Besvarelse fra
Østerhåbs Auto - AutoPartner
23-07-2025
Hej Peter :)
Vi vil gerne starte med at sige, vi er kede af din oplevelse... Din kritik er modtaget, og vil blive brugt fremover!
Det ændrer desværre ikke på hændelsen, men vi vil alligevel gerne give en forklaring på hvorfor vi tog det valg vi gjorde, samt uddybe situationen... De bremseskiver/ klodser du har fået et tilbud på, er nogle der ikke ligger på lager i Danmark, og har over en måneds leveringstid, da det kommer fra asien. Ikke nok med at der var fejl i forhold til reservedelene, så var der også på både tid, samt et mangel på kodning med tester på det tilbud der er blevet lavet af autobutler, og dette er desværre nødvendigt på din bil.
Vi valgte som kompensation for de dyrere reservedele, at give dig en større rabat, i form af tester gebyr fjernet, og at sætte arbejdstiden efter tilbuddet, trods det at vi brugte mere tid :)
Vi ville have ønsket os at du nævnte noget om din utilfredshed da du var her, så vi eventuelt kunne have uddybet det, eller fundet en løsning! :)
Når det så er sagt, burde vi have ringet, og forklaret dig dette, inden du hentede bilen. Det var "i kampens hede", og det beklager vi selvfølgeligt.
Endvidere ønsker vi dig, en fantastisk sommer alligevel!
Vh Østerhåbs Auto