Autobutler lancerer nyt indkøbskoncept

Skrevet af Autobutler.dk d. 7. februar 2013, 15:54

AutobutlerPLUS er et nyt indkøbskoncept, udviklet af værkstedsportalen autobutler.dk. Der tilbydes eksklusive indkøbs- og samarbejdsaftaler til alle værksteder, uanset om værkstedet er autoriseret eller tilknyttet en af de frie værkstedskæder. Alle værksteder er velkomne, sidst på året, også de, der ikke er tilmeldt værkstedsportalen autobutler.dk.

Værkstedsportalen autobutler.dk, Nordens største, går et gear op og introducerer nu AutobutlerPLUS for de danske værksteder. Det skal være en avanceret online ”indkøbsforening”, der skal være bindeled mellem værksteder og branchens forskellige leverandører, det være sig reservedele, glas, forsikringer, dæk og fælge, undervognsbehandlinger, syn med mere. Michael Mikkelsen, der tidligere har været ansvarlig for indkøb i Carepoint-kæden, er manden, der skal føre AutobutlerPLUS til succes.

»Og det glæder jeg mig til. Det er sjældent, man får en chance for at være med til at udvikle og udbrede et så nyskabende koncept, så jeg tøvede ikke med at sige ja, da jeg fik tilbuddet«, siger Michael Mikkelsen, partneransvarlig hos autobutler.dk.

Optimér din forretning

Adm. direktør Christian Legêne fra autobutler.dk forklarer:

»Autobutler-værkstederne har allerede i dag en række fordele, andre ikke har. De får løbende tilbudt hundredvis af opgaver i døgnet, som de kan byde på, når de har tid. De har brugerbedømmelser, som de kan tiltrække kunder med. Flere hundrede af værkstederne har også integration til systemer som Tolerancedata, hvilket giver direkte adgang til serviceskemaer og gør det lettere for dem at afgive kvalificerede tilbud.

Med det nye indkøbskoncept, AutobutlerPLUS, får værkstederne imidlertid ikke bare nye kunder, men adgang til eksklusive indkøbs- og samarbejdsaftaler, der kan optimere værkstedsdriften og derved skabe en bedre bundlinje«, tilføjer han.

Autobutler.dk værkstedsportal - 3 tilbud på din bilreparation

Tidsbesparende

Målet med AutobutlerPLUS er, foruden gode indkøbs- og samarbejdsaftaler, blandt andet at spare tid på tilbudsgivningen ude på værkstederne. Et eksempel kunne være som følgende: Et autobutler-værksted ser en interessant opgave på autobutler.dk, det et 100.000 km service. Der skal bruges motorolie, to filtre, et komplet tandremssæt med vandpumpe og strammere, nye tændrør, og to vinduesviskere. Via det serviceskema-system, værkstedet bruger, og som er integreret i autobutler-dashboardet, har værkstedet hurtigt styr på tidsforbruget. Herefter kan værkstedet med nogle få klik bestille de nødvendige reservedele hos de forskellige AutobutlerPLUS leverandører.

»Til sidst kan værkstedet med få klik udarbejde et godt udspecificeret og velformuleret tilbud til kunden, lige til at sende«, forklarer Christian Legêne.

Kun ved at vælge via autobutler.dk får du:

Med Autobutler får du 2 års fuld garanti

<p>Garantien gælder, med nedenstående undtagelser, både det udførte arbejde og de anvendte reservedele.</p> <li>Garantien gælder uden km begrænsning.</li> <li>Garantien gælder alene den del af arbejdet som er formidlet og udført gennem Autobutler.dk.</li> <li>Garantien ydes udelukkende af dét værksted, som har udført arbejdet og er derfor et forhold mellem kunden og værkstedet.</li> <li>Garantien gælder i to år fra fakturadato. Det er derfor vigtigt både at gemme det bekræftede tilbud formidlet gennem Autobutler.dk og værkstedsfakturaen, da disse to dokumenter tilsammen udgør garantibeviset.</li> <p>Garantien omfatter ikke:</p> <li>Skader / behov for udskiftning som skyldes almindelig slitage</li> <li>Skader som skyldes brug af forkert brændstof, olie og andre væsker</li> <li>Skader som skyldes færdselsuheld</li> <li>Skader som følger af manglende eller mangelfuld service og vedligeholdelse</li> <li>Skader som følger af unormal brug / misbrug af bilen</li> <li>Skader som følger af deltagelse i motorløb</li> <li>Skader som følger af andre værksteders eller egen reparation, montering af ekstraudstyr, eller ombygning af bilen</li> <li>Brugte og renoverede dele</li> <li>Egne reservedele</li> <li>Dæk</li> <li>Rustbeskyttelse</li> <li>Justeringer, sporinger og indstillinger (hjul, døre m.v.)</li> <p>Reklamation over garantidækkede skader skal ske til det værksted som har udført reparationen senest på toårsdagen for udskrivelsen af fakturaen.</p>

Alle værksteder kvalitetskontrolleres af FDM

<p>FDM foretager på vegne af Autobutler stikprøvekontrol af det arbejde, som vores tilmeldte værksteder udfører. Som uvildig stikprøvekontrollant er FDM med til at kontrollere det arbejde, som du har fået udført, lige som vores brugere efter hvert enkelt værkstedsbesøg bedømmer værkstederne. Tilsammen er det din sikkerhed for, at kvaliteten af arbejdet altid er i orden.</p> <p>Ved FDMs stikprøvekontrol undersøges det bl.a., om værkstedet har fulgt FDMs reparationsaftale, for at sikre dig at arbejdet er udført som aftalt. </p> <p>Alle værksteder på autobutler.dk er underlagt FDMs stikprøvekontrol og kontrolleres løbende.</p> <p>Det betyder at: <ul> <li>Kvaliteten af det udførte arbejde kontrolleres</li> <li>Kunden skal have mulighed for at se de udskiftede reservedele</li> <li>Værksteder kan ekskluderes, hvis de ikke lever op til FDMs og Autobutlers krav</li> </ul> </p> <p>Alt sammen for at garantere dig en god oplevelse og en service, der beror på høje kvalitetskrav til vores tilknyttede værksteder.</p>

Autobutler.dks prisgaranti

<p>Hvis du får et tilbud hos et lokalt værksted, der er bedre end det, du kan opnå på autobutler.dk, kan du gøre brug af Autobutlers prisgaranti. Så vil vi matche prisen ved at sørge for, at du kan få opgaven løst til samme pris hos et af de bilværksteder, som har budt på opgaven. Du vælger selv hvilket. Hvis ingen af de værksteder, der har budt på opgaven, ønsker at udføre arbejdet til den pris, der skal matches, kan du få arbejdet udført på et værksted i det samme geografiske område. Vi sørger for, at du aldrig kommer til at betale mere, end det bedste tilbud lyder på!</p>

Lige nu siger andre bilejere

4,5
55810 bedømmelser
Citroen C1 – 2007
God og hurtig service. Vil helt klart bruge dem igen.
Auto M8
3600 Frederikssund
Skoda Octavia – 2002
det var et godt værksted og de var gode til deres arbejde så ug her fra MVH.John.Jensen
Sand BilCentrum ApS
2630 Taastrup
Renault Captur – 2013
God og hurtig service!
Alexanders Testværksted
2300 København S
Citroen C1 – 2007
God og hurtig service. Vil helt klart bruge dem igen.
Auto M8
3600 Frederikssund
Skoda Octavia – 2002
det var et godt værksted og de var gode til deres arbejde så ug her fra MVH.John.Jensen
Sand BilCentrum ApS
2630 Taastrup
Opret en opgave nu