Book tid online
  •  Næste ledige tid om 1 dag
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

en dag siden
Kia Ceed 2008
11 dage siden
Tandrem/kæde ,  Audi A6 1999
12 dage siden
Service ,  Kia Rio 2013
24 dage siden
Ford Ka 2013
Alment service eftersyn. Der blev fundet forventelige fejl som ligeledes blev fixet. Alt i alt godt behandling, rare mennesker og det vigtigste, troværdigt værksted!
cirka en måned siden
Service ,  Hyundai i10 2011
Fik lavet noget som der var garanti på, øv. Men selve servicetjekket ok
cirka en måned siden
Olieskift ,  Audi A6 2005
Friske fyre og meget hjælpsomme og hurtige til deres arbejde. Følte mig dog en del presset da jeg fik en låne bil hvor airbag lampen lyste, der var ingen benzin på så jeg måtte tanke den til trods for min køretur kun var på omk 15km i alt. Ligeledes var bilen unden sprinklervæske så jeg ikke kunne få forruden ren. Bilen var MEGET beskidt indvendig. Det der skiller os fra 3 til 4 stjerner er kvaliteten af lånebilen.
cirka en måned siden
Service ,  Skoda Superb 2014
rigtig fin service
cirka en måned siden
Bremser ,  BMW 320i 2005
Det var super fint
cirka en måned siden
Service ,  Mitsubishi Space Star 2014
Venligt og serviceminded personale, jeg følte mig godt behandlet
cirka en måned siden
Service ,  Volvo V70 2007
Havde bilen inde til service, skift af tandrem plus udskiftning af to sidemarkeringspærer. Jeg kunne dog allerede på vej hjem fra værkstedet mærke at bilen ikke kørte som den skulle, og jeg når da heller ikke hjem, før bilen melder at den mangler kølervækse og motorlampen begynder også at lyse. Jeg ringer næste dag og forklarer situationen og de tilbyder at se på bilen igen. Jeg vælger dog at køre bilen direkte til Volvo for egen regning, hvor det konstateres, at tandremmen ikke sidder rigtigt. Sidemarkeringspærerne havde de heller ikke skiftet. Jeg håber at mit værkstedsbesøg er undtagelsen der bekræfter de øvrige fine anmeldelser af dette værksted.

Autoplus KBH I/S - Hella Service Partner - 12. dec 2016

Hej Uffe,
Jeg beklager, at du havde en uheldig oplevelse med os.

Vi er kun mennesker og vores mekanikere kan lave fejl.

Jeg er dog meget ked af, at vi ikke fik chancen for at rette op på din oplevelse, da du/i kan se vi giver vores kunder fuld tilfredshed normalt.

Men man må bare indse lige meget hvor meget man prøver, vil der altid være en person men ikke ville kunne gøre tilfreds.

MVH
Alex Skjelmose fra AutoPlus KBH.