Besvarelse fra
Nem Auto
30-11-2025
Du havde bestilt udskiftning af bremser, fejlsøgning for fejl i blinklys i begge sider samt omsyn. Du bad telefonisk, at vi skulle lave alle de tre ting på to timer, og jeg sagde, at det er umuligt at nå, da det er elektronisk fejl. Du sagde, at vi bare skulle skifte sikringen, så skulle det nok gå med blinklys. Men jeg sagde, at det ikke har noget at gøre med sikringen at gøre, før at have set bilen.
Du kom med bilen og vi udførte bremskive skift og udførte fejlsøgning indenfor den time du havde betalt for. Vi meddelte, at fejlsøgningen ville kræve mere tid, da det er et større problem, men du ville ikke gå med til det. Og dermed kunne vi så heller ikke lave omsyn.
Angående lånebilen. Vi ringede dagen før og gav besked på, at den lånebil du skulle have fået kom tilbage med fejl på. Men du pressede på at vi skulle lave bilen, og insisterede på at komme dagen efter. For at imødekomme dit ønske, blev jeg nødt til at aflyse en anden aftale, for at du skulle få den lånebil, som den anden kunde skulle have haft. Men da du kom med din bil, ville du ikke en gang have lånebilen, men ville vente udenfor i stedet. Så jeg mistede en kunde for ingen nytte. Så det er usandt, at du skriver, at vi bad om at få lånebilen tilbage før aftale.