Besvarelse fra
Dit Autoværksted | Hvidovre - CarSpot
07-12-2025
Kære Amena Awan,
Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse. Jeg vil gerne holde dette svar kort, da jeg udmærket ved, hvad sagen drejer sig om.
Jeg vil igen understrege, at vi ikke tilbyder gratis hjulskift, blot fordi man har været kunde tidligere. Vi har i forvejen konkurrencedygtige priser og er blandt de billigste på markedet. 250 kr. for et hjulskift er meget billigt, og det er endda prisen ved online booking på vores hjemmeside. Vi vil stadig gerne hjælpe dig fremadrettet, hvis du ønsker det, men jeg synes ikke, din kritik er rimelig.
Du kommer med en del antagelser og teorier, som ikke stemmer overens med forløbet.
Autobutler formidler et tilbud til dig, som du selv har læst, godkendt og accepteret. Forløbet var som følger:
Tilbud sendt: 3. august
Tilbud accepteret af dig: 21. august
Indlevering af bil: 26. august
Udlevering af bil: 27. august
Du oplyste selv, hvad der skulle laves, og hvilket hjul der tabte luft.
Vi fandt sømmet i dækket og reparerede det. Derudover skiftede vi ventil på et andet hjul uden beregning.
Nu – den 27. november, altså tre måneder senere – kontakter du os om et fladt dæk. Dækket har holdt luft i tre måneder, men i dag holder det pludselig op med at gøre det. Her mener du, at det må skyldes vores arbejde og ikke, at du måske igen kan have kørt over et søm eller andet skarpt.
Ingen ryger på kontoret skal jeg lige hilse at sige - rygning foregår udenfor
Jeg har informeret Autobutler om sagen.
Jeg ønsker dig en rigtig god dag.
(OPFØGLNING AF TIDLIGERE SVAR)
Kære Amena Awan
Jeg skal venligst bede dig om at holde en respektfuld tone. Din anmeldelse vil blive anmeldt til Autobutler, hvilket allerede er igangsat grundet din tidligere anmeldelse.
Du har nu redigeret din anmeldelse fire gange, og alt har på den ene eller anden måde handlet om et gratis arbejde, som jeg har sagt nej til. Dette har du efterfølgende twistet til, at vi på værkstedet skulle være løgnere, og at stort set alt, hvad vi foretager os, er et problem for dig Amena Awan – herunder at jeg taler med mine kollegaer, at jeg besvarer telefonen på mit kontor, og generelt at jeg udfører mit arbejde.
Der er intet problem med det arbejde, du har fået udført, eller den service du faktisk har modtaget. Du har blæst det hele op på grund af en afvisning af din gentagne request om at få noget gratis. Dette har intet med reklamationsret at gøre – det er en helt ny opgave, du beder om, og det er du udmærket klar over.
Jeg har aldrig brugt udtrykket “fucked”, og hvis det mod forventning skulle være blevet sagt i en teknisk sammenhæng, ville det næppe være jordens undergang. Vi har mange forskellige kundegrupper – politikere, politi, læger, direktører m.m. – som selv bruger de samme udtryk om defekte dele. Du forsøger ihærdigt at skade mit omdømme og mit ry, og det må du naturligvis gerne forsøge, men du er ikke den første. Heldigvis er der mange dejlige mennesker derude, der kan læse din beskrivelse og gennemskue situationen. Ikke alle går rundt med skyklapper.
Vi kontaktede dig angående bærearmen, fordi bøsningerne var helt trætte. Havde du bedt mig om kun at skifte bærekuglen, havde jeg naturligvis gjort det. Jeg ringede til dig for at informere om, at der var mere arbejde, der burde udføres – præcis som man skal. Så hvad er egentlig problemet? Du må hjælpe mig her, for ud fra din beskrivelse lyder det som om, jeg har gjort noget forkert, selvom jeg netop har fulgt korrekt procedure.
Derudover brokker du dig stadig over et dæk, som blev lappet for tre måneder siden, og som har holdt luft lige siden. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg yderligere skal sige til det.
Ifølge lignende anmeldelser står vi med over 1.000+ femstjernede vurderinger. At der indimellem forekommer enkelte negative anmeldelser, er helt naturligt – alt andet ville være usædvanligt. I enhver større samling vil der altid være enkelte afvigelser, ligesom der i en bakke vindruer kan forekomme én eller to, der ikke lever op til standarden.