Husk at bekræfte aftalen med kunden

Vi oplever desværre en del bilejere, som er i tvivl om hvorvidt de har en aftale med værkstedet. Det kan skyldes, at dit værksted er på Autobud - og aftalen derfor bookes automatisk med dit værksted i forhold til hvornår du har angivet næste ledige tid.

Vi oplever desværre en del bilejere, som er i tvivl om hvorvidt de har en aftale med værkstedet. Det kan skyldes, at dit værksted er på Autobud - og forespørgslen derfor bookes automatisk med dit værksted i forhold til hvornår du har angivet næste ledige tid.

For at undgå triste situationer og misforståelser er det derfor vigtigt at du ringer til bilejere, der har booket dit værksted hurtigst muligt (samme dag som du modtager reservationen). Du får besked om reservationen fra os både på mail og sms - og vi forventer derfor, at du forsøger at få fat i kunden.

Vi hjælper dig gerne, hvis du ikke kan få fat på kunden, men det er vigtigt at du reagerer hurtigt. Hvis du ikke kontakter kunden, risikerer du desværre at bilejeren går videre til et andet værksted.

Hvis du IKKE bekræfter en aftale inden for en arbejdsdag, låser vi din side på Autobutler. Det betyder at du hverken kan byde eller få nye kunder.

Vi gør dette for at sikre, at bilejere der rent faktisk forespørger om en tid, også får den nødvendige service og bekræftelse af deres aftale.

mvh
Jesper Larsen, Salgschef
[email protected]
Mobil: 31155773

Tilbage

Gå på din værkstedsside, og få nye kunder i dag
https://crm.autobutler.dk/login