Sådan bliver du mere synlig på nettet

VI har i en kæmpe undersøgelse analyseret bilbranchen, for at vurdere hvem der er bedst til at bruge digitale medier. Analysen viser at autobutler.dk gør et kæmpe arbejde for at få de medvirkende værksteder gjort synlige på nettet.

Hos autobutler.dk bruger vi al vores tid på at være i front med digitale værktøjer, der gør det lettere for dig at få nye kunder. Vi er i top på nettet, har mobilt tilpassede websites, og sikrer samtidig en markant synlighed og kunder til dit værksted.

Du kan med fordel bruge vores råd om hvordan dit værksted får bedre synlighed online:

1. Online bedømmelser
Sørg for at have et digitalt værktøj som sikrer dig kundernes bedømmelser online. Det kan vise sig at blive et af de væsentligste kriterier for, at potentielle kunder vælger din forretning.

2. Tag imod bestillinger på nettet
Selv om det kan lyde banalt, så er det i dag i praksis ikke muligt at købe, eller foretage en endelig reservation på nettet hos de største danske brancheaktører. Hvis branchen ikke får ændret på dette, vil den blive overhalet af digitale spillere som har styr på det basale.

3. Svar kunderne, når kunderne har tid
Hos autobutler.dk følger man løbende de mere end 400.000 kunder. De bedste værksteder er dem, der er i stand til at svare bilejeren når bilejeren har tid. Det kræver at man i branchen tænker digitale løsninger, der muliggør at man er online 24/7 lige som kunderne er det.

4. Vær mobil
Selv om bestilling af bilreparationer kan være omfattende, bruger langt hovedparten af bilejerne hos autobutler.dk i dag mobiltelefonen til at finde og vælge et værksted på nettet. De senere år er udviklingen eksploderet. Hvor det sidste år var under halvdelen af de besøgende er tallet vokset, så 55 procent af alle kunder i dag bruger en smartphone eller tablet når de bruger hjemmesiden.

Tilbage

Gå på din værkstedsside, og få nye kunder i dag
https://crm.autobutler.dk/login