Kundevurderinger

4,7
140 bedømmelser
  • Prisen 4.6
  • Arbejdet 4.6
  • Servicen 4.6
  • Beliggenheden 4.4
  • Dialogen 4.4
  • Fremtoningen 4.3
Lars J. 17.02.2018
Service, Land Rover Range Rover Evoque
Fin og venlig service
Leon H. 14.02.2018
Dæk, Peugeot 207
Samlet set godt værksted
Dan M. 04.02.2018
Andre opgaver, Honda CR-V
den var super godt
Bo M. 12.01.2018
Bremser, Renault Megane III
Robert N. 13.12.2017
Volkswagen Golf VII
Godt værksted. Fik lavet bremser og Xenonlygter til en fornuftig pris. De ringede til mig inden de begyndte, og sagde at det kun var de forreste bremsere der skulle skiftes, selv om jeg havde fået at vide fra VW, at det var alle fire bremsere der skulle skiftes.
Julie H. 03.12.2017
Volkswagen Caddy
Klaus F. 23.11.2017
Hjulskifte, Nissan Qashqai
Supersøde og venlige👍Kunne måske godt have er lidt pænere kundeområde med en automat til kaffe/the mv.
Daniel P. 17.11.2017
Bremser, VW 1.8
Alt blev lavet til punkt og prik. Vil bruge dem fremover
Erik J. 17.11.2017
Hjulskifte, Kia Pro-Ceed
Hurtig,venlig betjening. Fornuftig pris.
Peter N. 06.11.2017
Suzuki Swift
Bilen har efterfølgende været til test hos FDM. Jeg kører ikke min bil til dette værksted igen. De "overså" koblingen var gået og baghjul bremsede skævt og ville være blevet kasseret til en synsprøve.
BN Autoteknik
Hej Peter

Vi er da rigtigt kede af din bedømmelse.
Vi er kede af vores fremtoning har været så dårlig, at prisen på en eller anden måde har afspejlet sig anderledes end du havde forventet, at vores beliggenhed er dårlig, at vores servie og dialog har været så ringe at vi kun kan få 1 stjerne.

Vi skiftede 2 extra pærer som du gav udtryk for du var glad for.
Derudover gjorde vi dig opmærksom på dit bagerste viskerblad var defekt så hvorfor har du ikke fået skiftet det endnu? Ved 35 % skævbremsning på baghjulene kan man ikke rigtig mærke det i bilen og vi har ikke bremseprøvestand til at kontrollere det.
I basis service er der ikke iregnet kontrol af kobling så den har vi ikke kigget på andet end den lille tur vi prøvede i bilen og der gjorde den ikke noget forkert, men jeg finder det meget mærkeligt du ikke selv har oplevet det hvis det er så voldsomt som FDM siger. Du kører trods alt i bilen hver dag og vi kørte i den 2 min.

Sidst men ikke mindst er vi kede af vi havde overset dit tågelys, det vil vi selvfølgelig gerne rette op på og justere det.