Fandt ikke årsagen til hylelyd fra mine bremser, men anbefalede at jeg gik til dem som har monteret dem, da det kan være det stadig er under garanti-perioden.
Kan kun være tilfreds med svaret, da det ikke vil give mening at betale for at få skiftet bremserne hvis der stadig er garanti på dem :)
Fik tilbud på nogle reparationer. Da vi så skulle hente bilen havde mekanikeren fundet billigere måder at løse problemerne på og vi endte derfor med en fikset bil og en regningen der var væsentligt billigere end forventet!!!
De 2 unge medarbejdere var meget flinke og venlige. Jeg spurgte dem om forskellige ting mens jeg var der og de var yderst venlige til at svare på mine spørgsmål. Desværre blev fejlen på bilen ikke udbedret - men når bilfabrikanterne bevidst låser adgangen til bilens diagrammer er det jo umuligt. Man vil altså tvinge én til at bruge et mærkeværksted, med det resultat, at kunden kommer til at betale en meget større timepris, idet de slipseklædter herrer jo skal have deres løn og samtidig ligger bilhandlernes butikker på dyre matrikler............
Hos Autotest I/S er jeg blevet mødt af de flinkeste og dygtigste fagfolk. Det værende sig lige fra den først kontakt via booking, telefon og personlig betjening. Værkstedet ligger måske ikke lige på min sædvanlige "rute", men for denne service og disse mennesker samt kompetencer gør jeg gerne en undtagelse.
God betjening, men undrede mig lidt over at jeg har fået skiftet min nummerpladeholdere ud så jeg nu køre rundt og reklamere for Carservice istedet for det sted jeg har købt bilen....