OBS: VÆRKSTEDET ÅBNER EFTER AFTALE KL. 07.15 I HVERDAGE.

Velkommen hos BilXtra Odense. " Hvis bilen selv ku' vælge"

Vi udfører Reparationer & Service af alle bilmærker på vores værksted, som ligger i forbindelse med vores butik, hvor vi sælger alt i tilbehør til bilen.

Vi monterer også alt i ekstra udstyr, som f.eks. Bilstereo, Håndfri, Navigation,Undervogne og sænkningssæt, Xenon, ja stor set alt hvad der kan monteres i og uden på bilen.

Vi er klar til at give dig den bedste kundeoplevelse, og vi giver 3 års garanti på alle vores reservedele som alle er OE kvalitet.

Kom og se vores butik & værksted
____________________________________________________
Alufælge....
Vi har det bedste udstyr til dine fælge, nemlig en af Danmarks bedste dæk-monteringsmaskiner, samt meget nøjagtigt afbalanceringsudstyr, dette betyder at Vi altid kan samle Dine fælge, om det er 12" eller 24" spiller ingen rolle, og ingen ridser!
KOM IND OG SE SJÆLLANDS STØRSTE UDSTILLING AF FÆLGE, MERE END 100 STK. I UDSTILLING.
_____________________________________________________
Elektronik....
Vi monterer alt indenfor elektronik. Om det er komplet multimediecenter, navigation, eller avanceret alarmudstyr spiller ingen rolle.
_____________________________________________________
Bilstereo.
Vi fører alle de bedste mærker.
Alpine, Blaupunkt, Clarion,Ground Zero, Jbl, Pioneer,Rockford Fosgate, Sony, .
KOM OG SE VORES KÆMPE BILSTEREO PODIE. MED PLADS TIL 16 HEADUNITS, 18 SÆT HØJTALERE, 6 SUBWOOFERE, 4 FORSTÆRKERE.
Vi kan også montere ved nærmere aftale.
_____________________________________________________
Navigation.
Vores højt uddannet personale, kan altid guide Dig gennem verdenen inden for navigation, og er altvidene omkring alle produkter.
_____________________________________________________
Vinterdæk...Sommerdæk...
Vi har ALTID de bedste priser på dæk.
Ring eller kig forbi butikken, så vil vi lave et godt tilbud til dig.

_____________________________________________________

Barnestole.
Vi har Barnestole fra velkendte Britax, Recaro og Cybex.

Læs mere

Seneste bedømmelser


Aircondition Renault Clio III (2011)
"De var meget imødekommende og hurtige til at svare via autobutler. Valgte dem pga prisen, men det endte med at blive dyrere end ved det autoriserede Renaultværksted, da prisen var afgivet på den forkerte reservedel og forkert andel af arbejdstid. Det var garanteret ikke bevidst, men ærgerligt, at det bliver 3.000 dyrere end aftalt."

Tandrem VW Polo (2008)
"Det var en ovenud fantastisk oplevelse at få skiftet tandrem! Mekanikeren konstaterede at udstødningen var gået i stykker og det kunne fluks laves lige inden lukketid og jeg skulle ikke give en krone for monteringen! Kanon god service! Har ikke en finger at sætte nogen steder. JEG KOMMER UDEN TVIVL IGEN!"

Kobling Ford Mondeo (2001)

Dæk, dækmontering og hjulskift Mitsubishi Lancer (2008)
"Super god service "

Kobling Peugeot 206 (2006)
"Ros til dette værksted. De udførte opgaven til den aftalte pris. Der var få andre ting der også skulle kigges på, og der var vi hele tiden i telefonisk kontakt, så jeg havde medindflydelse på hvad der blev lavet, og de gav tilbud på alle opgaverne inden jeg besluttede mig. Fremstår meget reelle, og jeg vil helt sikkert vælge dette værksted igen. "

Anhængertræk Skoda Fabia (2012)
"Præcis som aftalt."

Anhængertræk Skoda Octavia (2013)
"Værkstedet var ikke i stand til at registrere ændringen i motorregistret (Synsfri sammenkobling). Min opfattelse af den mundtlige aftale jeg traf med værkstedet var ellers at de ville sørge for alt, inkl. registreringen. I princippet kørte jeg vel fra værkstedet i en ikke lovlig bil. For mig var det specielt tiden jeg måtte afsætte i forbindelse med aftale med synshal, aflevering af bilen osv. der er rigtig træls. Synes dog også at selve princippet i at der gives en pris på en opgave, som kun delvist udføres idet jeg måtte betale en ekstra hos synshal, er misvisende. Derudover var jeg ret utryg ved at lade værkstedet montere trækket. Inden påbegyndelse af arbejdet kunne man ikke fortælle mig hvor meget der skulle skæres i kofangeren, da det afhang af hvilket træk der skulle på. Jeg synes som det mindste man kunne fortælle hvilket træk der var valgt og dermed orientere om hvor meget der skulle skæres i bilen. Sidst vil jeg påtale, at det var en del af aftalen at monteringen skulle testes inden jeg kørte fra værkstedet. Denne service blev aldrig tilbudt. Alt virker dog som det skal indtil videre. "
BilXtra Odense - 2. juli 2014
Hej Lars,

Er ked af at læse din bedømmelse, syntes ikke det er korrekt beskrevet.

1). Det er korrekt at vi ikke kan ændre registreringen, dette skal udføres i en synshal. Det gør vi ALTID opmærksom på, også i dit tilfælde.
Sådan en "operation" tager ca. 4-5 min. i den lokale synshal.

2). Jeg sendte en PDF fil til dig pr. mail, efter aftale, hvor du kunne se hele monterings vejledningen af trækket. Herunder også, hvor meget der skulle skæres i kofangeren.
Det er stadig forskelligt fra bil til bil, men det er ikke noget mine mekanikere vurdere, der medfølger skabelon fra producenten til det enkelte træk og bilmodel.

3). Alle træk bliver testet ved udlevering, også dit! Hvorfor du skriver det ikke blev udført, er jeg uforstående overfor.

Jens Storm, indehaver.

Tandrem Renault Laguna II (2004)

VOLKSWAGEN PASSAT (2013)
"Fin service"

Service Audi A3 (2008)
"De klarede den beskrevne opgave indenfor det aftalte tidsrum og til den aftalte pris, og der har ikke været noget efterfølgende at udsætte på arbejdet."
Vis flere brugerbedømmelser