To E-handelspriser til autobutler.dk

Skrevet af Autobutler.dk d. 25. maj 2012, 10:33

Stolthed og vild glæde blandt medarbejderne, da værkstedsportalen autobutler.dk i går fik to E-handelspriser. Værkstedsportalen autobutler.dk ApS modtog i går ikke færre end to E-handelspriser, da Foreningen for Distance- og Internethandel i går aftes havde gallafest på Axelborg i København i anledning af uddelingen af E-handelsprisen 2012. Autobutler vandt kategorierne Start-up og Business-to-customer (mindre virksomheder). Så hele to gange måtte de kun 31-årige indehavere af den knap to år gamle værkstedsportal autobutler.dk ApS, Christian Legêne og Peter Michael Oxholm Zigler, på scenen sammen med deres ni jublende medarbejdere, - Vi havde selvfølgelig håbet på en pris, men vi havde slet ikke regnet med at få to. Vi er bare så stolte, siger administrerende direktør og partner Christian Legêne. - Vi har svært ved at fatte det. Konkurrencen i år var benhård, og selv om vi selvfølgelig godt ved, at vores forretningskoncept og idé er god, og at vi har anstrengt os for at udnytte dens potentiale, havde vi kun turdet håbe, siger marketingchef og partner Peter Zigler.   Blåstempling - Vi opfatter det som et kæmpe-skulderklap og en blåstempling af, at vores forretning er kommet for at blive. Vi har bestræbt os på at lave en wini-win løsning, som tilfører værdi for såvel autoværkstederne og i særdeleshed forbrugerne, samtidig med, at det ikke kun handler om pris, men også kvalitet og gennemsigtighed, og det er blevet bemærket, tilføjer Christian Legêne. - Vi ved også, at man ikke skal sove på laurbærrene, når man får en så vigtig pris. Vi vil arbejde hårdt for at gøre vores portal og service bedre, og med den her pris og de solide investorer, vi fik for i starten af året, er vi nu mere overbevist om, at vores planlagte internationalisering nok skal lykkes, slutter Peter Zigler.  

Juryens begrundelser for priserne til autobutler.dk:

B2C Prisen, mindre virksomheder: Autobutler

  • Autobutler får prisen for at lykkes med at revolutionere en svær og ugennemskuelig branche. Kort sagt har Autobutler med deres forretning formået at skabe transparens og gøre op med fordomme om automekaniker-branchen.
  • Mistillid og ugennemskuelighed er blevet vendt til tryghed, overblik for brugeren, fornuftige priser og belejlighed. Autobutler har begivet sig ind på et marked, der er udfordret på tillid, og det er i sig selv prisværdigt.
  • Autobutler er et godt eksempel på, at forbrugeren får mere magt og er med til at sætte dagsordenen.
  • Autobutler skaber værdi - ikke kun i kroner og ører - men også for mekanikeren og for bilejeren.
  • De imponerer ved at skabe synergi. De får egeninteresser til at gå op i en højere enhed med værkstedets og bilejerens, og så er de et forbillede i forhold til at skabe gode konkurrencevilkår.
  • Autobutler har højnet branchens faglige niveau - blandt andet ved vise konsekvensen på deres website: 3 dårlige brugeranmeldelser fører til en bortvisning fra Autobutlers website!
  • Stort tillykke til Autobutler med prisen!

Start-up Prisen: Autobutler

  • Autobutler giver forbrugerne en øget gennemsigtighed i markedet for reparation af biler ved at skabe en reel mulighed for at sammenligne priser på konkrete reparations- og serviceopgaver.
  • Autobutler har med sit koncept formået radikalt at ændre vilkårene i branchen og er i gang med at opbygge en værdifuld position som formidleren mellem værkstederne og forbrugerne.
  • Autobutler arbejder professionelt og målrettet på at skabe vækst i virksomheden med klare milepæle og en ambitiøs plan for deres videreudvikling.
  • Juryen glæder sig over med årets Start-up pris at kunne anerkende Autobutlers store succes og for at se et hul i markedet.
 

