Dit Autoværksted | Hvidovre - CarSpot

Arnold Nielsens Boulevard 64B, 2650 Hvidovre
Medlem af CarSpot
4,8
(937)
Få tilbud

    Værkstedet er en del af autobutler.dk

Sammenlign priser fra Dit Autoværksted | Hvidovre - CarSpot og spar penge når bilen skal på værksted. Bestil tid online med prismatch via autobutler.dk

FDM værkstedskontrol

Godkendt d. 17.03.2025

Seneste bedømmelser

  • Prisen

    4.8

  • Arbejdet

    4.8

  • Servicen

    4.8

  • Dialogen

    4.8

  • Fremtoningen

    4.5

  • Beliggenheden

    4.4

Berith F.
03-12-2025
Skoda Fabia 2021
God service 😀
Camilla S.
28-11-2025
Volkswagen Up! 2015
Venligt og hjælpsomt personale.
Frederik B.
17-11-2025
Ford Focus 2011
Jeg får et tilbud på ca 950 kr og halvdelen times arbejde. De beholdte bilen i 3 dage og regningen lød pludselig på 6500 kr før bilen kunne køre igen. Vi blev enige om 5500kr for de var jo gået igang. De er smarte i en fart og oplyser ikke om hvad de har gang i. Man skal selv ringe for at få nogen oplysninger.
Besvarelse fra Dit Autoværksted | Hvidovre - CarSpot
28-11-2025
Kære Frederik Tusind tak fordi du tog dig tid til at give en anmeldelse. Du har helt ret, og endnu en gang vil jeg gerne undskylde. Vi beklager virkelig forløbet. Vi blev desværre for stædige med opgaven, og tiden løb fra os. Arbejdet med at skifte dyser udviklede sig pludseligt til en mission, der bare skulle fuldføres – og dér skulle du naturligvis have været informeret løbende. Det er vores fejl. Som forklaret skyldtes problemerne, at motoren har fået lov til at sode og korrodere over længere tid, hvilket gjorde, at dyserne sad ekstremt godt fast. Det kræver specialværktøj at få dem ud korrekt uden risiko for at beskadige topstykket. Den risiko tager vi for de 950 kr., og hvis noget går galt, er det vores fulde ansvar – i værste fald en helt ny motor. Twisten var, at selv specialværktøjet ikke var nok, og opgaven endte derfor med at tage flere dage og involvere flere mekanikere. Det var langt fra en simpel opgave. Men igen: Det ændrer ikke på, at du har fuld ret til at kende prisen på forhånd. Det beklager vi dybt. Vi laver aldrig arbejde uden kundens accept – det er slet ikke sådan, vi driver vores forretning. Derfor havde jeg også dårlig samvittighed bagefter og forsøgte at finde en fair pris, selvom jeg tabte en hel dags omsætning på en lift. Det må jeg tage på mig. Jeg er glad for, at vi til sidst fandt en løsning, du var tilfreds med. Og jeg har fuld respekt for din anmeldelse – jeg læser og hører, hvad du siger. Det minder os om, hvor vigtigt det er, at vi holder fast i vores procedurer og ikke mister fokus. Vores kunder har altid sat pris på, at vi ringer med pris og aftalegrundlag, før vi går videre. At vi fejlede med dig, beklager jeg dybt. Undskyld mange gange, Frederik. Jeg har vedhæftet et par YouTube-links, der viser, hvor voldsomme nogle dyseopgaver kan være – og jeg kan hilse og sige, at din var en af de slemme. I den ene video er de nødt til at tage motoren helt ud for at få det rigtige moment, og på nogle biler kan man næsten løfte hele bilen ved blot at have fat i dysen, fordi den sidder så hårdt fast. Se venligst linksene her: https://youtube.com/shorts/tM59yz9_Lm8?si=R-UD2n32TN9XEmYL https://youtube.com/shorts/jmbF0LBZ8qQ?si=toEr6TfiqGYFjL0i Ydermere vil vi gerne tilbyde dig et gratis service efter forskrifterne, hvor alt er betalt. :)
A. A.
27-08-2025
Hyundai i10 2011
