Om Autobutler.dk

Ofte stillede spørgsmål


For bilejere

Ny bruger på autobutler.dk

Hvad er autobutler?
Autobutler er en online tjeneste, hvor bilejere gratis og uforpligtende får 3 tilbud på reparationer eller service fra landet bedste mekanikere.

Hvordan opretter jeg en opgave, der skal udføres på min bil?
Du skal følge oprettelsesvejledningen, som kommer frem, når du skal have 3 gratis tilbud. Det er let og simpelt.

Jeg har ikke Facebook, hvad gør jeg?
Man kan sagtens oprette en profil, selvom man ikke har en profil på Facebook. Under Facebook feltet er der 2 linjer, hvor man kan taste brugernavn og kode.

Er det gratis?
Ja, det er en gratis service. Vi hjælper jer – bilejere – med at indhente fordelagtige tilbud på jeres reparation eller service, og samtidig hjælper vi jer med at spare penge på jeres værkstedsregning.

Binder jeg mig til tilbuddene?
Nej, som bruger binder man sig ikke til tilbuddene, man kan altid afslå.

Skal jeg oprette en profil inden jeg kan indhente tilbud?
Du får automatisk en profil første gang du opretter en opgave. Med den profil kan du altid følge status på dine opgaver og se dine tilbud.

Hvorfor skal jeg oplyse bilens registreringsnummer?
Dette skal oplyses, således at mekanikeren kan indhente korrekte oplysninger om eventuelle reservedele, og for at kunne give den rigtige pris.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ved, hvad min bil fejler?
Så vælger man kategorien “andre opgaver” og beskriver så godt man kan, hvad problemet er.


For eksisterende brugere af autobutler.dk

Hvor lang tid går der før jeg får et tilbud?
Det er afhængig af forskellige perioder. Vi bestræber os på, at du/I modtager tilbud indenfor 1-2 dage. Hvis du ønsker hurtigere hjælp, er du velkommen til at kontakte os på 77 34 32 21.

Hvad sker der, når jeg accepterer et tilbud?
Når du accepterer tilbuddet, vil du modtage kontakt oplysningerne til værkstedet, og i kan aftale en tid for værkstedsbesøget.

Hjælp, jeg har ikke fået nogle tilbud!
Hvis du ikke har modtaget nogle tilbud indenfor 24 timer, vil vi meget gerne hjælpe dig. Du er derfor velkommen til at kontakte os på 77 34 32 21

Binder jeg mig til tilbuddene?
Nej, tilbuddene er gratis og uforpligtende, men vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis du ikke er tilfreds med de enkelte tilbud.

Hvad er en hasteopgave?
En hasteopgave er en opgave, der skal laves indenfor 1-3 dage.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ved, hvad min bil fejler?
Så vælger man kategorien “andre opgaver” og beskriver så godt man kan, hvad problemet er.

Har fået en mail, men kan ikke logge ind. Hvad gør jeg?
Prøv først at tjekke, hvilken mail-adresse mailen er sendt til. I mange tilfælde har man oprettet en profil fra en gammel mail-adresse, eller arbejds-mailadresse, og som derefter er videresendt til din nye mailadresse. Så husk at angive den korrekte mail-adresse, når du logger ind.

Kan jeg ændre min opgave?
Hvis du har modtaget tilbud, kan du ikke ændre opgaven, kun hvis vi sletter tilbuddene. Hvis du ønsker at ændre opgaven, så skal du sende en mail til info@autobutler.dk, hvor du beskriver, hvad der skal ændres.

Jeg kan ikke huske brugernavn og kode til min profil!
Du kan få tilsendt en ny kode via mail. Hvis du stadig ikke kan logge ind, er du velkommen til at kontakte os på info@autobutler.dk.

Jeg ønsker at benytte prisgaranti!
Hvis du ønsker, at vi skal indhente et tilbud i forbindelse med vores prisgaranti, skal vi bruge et skriftligt tilbud, som er udspecificeret. I dette link kan du finde vores retningslinjer for Prisgaranti

Jeg er ikke tilfreds med værkstedets arbejde
Har du været uheldig og mener at værkstedets arbejde ikke er løst tilfredsstillende, skal du løse problemet direkte med værkstedet. Hjælper det ikke, må du kontakte de relevante klageinstanser. Autobutler formidler kontakten mellem bilejer og værkstedet, men kan desværre ikke afgøre uoverensstemmelser mellem en bilejer og et værksted omkring arbejdets udførsel.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

For værkstederne på autobutler.dk

Jeg kan ikke huske brugernavn og kode til min profil
Du kan få tilsendt en ny kode via e-mail. Hvis du stadig ikke kan logge ind, er du velkommen til at kontakte os på info@autobutler.dk

Hvad gør jeg, hvis kunden ikke kommer til den aftalte tid?
Hvis kunden ikke kommer, skal I kontakte kunden og aftale en ny tid, hvis I ønsker at fastholde tilbuddet til kunden. Hvis I ikke, efter gentagne gange, kan få fat på kunden, kan I annullere opgaven ved at smide den i “skraldespanden”. Vores supportafdeling vil så hjælpe med at få fat på kunden. HUSK herefter at rykke datoen på kunden i systemet.

Jeg forstår ikke min faktura fra autobutler.dk?
En faktura kan bestå af flere elementer fx.

Kommission: Dette er en procentdel af den endelige fakturapris, som opgaven er udført til.
Gebyr: Gebyret skal betales, hvis en opgave ikke er håndteret korrekt. Dette kan fx. skyldes, at I ikke har afsluttet en accepteret opgave inden tidsfristen på 7 dage, eller hvis beløbet på opgaven ikke er korrekt, når opgaven afsluttes.

Abonnement: Dette er prisen for det købte abonnement.

Specialaftale: Dette står angivet som tekst under fakturaen

Hvorfor vinder vi ikke opgaver?
Det kan der være flere grunde til. Dels kvaliteten af tilbuddet, prisen, afstanden til kunden, og kundernes bedømmelser af værkstederne. Men det er vigtigt for os, at I får det fulde ud af jeres abonnement. Derfor vil vi meget gerne personligt hjælpe jer. I skal sende en mail til info@autobutler.dk, hvor I skriver telefonnummer, kontaktperson og dato og evt. tidspunkt på, hvornår I har tid til, at vi hjælper jer.

Hvad gør man i ferieperioder?
autobutler.dk er en internet-side, som er åben alle årets 365 dage. Derfor er det vigtigt, at I følger op på jeres profil løbende hver uge. Hvis I fx. har ferie i 3 uge i sommerperioden, er det vigtigt, at I minimum engang hver uge logger ind på jeres autobutler-side, da kunderne stadig vil kunne acceptere jeres tilbud. Alternativt kan I evt. aftale med en person, som kan byde og følge op på siden i denne ferieperiode. Hvis I har brug for hjælp, er I velkommen til at kontakte os på 31 75 12 17, hvor Supportafdelingen vil hjælpe jer.

Hvad koster Autobutler?
Hos autobutler.dk har vi mange forskellige løsninger. Det er vigtigt for os, at værkstederne får netop den løsning, som passer. Ring derfor til os på 53 55 42 32 og lad os give dig det bedste tilbud.


Indhent det bedste tilbud allerede i dag Start her