Vores Autocenter - CarSpot

Ballevej 13, 8300 Odder
Medlem af CarSpot
4,6
(84)
Få tilbud

    Værkstedet er en del af autobutler.dk

Sammenlign priser fra Vores Autocenter - CarSpot og spar penge når bilen skal på værksted. Bestil tid online med prismatch via autobutler.dk

Seneste bedømmelser

  • Prisen

    4.6

  • Arbejdet

    4.6

  • Servicen

    4.6

  • Dialogen

    4.6

  • Fremtoningen

    4.4

  • Beliggenheden

    4.3

Denys F.
01-06-2026
Audi A 3 2004
Rene J.
19-06-2026
Renault Grand Scenic 2011
Super god oplevelse og billigere end de fleste andre. Jeg skulle have skiftet tandrem og vandpumpe som gik som forventet, jeg havde et par ekstra opgaver bla lapning af et baghjul og skift af bag fjedre, da jeg kørte på reservehjul derned, jeg kom derned for at afhente bilen og han havde lige sat det lappede baghjul på bilen og var i gang med at spænde, ikke nok med at han spændte de 2 hjul som havde været af, han efter spændte også de 2 foran, selv om de ikke har haft noget med dem at gøre. Der var også udfordringer som de løste perfekt og jeg har en super god bil at køre i igen. Selvom jeg har 90 min kørsel derned, så tager jeg gladeligt turen igen. Anbefaling herfra.
Kristoffer S.
15-06-2026
Ford Focus 2017
Meget venlig og imødekommende mekaniker. Fik et godt tilbud på at få lavet min aircondition. Kom derfra med en fungerende aircondition og en flot bil, som havde fået lidt ekstra kærlighed
Preben R.
11-06-2026
Ford Ka 2010
En rigtig god oplevelse
Michael L.
11-06-2026
Ford C-Max 2012
Havde bestilt tid til airconditionservice og håndbremsekabel. Da de gik bilen igennem, fandt de et par andre ting, som også skulle laves. De tog sig tid til det hele i løbet af dagen, selvom der egentlig kun var sat omkring en time af til opgaven. God service, fair pris og flinke folk. Jeg kørte derfra glad og med følelsen af, at bilen var blevet ordentligt gennemgået. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg bruger det værksted. 👍🏻🚗💨
Peter B.
05-06-2026
Skoda Fabia 2010
Rasmus L.
29-05-2026
Kia XCEED 2022
Super god service, god og nem kommunikation. Imødekommende, venlig, serviceminded og så ovenikøbet med rabat. Fik lavet serviceeftersyn, skifter bremseskiver foran og bagpå og visker bagpå, samt nogle andre småting.👌
Philip O.
20-04-2026
Opel Astra 2018
Opgaven blev fuldført som aftalt, men jeg blev ikke ringet op da bilen skulle hentes og kunne ikke selv komme i kontakt med værkstedet trods flere forsøg.
Knud W.
26-05-2026
Hyundai i40 2014
Dianna S.
05-05-2026
Skoda Fabia 2020
HOLD JER LANGT VÆK Jeg skulle have anhængertræk på bilen og endte med en næsten totalskadet bil, efter de havde kørt med en åben kølerhjelm. Herefter skulle værkstedet selv udbedre skaderne - og det ser frygteligt ud det arbejde de har lavet. Der er ikke udskiftet de dele som forsikringen havde betalt dem for. Ud over alt dette, så virker stikket til anhængertrækket ikke og forbindelserne i bilen er samlet forkert. De lover guld og grønne skove men overholder ingen aftaler. De er ikke til at stole på - og de havde min bil på deres værksted i 5 uger, fordi de hele tiden kom med nye undskyldninger! Jeg håber at Autobutler bandlyser dette værksted, så ingen andre skal udsættes for det jeg har været udsat for. Min bil er ødelagt efter værkstedet har haft den i deres besiddelse - og den blev afleveret i en meget pæn, ny og ordentlig stand til montering af træk. Det har været et sandt mareridt! De har ingen forstand på at lave biler.
Besvarelse fra Vores Autocenter - CarSpot
27-05-2026
Hejsa Diana, vil gerne starte samtalen stille og roligt ud med dig og holde den gode tone mellem os. Du kommer ind med din bil og skal have monteret anhængertræk, du fortæller os at du også gerne vil have den synet. Min medarbejder kører med din bil til syn og motorhjelmen springer op og rammer forrude samt han kommer ud for en ulykke, heldigvis og takker gud for der ikke skete ham noget. Vi aftaler sammen det skal laves og som gengæld får du monteret et gratis træk til din bil, udover den skal laves til en værdi af næsten 6000 kr. En gratis lånebil i hele perioden, bilen er til reparation. Der sker nogle fejl under reparation af bilen blandt andet mange maler fejl og vi aftaler sammen med smil på læben at det skal vi nok få lov til at lave, DU dukker så aldrig op og vi hører kun at du kørt et andet sted for at få den lavet syntes det meget frækt at snyde os sådan og tage trækket gratis for så mange penge men fair nok, Min medarbejder kom ud for en ulykke med din bil ved en fejl hvor motorhjelmen åbner op, men jeg tager gerne ansvaret for dette. Syntes du skal være ærlig overfor tingene Diana og ikke nævne det som om vi har taget røven på dig og snydt dig. Dokumentation for det jeg har nævnt haves vil helst ikke sætte det ind herinde, vi har altid taget imod dig med et smil på læben og aldrig svigtet dig, Ønsker dig fortsat god dag.

Søger du værksted i Odder?

Gør som 1.609.701 andre bilejere og få tilbud fra værksteder. Nemt og hurtigt.