(REDIGERET ANMELDELSE EFTER ANAS HAR SKREVET ET LØGNAGTIGT SVAR) Kære ANAS EL OUAHABI (værkstedets ejer og værkfører). Hele dit svar indeholder en række ukorrekte påstande, og derfor vælger jeg nu at bruge tid på at beskrive forløbet mere detaljeret. 1. Lapningen kostede i alt 700 kr. og nu tilbyder du 250 kr. for et hjulskift, og når man møder op så koster det nok 2x mere, for du har nu valgt at skrive det uden arbejdsløn, meget manipulerende. 2. Bærearmen indgik ikke i det tilbud, jeg modtog her på autobutler! Det nævnte du først, da jeg ankom til værkstedet. Jeg kunne selvfølgelig have sagt nej, men jeg havde planlagt dagen efter aftalen og var allerede kørt til Hvidovre. Som erfaren i branchen ved du jo også godt, at når kunden først møder op er chancen for, at de accepterer ekstraarbejde dvs. et ændret tilbud markant større end hvis ændringen blev tilføjet inden de er fysisk på værkstedet, og derfor undrer det mig ikke, at bærearmen ikke var skrevet og tilføjet som kommentar. Da jeg spurgte, hvorfor det ikke var tilføjet som en kommentar, svarede du, at I kun modtager arbejde via. Autobutler, det der skal laves og ikke kan se, hvad kunden har søgt tilbud på og I ikke kan tilføje kommentar. Bemærkningen er redigeret efter jeg har været der. Du forklarede, at det var nødvendigt at udskifte bærearmen, fordi den ikke kunne monteres igen, når den først var taget af og bærearmen var ”helt fucked” (uprofessionel sprogbrug), derfor skal bærearmen også udskiftes. Jeg forstår derfor ikke, hvorfor du nu benægter det nu? Jeg bad specifikt om at få ændringen på skrift (som autobutler anbefaler) og du reagerede afvisende (gennem dit ansigtsudtryk), og sagde, at du ville skrive bærearmen på fakturaen, som du også gjorde - hvilket kun bekræfter, at tilbuddet som jeg havde accepteret via. Autobutler ikke blev overholdt, som du indirekte påstår at det gjorde. Jeg har fakturaen, med en regning på 3129 kr. betalt d. 26/8 kl. 15:07, og tilbuddet på autobutler var på 2170.88 kr. Jeg har sendt Autobutler fakturaen. Ifølge tilbuddet skulle bilen indleveres d. 26/8 kl. 13:00 og udleveres d. 27/8, men jeg fik den allerede samme dag efter 2 timer. På den tid nåede I at skifte olie + filter, udskifte bærearm og bærekugle samt lappe dækket? Du kommenterede selv, at det var hurtigt. Du påstår, at I gratis udskiftede en ventil på et andet dæk. Det nævnte du ikke (noget mekanikere altid nævner, når noget gøres gratis), og det er mærkeligt, at du ikke præciserer hvilket dæk, der er tale om. De øvrige så ud præcis som før, hverken mere eller mindre luft i, og hvorfor kiggede mekanikeren overhovedet på det andet dæk? Du skriver, at der var søm i dækket, men problemet opstod efter jeg havde kørt over glasskår fra en flaske. Jeg havde forklaret, at dækket blev langsomt fladt i løbet af få måneder, præcis som det nu igen er sket - De andre dæk har ikke haft det problem. Der må være noget galt med din forståelsesevne. Da reparationen var færdig, kommenterede du selv (ud fra kilometertal), at min bil ikke havde kørt meget, hvortil jeg svarede, at jeg ikke bruger min bil særlig meget - og jeg har ikke brugt den særlig meget siden! Allerede i oktober kunne jeg se et lille lufttab, og nu er dækket igen næsten fladt, præcis som før. Hvis I har lappet og fundet en søm, så har arbejdet ikke været udført ordentligt, for der siver stadig luft ud. Luft forsvinder altså ikke nødvendigvis fra den ene dag til den anden dag, det kan godt ske gradvist. Jeg har ikke skrevet at det er sket pludseligt nu, jeg har ventet til at det kunne ses tydeligt! Efter min anmeldelse d. 27/11 havde du ringet og skrevet en sms ang. en løsning. Jeg svarede 1/12, at en løsning enten ville være at få mine penge retur (for lapning) eller at få dækket repareret uden ekstra beregning, da arbejdet tydeligvis ikke er udført (korrekt) - Jeg har betalt for noget der ikke er udført, i hvert fald ikke korrekt. Det er almindelig reklamationsret, har du hørt om det? Alligevel fremstiller du det nu som om jeg forventer gratis reparation, blot fordi jeg har været der før. Du benægter også, at der var røg på dit kontor. Da jeg åbnede døren, nåede jeg knap at åbne 10 cm, før du hurtigt lukkede den indefra, og der lugtede KRAFTIGT af røg. Som kunde er det ikke ligefrem tillidsvækkende. Kort efter kom mekanikeren og bad mig om at flytte min bil, og mens jeg var i gang i med at flytte bilen, kom