Autobutler.dk i hidtil største mediesatsning

Skrevet af Autobutler.dk d. 1. oktober 2012, 11:17

Værkstederne får 25-30 procent flere forespørgsler efter massiv marketingoffensiv igangsat af autobutler.dk

Hvis du synes, at du ser og hører om værkstedsportalen autobutler.dk her, der og alle vegne, så er der en grund til det. Autobutler.dk er nemlig gået et gear op og har sat fuld fart på markedsføringen her i efteråret. En kampagne til en værdi af mere af én millioner kroner er søsat og har øget kendskabet til autobutler.dk markant. Resultatet har allerede vist sig – værkstederne, der er tilknyttet autobutler.dk, har i august og september fået 25-30 procent flere forespørgsler på opgaver, som bilisterne ønsker udført.

»Autobutler.dk vil blive ved med at gøre en forskel for værkstederne. Derfor har vi for alvor skruet op for volumen på vores marketingindsats«, siger partner og marketingchef Peter Michael Oxholm Zigler fra den E-handelspræmierede værkstedsportal.

Autobutler.dk værkstedsportal - 3 tilbud på din bilreparation

Bred palet af medier

Autobutler bruger en bred palet af medier i sin massive marketingindsats, som for alvor skal markere autobutler.dk's position på markedet:

  • TV-annoncering på TV3 og TV3+
  • Reklamer på bagsiden af 45 buslinier i hele landet
  • Radioannoncering på Nova/Radio 100
  • Google Adwords – højere budget end nogensinde
  • Optimeret SEO-indsats, som skal sikre, at autobutler.dk vil opnå de bedste placeringer ved søgning på nettet
  • Bannerannoncering på relevante hjemmesider
  • Bannerreklamer i Motor-Magasinets nyhedsbrev
  • Landsdækkende Direct Marketing-kampagne til alle relevante værksteder/værkstedschefer/indkøbsansvarlige
  • Mediesamarbejdsaftaler med flere af de helt store mediehuse. Ekstra Bladet er søsat og flere kommer til i 2012

Autobutler.dk er en efterspurgt service

»Som mange brancheaktører sikkert har bemærket, har autobutler.dk haft stor succes med at få placeret såkaldte iframes (en miniudgave af autobutler.dk) på landets største og mest besøgte websites og portaler. De danske bilejere kan herfra få direkte adgang til at oprette deres reparationer eller serviceeftersyn på autobutler.dk. Det er en tendens, vi ser store muligheder i og som flere mediehuse og internet portaler allerede har takket ja til«, siger Peter Zigler.

»Det har blandt andet ført til samarbejder med qxl.dk, pricerunner.dk, ekstrabladet.dk, danskcampingunion.dk og mange flere. Portaler og mediehuse som alle med autobutler.dk leverer deres bilinteresserede læsere, brugere og medlemmer en service som skaber gennemsigtighed, konkurrencedygtige priser og frem for alt et trygt valg næste gang bilen skal på værksted«, siger han.

»Med den netop igangsatte kampagne er det målet at styrke kendskabet til autobutler.dk, øge antallet af forespørgsler og at indfri portalens ambitiøse mål om at ca. 1.000 værksteder og centre skal være tilmeldt autobutler.dk inden årets udgang. Et ambitiøst mål som vil gøre autobutler.dk til den ubestridt største sammenslutning af værksteder i Danmark, hvor danske bilejere online kan udbyde deres værkstedsarbejde«, slutter Peter Zigler.