Kun ved at vælge via autobutler.dk får du:

Med Autobutler får du 2 års fuld garanti

<p>Garantien gælder, med nedenstående undtagelser, både det udførte arbejde og de anvendte reservedele.</p> <li>Garantien gælder uden km begrænsning.</li> <li>Garantien gælder alene den del af arbejdet som er formidlet og udført gennem Autobutler.dk.</li> <li>Garantien ydes udelukkende af dét værksted, som har udført arbejdet og er derfor et forhold mellem kunden og værkstedet.</li> <li>Garantien gælder i to år fra fakturadato. Det er derfor vigtigt både at gemme det bekræftede tilbud formidlet gennem Autobutler.dk og værkstedsfakturaen, da disse to dokumenter tilsammen udgør garantibeviset.</li> <p>Garantien omfatter ikke:</p> <li>Skader / behov for udskiftning som skyldes almindelig slitage</li> <li>Skader som skyldes brug af forkert brændstof, olie og andre væsker</li> <li>Skader som skyldes færdselsuheld</li> <li>Skader som følger af manglende eller mangelfuld service og vedligeholdelse</li> <li>Skader som følger af unormal brug / misbrug af bilen</li> <li>Skader som følger af deltagelse i motorløb</li> <li>Skader som følger af andre værksteders eller egen reparation, montering af ekstraudstyr, eller ombygning af bilen</li> <li>Brugte og renoverede dele</li> <li>Egne reservedele</li> <li>Dæk</li> <li>Rustbeskyttelse</li> <li>Justeringer, sporinger og indstillinger (hjul, døre m.v.)</li> <p>Reklamation over garantidækkede skader skal ske til det værksted som har udført reparationen senest på toårsdagen for udskrivelsen af fakturaen.</p>

Alle værksteder kvalitetskontrolleres af FDM

<p>FDM foretager på vegne af Autobutler stikprøvekontrol af det arbejde, som vores tilmeldte værksteder udfører. Som uvildig stikprøvekontrollant er FDM med til at kontrollere det arbejde, som du har fået udført, lige som vores brugere efter hvert enkelt værkstedsbesøg bedømmer værkstederne. Tilsammen er det din sikkerhed for, at kvaliteten af arbejdet altid er i orden.</p> <p>Ved FDMs stikprøvekontrol undersøges det bl.a., om værkstedet har fulgt FDMs reparationsaftale, for at sikre dig at arbejdet er udført som aftalt. </p> <p>Alle værksteder på autobutler.dk er underlagt FDMs stikprøvekontrol og kontrolleres løbende.</p> <p>Det betyder at: <ul> <li>Kvaliteten af det udførte arbejde kontrolleres</li> <li>Kunden skal have mulighed for at se de udskiftede reservedele</li> <li>Værksteder kan ekskluderes, hvis de ikke lever op til FDMs og Autobutlers krav</li> </ul> </p> <p>Alt sammen for at garantere dig en god oplevelse og en service, der beror på høje kvalitetskrav til vores tilknyttede værksteder.</p>

Autobutler.dks prisgaranti

<p>Hvis du får et tilbud hos et lokalt værksted, der er bedre end det, du kan opnå på autobutler.dk, kan du gøre brug af Autobutlers prisgaranti. Så vil vi matche prisen ved at sørge for, at du kan få opgaven løst til samme pris hos et af de bilværksteder, som har budt på opgaven. Du vælger selv hvilket. Hvis ingen af de værksteder, der har budt på opgaven, ønsker at udføre arbejdet til den pris, der skal matches, kan du få arbejdet udført på et værksted i det samme geografiske område. Vi sørger for, at du aldrig kommer til at betale mere, end det bedste tilbud lyder på!</p>

Lige nu siger andre bilejere

4,5
55704 bedømmelser
Ford Fiesta – 2014
Cele Auto
2750 Ballerup
Ford Fiesta – 2009
BH Car Service Osted - Teknicar
4320 Lejre
Skoda Fabia – 2007
meget fin service hjælpsom en positiv oplevelse
TS Autoteknik I/S - Teknicar
2400 København NV
Ford Fiesta – 2014
Cele Auto
2750 Ballerup
Ford Fiesta – 2009
BH Car Service Osted - Teknicar
4320 Lejre
Opret en opgave nu