Book tid online
  •  Næste ledige tid om 2 dage
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

en dag siden
Ford Fiesta 2016
Hurtig service og gratis lånebil.

Engstrøm Biler ApS - AutoPlus - 21. jul 2017

Hej Allan. Tak for den fine bedømmelse af os det sætter vi meget pris på. Du ringer bare hvis du skal have lavet andet. Hilsen David Engstrøm Biler.
en dag siden
Dæk, Suzuki Swift 2010
2 dage siden
Skoda Yeti 2013
3 dage siden
Ford Fiesta 2011
3 dage siden
Service, Kia Ceed 2013
Super flinke og hjælpsomme!

Engstrøm Biler ApS - AutoPlus - 20. jul 2017

Hej Mikkel/Henriette. Tak for den fine bedømmelse af os det sætter vi meget pris på. Jeg ringer til dig i dag Henriette. Hilsen David Engstrøm Biler.
3 dage siden
Service, Ford Kuga 2016
Super god oplevelse og venlig betjening. Der er dog flere punkter som kun mærkeværksted kan udføre og derved 4 stjerner. Men nem og hurtig betjening!

Engstrøm Biler ApS - AutoPlus - 19. jul 2017

Hej Jakob.
Tak for den fine bedømmelse af os, det sætter vi meget pris på. Hilsen David Engstrøm Biler.
12 dage siden
Service, Chevrolet Cruze 2011
Jeg har haft min bil til service og mens den er til service konstaterer de, at min køler er gået i stykker og at den drypper kølervæske. Dette undrer jeg mig naturligvis over, da den indtil jeg kørte den på værksted ikke har dryppet så meget som 1 gang (det er noget man lægger mærke til under bilens front). Jeg vælger i første omgang ikke at få det lavet, da oplyst pris for at få den skiftet lyder meget dyr og jeg er bekendt med, at køler cement formentlig vil kunne reparere skaden (oplyser værkstedet jo ikke noget om, for det tjener de ikke penge på). Ved tjek hos uafhængigt værksted efterfølgende bliver jeg oplyst, at grunden til at min køler er "stået af" skyldes, at værkstedets mekaniker har fået jaget en metallisk genstand a la f.eks. en skruetrækker op i kølerelementet, hvilket dermed har ødelagt køleren. Og det skal bemærkes at køleren almindeligvis er beskyttet af bundplade, hvilket gør at en sådan skade ikke kan opstå ved almindelig kørsel. Derfor er jeg på ingen måde tilfreds med resultatet af værkstedets servicering af min bil!!!

Engstrøm Biler ApS - AutoPlus - 11. jul 2017

Hej Thomas.

Vi er meget ked af at høre du ikke er tilfreds der er ingen tvivl om at vi vil hjælpe dig uanset om vi er skyld i skaden eller andet. Vi håber at du vil komme ned og se med når vi undersøger bilen sammen med vores chef Sven Engstrøm, som er gammel FDM teknikker.
Hilsen David Engstrøm Biler.
12 dage siden
Andre opgaver, Fiat 500 2011
13 dage siden
Renault Twingo 2015
Hurtig, professionel håndtering, lige som jeg kan lide det.
14 dage siden
Citroen Grand C4 Picasso 2014