Book tid online
  •  Næste ledige tid om 2 dage

Seneste bedømmelser

cirka 13 timer siden
Kobling, Peugeot 508 2014
Min bil blev repareret, men jeg jeg synes oplevelsen kunne være meget bedre. 1) Værkstedet var det billigste af de tre tilbud jeg fik 2) Det endte dog med at blive væsentligt dyrere, da de fandt flere ting der skulle laves - hvilket vel egentligt er ok. 3) De sagde at det var billigere at kontakte værkstedet næste gang, da Autobutler jo kostede dem penge. Jeg læste mellem linierne, at der blev lagt ekstra omkostninger på, når en kunde kom fra Autobutler. 4) Da jeg kontaktede værkstedet tog de ikke telefonen - hvilket gentog sig flere gange. Jeg kunne simpelthen ikke komme igennem til dem, og det endte med at Autobutler måtte ringe værkstedet op for mig. Dette gentog sig da jeg skulle afhente bilen - her måtte jeg bede Autobutler om at kontakte værkstedet, så jeg kunne få min bil igen. 5) Kundeoplevelsen på værkstedet var meget nusset og beskidt i modtagelsen og receptionsområdet. 6) Mekanikeren jeg talte med var super flink. Der er helt klart mange steder der kan optimeres for at give en bedre og mere professionelt oplevelse.
en dag siden
Aircondition, Peugeot 206 2006
en dag siden
Aircondition, Nissan Qashqai 2011
3 dage siden
Opel Corsa 2008
3 dage siden
Audi A6 2007
10 dage siden
Service, Ford Fiesta 2013
11 dage siden
Volkswagen Up! 2012
12 dage siden
Nissan E 2014
Dårligt.
12 dage siden
Nissan Qashqai 2016
12 dage siden
Toyota Avensis 2005
Overordnet set vil jeg ikke anbefale andre dette værksted. Vi sendte vores Avensis fra 2005 til almindeligt service og fik en regning på 9,000. Det er sikkert fair nok, men i det sekund vi forlader værkstedet, har bilen en høj mislyd fra højre siden. Jeg kører selvfølgelig bilen på værksted igen nogle dage efter, da bilen virkede som om, at være blevet i dårligere stand af en service. Værkstedet beholder bilen i fire dage. Alle fire dage glemmer værkstedet at ringe tilbage, for at give en status. Vores logistik er derfor meget udfordret, uden at vide helt hvad der foregår og hvordan vi skal planlægge vores dage. Da bilen er færdig får vi en ekstra regning på 2,500 kr. Værkstedet vil ikke give rabat, selvom bilen ikke havde fejlen da den blev sendt til service. Jeg påstår ikke, at de 100% sikkert har ødelagt bilen, men tænker alligevel at det er så underligt, at vi nok kunne have endt med en ligedeling (bilen har aldrig haft en lignende mislyd før).