du ud, og jeg fortalte om hvad der skulle laves, BAGEFTER gik vi ind på dit kontor, og der lugtede stadig af røg, dog ikke lige så kraftigt. Når man sidder i venteværelset, kan man desuden tydeligt høre dig tale meget højt og i råbe i telefonen, og når du er ude råber du til mekanikeren, meget ubehageligt og uprofessionelt. Jeg kan desværre ikke anbefale Dit Autoværksted, reklamationsretten bliver ikke respekteret, og det ser ud til, at man nok ender med at bruge unødvendig tid og energi på at kræve reklamationsretten, der burde være helt enkelt. Jeg vil derfor anbefale alle at vælge et andet værksted. Jeg opfordrer læsere til at læse de øvrige negative anmeldelser, hvor kunder beskriver lignende, og endda om truende og aggressiv adfærd fra Anas. Mvh Amena Maja Awan
Besvarelse fra Dit Autoværksted | Hvidovre - CarSpot
07-12-2025
Kære Amena Awan, Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse. Jeg vil gerne holde dette svar kort, da jeg udmærket ved, hvad sagen drejer sig om. Jeg vil igen understrege, at vi ikke tilbyder gratis hjulskift, blot fordi man har været kunde tidligere. Vi har i forvejen konkurrencedygtige priser og er blandt de billigste på markedet. 250 kr. for et hjulskift er meget billigt, og det er endda prisen ved online booking på vores hjemmeside. Vi vil stadig gerne hjælpe dig fremadrettet, hvis du ønsker det, men jeg synes ikke, din kritik er rimelig. Du kommer med en del antagelser og teorier, som ikke stemmer overens med forløbet. Autobutler formidler et tilbud til dig, som du selv har læst, godkendt og accepteret. Forløbet var som følger: Tilbud sendt: 3. august Tilbud accepteret af dig: 21. august Indlevering af bil: 26. august Udlevering af bil: 27. august Du oplyste selv, hvad der skulle laves, og hvilket hjul der tabte luft. Vi fandt sømmet i dækket og reparerede det. Derudover skiftede vi ventil på et andet hjul uden beregning. Nu – den 27. november, altså tre måneder senere – kontakter du os om et fladt dæk. Dækket har holdt luft i tre måneder, men i dag holder det pludselig op med at gøre det. Her mener du, at det må skyldes vores arbejde og ikke, at du måske igen kan have kørt over et søm eller andet skarpt. Ingen ryger på kontoret skal jeg lige hilse at sige - rygning foregår udenfor Jeg har informeret Autobutler om sagen. Jeg ønsker dig en rigtig god dag. (OPFØGLNING AF TIDLIGERE SVAR) Kære Amena Awan Jeg skal venligst bede dig om at holde en respektfuld tone. Din anmeldelse vil blive anmeldt til Autobutler, hvilket allerede er igangsat grundet din tidligere anmeldelse. Du har nu redigeret din anmeldelse fire gange, og alt har på den ene eller anden måde handlet om et gratis arbejde, som jeg har sagt nej til. Dette har du efterfølgende twistet til, at vi på værkstedet skulle være løgnere, og at stort set alt, hvad vi foretager os, er et problem for dig Amena Awan – herunder at jeg taler med mine kollegaer, at jeg besvarer telefonen på mit kontor, og generelt at jeg udfører mit arbejde. Der er intet problem med det arbejde, du har fået udført, eller den service du faktisk har modtaget. Du har blæst det hele op på grund af en afvisning af din gentagne request om at få noget gratis. Dette har intet med reklamationsret at gøre – det er en helt ny opgave, du beder om, og det er du udmærket klar over. Jeg har aldrig brugt udtrykket “fucked”, og hvis det mod forventning skulle være blevet sagt i en teknisk sammenhæng, ville det næppe være jordens undergang. Vi har mange forskellige kundegrupper – politikere, politi, læger, direktører m.m. – som selv bruger de samme udtryk om defekte dele. Du forsøger ihærdigt at skade mit omdømme og mit ry, og det må du naturligvis gerne forsøge, men du er ikke den første. Heldigvis er der mange dejlige mennesker derude, der kan læse din beskrivelse og gennemskue situationen. Ikke alle går rundt med skyklapper. Vi kontaktede dig angående bærearmen, fordi bøsningerne var helt trætte. Havde du bedt mig om kun at skifte bærekuglen, havde jeg naturligvis gjort det. Jeg ringede til dig for at informere om, at der var mere arbejde, der burde udføres – præcis som man skal. Så hvad er egentlig problemet? Du må hjælpe mig her, for ud fra din beskrivelse lyder det som om, jeg har gjort noget forkert, selvom jeg netop har fulgt korrekt procedure. Derudover brokker du dig stadig over et dæk, som blev lappet for tre måneder siden, og som har holdt luft lige siden. