Kundevurderinger

4,2
71 bedømmelser
  • Prisen 4.3
  • Arbejdet 4.2
  • Servicen 4.2
  • Beliggenheden 4.1
  • Fremtoningen 3.9
  • Dialogen 3.9
Klaus A. 19.10.2018
Service, Citroën C5
Madsen K. 28.09.2018
Volvo S40
Godt tilfreds
Martin J. 03.09.2018
Ford Focus
Dennis H. 22.08.2018
Opel Insignia
Troels K. 20.08.2018
Citroën C3
Da jeg kom på det aftalte tidspunkt var der ingen, og alt var lukket. 20 min. senere kom en mekaniker, som ikke kunne tale dansk - dog kunne han tale ok engelsk. Selve arbejder virker til at være udført ok.
Bilgruppen ApS - Teknicar
Hej Troels,

Vi er kede af at du ikke var tilfreds med oplevelsen. Vi vil gerne nå til bunds i dette. Din aftale er sat til kl 8.00 ifølge siden her. Dvs mekanikeren kom først kl 8.20 ifølge din beskrivelse, er dette korrekt?

Vi er en virksomhed der sætter folk i arbejde på tværs af kompetencer og unikke egenskaber. Den eneste mekaniker der ikke kan tale så meget dansk er en af de absolutte bedste mekanikere, han er igang med sin sproguddannelse. Dialogen har du sat til 1/5 stjerner, hvad skyldes dette? Er det udelukkende pga at samtalen foregik på engelsk eller var der besvær med at forstå hinanden? Vi kunne godt tænke os at vide hvad det er galt med selve arbejdet og servicen. Hvad savner du og hvad skal der til for at imødekomme dine forventninger til 5 stjerne for disse to kategorier? Hvad er der galt med fremtoningen? Du har sat den til 2/5 stjerner.

Vi ser frem til dit svar så vi kan få noget konstruktivt ud af det og se hvad der kan gøres bedre i fremtiden, mange tak

mvh Peter Sommer - Bilgruppen.dk

Søren G. 18.07.2018
Audi A4
Første aftale brændte de mig af værkstedet åbnede ikke, og jeg fik en dag til at forsøge at komme i kontakt med dem uden held, de ringede dagen efter og fortalte at de havde noget sygdom men ringede ikke og aflyste tiden det er det mindste de kunne gøre, jeg havde bestilt service og sporring af bilen, anden gang 3 dage senere var der åbent og en ok mekanikker men sporring det udførte de ikke men de kunne køre til et andet værksted som kunne lave en styretøj udmåling, men de havde ikke bestilt tid, så hvis jeg skal have lavet det som jeg havde bestilt så er det afsted igen for 3 gang. meget dårlig planlægning
Bilgruppen ApS - Teknicar
Hej søren.
som jeg sagde i telefonen, vores mekaniker ringede 10 min før han skulle møde. og vi har nogen på mekaniker på ferie.
Så vi i salgs afdelningen sidder med alt, lige pt og skal holde styr på hvad mekanikkerne har aftalt.

Men du må gerne uddybe dine stjener

Fremtoningen

Beliggenheden: Samme her?

Prisen: Du har selv godkendt prisen?

Arbejdet

Servicen

Dialogen
Mette 11.07.2018
Hjulskifte, Fiat 500
Lærke 11.07.2018
Hjulskifte, Opel Astra
Boe F. 11.07.2018
Hjulskifte, Kia Rio
Bilgruppen ApS - Teknicar
Hej Boe,

Vi har modtaget en meget dårlig anmeldelse fra dig på 1 stjerne som jo er det laveste.
Jeg undrer mig over at vi kan få så lav en anmeldelse for så simpel en opgave. Det er endda en opgave vi ikke tjener noget på men som egentlig bare er en service.

Hvad er der gået galt?

Mvh Peter S - Bilgruppen
Lene 11.07.2018
Hjulskifte, Peugeot 208