivningen ude på værkstederne. Et eksempel kunne være som følgende: Et Autobutler-værksted ser en interessant opgave på Autobutler, det et 100.000 km service. Der skal bruges motorolie, to filtre, et komplet tandremssæt med vandpumpe og strammere, nye tændrør, og to vinduesviskere. Via det serviceskema-system, værkstedet bruger, og som er integreret i Autobutler-dashboardet, har værkstedet hurtigt styr på tidsforbruget. Herefter kan værkstedet med nogle få klik bestille de nødvendige reservedele hos de forskellige AutobutlerPLUS leverandører.

»Til sidst kan værkstedet med få klik udarbejde et godt udspecificeret og velformuleret tilbud til kunden, lige til at sende«, forklarer Christian Legêne.

Opret din opgave her

Få tilbud fra værksteder nær dig

Få tilbud »

Fordele med autobutler.dk

  • Få tilbud fra værksteder nær dig
  • Spar op til 60%*
  • 3 års garanti på arbejde og reservedele

Vi står klar til at hjælpe dig! Kontakt os på email eller ring på 77 34 32 21

Trustpilot
Trustpilot_ratings_4halfstar-RGB Created with Sketch.
Fremragende 4.3 / 5 - 16371 anmeldelser

Få tilbud nær dig

Vi har 200 uafhængige værksteder klar til at hjælpe.