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg yderligere skal sige til det. Ifølge lignende anmeldelser står vi med over 1.000+ femstjernede vurderinger. At der indimellem forekommer enkelte negative anmeldelser, er helt naturligt – alt andet ville være usædvanligt. I enhver større samling vil der altid være enkelte afvigelser, ligesom der i en bakke vindruer kan forekomme én eller to, der ikke lever op til standarden.
Thomas H.
10-11-2025
Ford Galaxy 2013
Stine L.
26-11-2025
Mitsubishi Space Star 2015
Yderst kompetent og serviceminded.
Michael L.
24-11-2025
Skoda Fabia 2020
Fint og lavet efter aftale
Søren J.
20-11-2025
Peugeot 3008 2020
Virkelig god oplevelse og meget flinke folk.
Storm B.
24-11-2025
Toyota Yaris 2014
Virkelig dårlig oplevelse. De påstod at de havde ringet, men jeg havde ikke et eneste misset opkald, og de var svære at få fat på når jeg så ringede. Hvis jeg stillede det mindste spørgsmål, som fx hvad var den forventede tidshorisont, så blev de mega defensive. Det var ekstremt ubehageligt, og han blev meget fornærmet da jeg nævnte at bilen jo også skulle synes ifg aftalen. De havde nemlig virkelig mange andre bookinger.
Besvarelse fra Dit Autoværksted | Hvidovre - CarSpot
25-11-2025
Kære Storm Tak fordi du tog dig tid til at give din bedømmelse. Forløbet starter med, at din bil er booket til service og synstjek, hvor der var sat 1 time af. Normal procedure er, at vi udfører det aftalte arbejde og booker en ny tid, hvis der viser sig at være behov for yderligere reparationer. Det ønskede du ikke. Du insisterede på, at vi skulle beholde bilen og gøre vores bedste, og du forsikrede os om, at du ville have tålmodighed. Det havde vi stor respekt for. Allerede dagen efter ringer du imidlertid flere gange og kræver, at bilen skal være færdig hurtigst muligt. Vi forsøgte gentagne gange at forklare dig, at vi har andre kunder – f.eks. hjulskift, service og reparationer – som har booket tider helt tilbage fra to uger før. Dem kan vi ikke bare aflyse, fordi der dukker flere fejl op på din bil under et synstjek. Din bil er 12 år gammel, og det kom ikke som en overraskelse for os, at den ikke gik lige igennem et kontrolsyn. Der blev fundet fejl såsom defekte bagerste calipere på begge sider, komplette bremser der skulle skiftes, samt gennemtæring og rusthuller i panelerne. Du forventede, at dette kunne udbedres på én dag, og at vi skulle aflyse andre kunders aftaler for din skyld – det er desværre ikke realistisk og heller ikke rimeligt over for andre. Det arbejde, vi havde aftalt på forhånd, blev udført som lovet. At der bliver fundet yderligere fejl under et kontrolsyn, kan vi ikke forudsige. Hvis dette koster os en dårlig anmeldelse, må det være sådan – for vi kan ikke ringe til 14 kunder og aflyse deres aftaler, fordi du mener, at du skal prioriteres først. Derudover oplevede vi, at du hverken ville lytte eller forsøge at forstå vores forklaring. Alligevel tilbyder vi dig en gratis lånebil, som du accepterer. Da du møder op den 24. kl. 13, tager du diskussionen op igen og taler på en måde, der var både nedladende, respektløs og ubehagelig.
Cecilie N.
20-11-2025
Kia Rio 2016
Vi blev mødt med et smil og god service. God dialog om hvad der skulle laves da vi afleverede bilen. Helt sikkert en anbefaling her fra.

Søger du værksted i Hvidovre?

Gør som 1.563.083 andre bilejere og få tilbud fra værksteder. Nemt og hurtigt.