Book tid online
  •  Næste ledige tid om 2 dage
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

3 dage siden
Andre opgaver, Opel Astra 2004
Super god dialog og fik lavet lidt ekstra som ikke på forhånd var aftalt selvfølgelig mod ekstra betaling. Men en rigtig god oplevelse. 👍👍👍
3 dage siden
Kia Picanto 2014
Værkstedet levede op til det lovede og dermed til mine forventninger. Jeg er ikke mekaniker og kan derfor ikke vurdere arbejdet, men efter modtagen dokumentation må det antages at være ok.
6 dage siden
Service, Seat Mii 2012
9 dage siden
Peugeot 0 2016
God oplevelse.
9 dage siden
Service, Opel Corsa 2011
11 dage siden
Mazda 2 2009
Simpelthen ringe service, ydelse samt personale, der ikke formår at ikke kunne forstå og kommunikere om de fejl de lavet på vores bil, som FDM derefter rettet for dem. Udover fejl og mangler de overså ved den store årlig service og de fejl, som værkstedet lavede, fik vi en bil tilbage som stank forfærdeligt. Helt klart en masse minus stjerner, men det er jo desværre ikke muligt

QuickAuto - 10. okt 2017

Hej Camilla,
Tak for bedømmelsen. Der er altid to sider af en sag.
Vi er igen, desværre ikke enige i at vi har leveret et dårligt stykke arbejde (basis service juli 2017), samt "ringe" personale. Din bil er hæftet med fejl og mangler og dette skal korrekt oplyses af os (QuickAuto) under serviceeftersynet. Om bilen skal laves er dit valg, men vi har ansvaret for at rådgive dig.
Du fik muligheden for at takke ja til vores tilbud om tillægsreparationer, men grundet det økonomiske takkede du nej, da det løb op, rundt regnet 10.000 kr . Det også helt fair, man takker nej.

Siden du stiller dig på forkant med en grim lugt fra bilen og en lyd (efter udlevering af bilen), så vælger vi ikke at tage bilen ind, grundet mails som vi fandt meget nedladende. Vi valgte derfor, at betale FDM (af egen lomme) for at gennemgå jeres bil. Idet FDM finder mange af de fejl vi allerede havde påpeget (endda flere), skal det siges/påpeges, at det ikke er QuickAutos skyld at bilen er i dårlig/ringe stand, men kundens eget ansvar at bilen bliver vedligeholdt.
Jeg skal dog nævne, luftfilterkassen som ikke sad ordenligt fast var vores skyld. Den klarede FDM heldigvis på under 10 sekunder, da vi havde det afmonteret for at kontrollere luftfilterets tilstand. (kunne muligvis også være årsag til den grimme lugt du oplevede i bilen). Vi beklagede og har via. ankenævnet for bilklage gerne ville betale 250 kr for denne oplevelse. Men siden du vælger at klage, så må vi lade ankenævnet klarer resten.
Så mit råd er til en anden gang. Hvis du ikke har råd til at få bilen tjekket regelmæssigt, som er hvert år, så bør man ikke være i chok over at bilen har fejl og mangler. Det er kun positivt og godt, at en bil bliver tjekket igennem for fejl og mangler, så man ikke udsætter andre og sig selv for fare i trafikken.

QuickAuto
Danni
15 dage siden
Volkswagen Caddy 2013
God oplevelse
22 dage siden
Volkswagen Passat 2011
Super godt sted
cirka en måned siden
Renault Twingo 2012
cirka en måned siden
Volkswagen Up! 2014
Fin oplevelse og jeg har fået hvad jeg har betalt for. God service og modtagelse på værkstedet. Jeg kommer igen