Book tid online
  •  Næste ledige tid om 1 dag
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

cirka 15 timer siden
Service ,  Toyota Avensis 2007
Som sædvanlig helt i top.
cirka 15 timer siden
Styretøj ,  Nissan Micra 2009
Super service - og modtog en ren og støvsuget bil. TAK
cirka 16 timer siden
Udstødning ,  Toyota Yaris 2007
God betjening, tog dog mere end en dag at få løst opgaven (3 timers job)
cirka 16 timer siden
Tandrem/kæde ,  Volvo V70 2001
Som sædvanlig rigtigt god service, dog lidt utilfreds med, at oliespild ikke blev tjekket ordentligt
cirka 17 timer siden
Toyota Avensis 2005
God hurtig betjening arbejdet udført tilfredsstillende
cirka 19 timer siden
Aircondition ,  Volkswagen Touran 2011
en dag siden
Service ,  Ford Fiesta 2013
en dag siden
Toyota Yaris 2017
Er yderst tilfreds med tilbuddet og arbejdet.
en dag siden
Aircondition ,  Volvo V70 2008
en dag siden
Service ,  Peugeot 206+ 2011

Idégrundlag

Nordsjællands Automekanik er med, i det forretnings koncept i branchen(Bosch Car Service), der er skabt til at flytte kunderne fra de autoriserede op i segmentet af kvalitetsbeviste værksteder, der fører en sober prispolitik og som samtidig sender det signal, at have været med helt fra udviklingsfasen omkring de fleste styresystemer og andre komponenter i de moderne biler i dag..

Vi vil vise vore kunder, at et Bosch Car Servicecenter i Allerød er den autovirksomhed der sætter trenden i branchen.

Virksomhedens mission/eksistensberettigelse

Nordsjællands Automekanik kan mere end blot at sælge service og reservedele til alle bilmærkerne. Vi dækker netop det behov der måtte være mellem de større autoriserede(Kædeforretninger) forhandlere og de almindelige frie værksteder, der eksistere kun et unikt brand i det uautoriserede net, og det er Bosch Car Service, da vi er med helt fremme i udviklingen af de fleste bilmærker, vi har derfor forudsætningen og det kendskab til mærkerne, samt tilgang til alt det specialværktøj det må kræve.

Bosch arbejder hele tiden målrettet på at udvikle netop de specialprodukter, samt fremtidige styresystemer, der gør det unikt at være en del af, da vi fremover altid vil være på forkant med udviklingen.

Behovet virksomheden vil dække hos kunden.

Nordsjællands Automekanik gør det nemt for kunderne, ved hele tiden at analysere deres behov og opfylde dem. Vi spørger vores kunder hver dag.

Vi er opmærksomme på, at det ikke altid er et spørgsmål om prisen, men absolut også det behov vi opfylder, vi gør det altid nemt for en rimelig pris.

Alt er muligt og vi er tilgængelige.

Vi sikre os at vi kender vores kunder og deres behov, hvilket er en naturlig del af det, at betjene kunden, vi udarbejder en kundeprofil, der afdækker ethvert spørgsmål , så som hente/bringeordning, udlejningsbil, finansieringsbehov og lign.