Kun ved at vælge via autobutler.dk får du:

Med Autobutler får du 2 års fuld garanti

<p>Garantien gælder, med nedenstående undtagelser, både det udførte arbejde og de anvendte reservedele.</p> <li>Garantien gælder uden km begrænsning.</li> <li>Garantien gælder alene den del af arbejdet som er formidlet og udført gennem Autobutler.dk.</li> <li>Garantien ydes udelukkende af dét værksted, som har udført arbejdet og er derfor et forhold mellem kunden og værkstedet.</li> <li>Garantien gælder i to år fra fakturadato. Det er derfor vigtigt både at gemme det bekræftede tilbud formidlet gennem Autobutler.dk og værkstedsfakturaen, da disse to dokumenter tilsammen udgør garantibeviset.</li> <p>Garantien omfatter ikke:</p> <li>Skader / behov for udskiftning som skyldes almindelig slitage</li> <li>Skader som skyldes brug af forkert brændstof, olie og andre væsker</li> <li>Skader som skyldes færdselsuheld</li> <li>Skader som følger af manglende eller mangelfuld service og vedligeholdelse</li> <li>Skader som følger af unormal brug / misbrug af bilen</li> <li>Skader som følger af deltagelse i motorløb</li> <li>Skader som følger af andre værksteders eller egen reparation, montering af ekstraudstyr, eller ombygning af bilen</li> <li>Brugte og renoverede dele</li> <li>Egne reservedele</li> <li>Dæk</li> <li>Rustbeskyttelse</li> <li>Justeringer, sporinger og indstillinger (hjul, døre m.v.)</li> <p>Reklamation over garantidækkede skader skal ske til det værksted som har udført reparationen senest på toårsdagen for udskrivelsen af fakturaen.</p>

Alle værksteder kvalitetskontrolleres af FDM

<p>FDM foretager på vegne af Autobutler stikprøvekontrol af det arbejde, som vores tilmeldte værksteder udfører. Som uvildig stikprøvekontrollant er FDM med til at kontrollere det arbejde, som du har fået udført, lige som vores brugere efter hvert enkelt værkstedsbesøg bedømmer værkstederne. Tilsammen er det din sikkerhed for, at kvaliteten af arbejdet altid er i orden.</p> <p>Ved FDMs stikprøvekontrol undersøges det bl.a., om værkstedet har fulgt FDMs reparationsaftale, for at sikre dig at arbejdet er udført som aftalt. </p> <p>Alle værksteder på autobutler.dk er underlagt FDMs stikprøvekontrol og kontrolleres løbende.</p> <p>Det betyder at: <ul> <li>Kvaliteten af det udførte arbejde kontrolleres</li> <li>Kunden skal have mulighed for at se de udskiftede reservedele</li> <li>Værksteder kan ekskluderes, hvis de ikke lever op til FDMs og Autobutlers krav</li> </ul> </p> <p>Alt sammen for at garantere dig en god oplevelse og en service, der beror på høje kvalitetskrav til vores tilknyttede værksteder.</p>

Autobutler.dks prisgaranti

<p>Hvis du får et tilbud hos et lokalt værksted, der er bedre end det, du kan opnå på autobutler.dk, kan du gøre brug af Autobutlers prisgaranti. Så vil vi matche prisen ved at sørge for, at du kan få opgaven løst til samme pris hos et af de bilværksteder, som har budt på opgaven. Du vælger selv hvilket. Hvis ingen af de værksteder, der har budt på opgaven, ønsker at udføre arbejdet til den pris, der skal matches, kan du få arbejdet udført på et værksted i det samme geografiske område. Vi sørger for, at du aldrig kommer til at betale mere, end det bedste tilbud lyder på!</p>

Lige nu siger andre bilejere

4,5
55810 bedømmelser
Skoda Octavia – 2002
det var et godt værksted og de var gode til deres arbejde så ug her fra MVH.John.Jensen
Sand BilCentrum ApS
2630 Taastrup
Renault Captur – 2013
God og hurtig service!
Alexanders Testværksted
2300 København S
Renault Grand Scenic II – 2008
God og fin!
Th.Østergaard ApS - AutoPartner
4800 Nykøbing F
Skoda Octavia – 2002
det var et godt værksted og de var gode til deres arbejde så ug her fra MVH.John.Jensen
Sand BilCentrum ApS
2630 Taastrup
Renault Captur – 2013
God og hurtig service!
Alexanders Testværksted
2300 København S
Opret en opgave nu