Book tid online
  •  Næste ledige tid om 1 dag
  •  Mulighed for lånebil

Seneste bedømmelser

  • Servicen 4.6
  • Dialogen 4.6
  • Arbejdet 4.5
  • Beliggenheden 4.4
  • Prisen 4.4
  • Fremtoningen 4.3
27 dage siden
Hjulskifte, Hyundai i20 2012

Vangskov Automobiler ApS - 20. dec 2017

Tusind tak for den fine bedømmelse Mulle. Jeg håber vi ses igen en anden god gang, rigtig god jul til dig. Venlig Hilsen Steffen Knudsen - Vangskov Automobiler
cirka en måned siden
Olieskift, Chevrolet Matiz 2005

Vangskov Automobiler ApS - 8. dec 2017

Tak for den fine bedømmelse Simon. Håber vi ses igen en anden god gang. Rigtig god weekend fra Vangskov Automobiler
cirka 2 måneder siden
Hjulskifte, Hyundai i30 2016
Second to none

Vangskov Automobiler ApS - 30. nov 2017

Hej Søren.
Mange tak for dit besøg og din bedømmelse. Vi ses en anden god gang. Mange hilsen Steffen Knudsen - Vangskov Automobiler.
2 måneder siden
Andre opgaver, Volkswagen Transporter 2003
God service. Markant for lidt plads på udendørsarealerne.

Vangskov Automobiler ApS - 13. nov 2017

Hej Jimmi.

Mange tak for din bedømmelse af os :-)

Du har helt ret i, at vi er presset på udendørsarealerne og dermed også på parkeringsforhold, da vi også har mange salgsbiler holdende.

Mange tak for besøget og rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Thomas Vangskov.
2 måneder siden
Fejlsøgning/fejludlæsning, Fiat Punto 2005
Flinke medarbejdere, men jeg forventede en fejlsøgning, og det fik jeg ikke. Da jeg bad om tilbuddet, havde jeg allerede udlæst fejlkoden, og vidste godt at der var registreret tændingsudsætter på cylinder 2.(og google kunne fortælle mig at det nok var tændspole eller tændkabler der skulle skiftes) Jeg forventede at der ville blive lukket op og kigget på motoren for at pege præcis på hvor fejlen er og hvad det ville koste at fikse det. Det er vel det en fejlsøgning er? Istedet får jeg at vide, at det muuligvis er en fejl på enten tændspole eller kabler..og at der skal en fejlsøgning til for at finde ud af det. Og at man så må udskifte de forskellige dele og se om fejlen retter sig. Altså trial and error metoden. Men jeg troede jo at jeg netop var mødt op og skulle betale for sådan en fejlsøgning. Han kunne heller ikke give mig et konkret tilbud på en reparation. Gættede blot på at det ville koste ca.2-3000 kr. Så det var jo 375 kr, som ikke gjorde mig klogere på problemet overhovedet. Jeg er absolut ikke tilfreds, og føler mig snydt for de penge. Glad for at det trods alt kun er 375kr.

Vangskov Automobiler ApS - 13. nov 2017

Hej Ali.

Først og fremmest tak for din bedømmelse af os, som giver os mulighed for at forbedre os, så en lignende situation forhåbentligt ikke opstår igen.

Vi er dog ærgerlige over, at du ikke tilkendegav din utilfredshed i forretningen, så vi kunne havde haft en dialog omkring situationen med det samme.

Jeg har forsøgt at ringe til dig 2 gange, samt skrive dig en SMS, så vi kan få vendt din utilfredshed til forhåbentligt noget positiv. Tilbuddet, som blev givet på din opgave er et såkaldt "autobud" som Autobutler har budt på for os. Tilbuddet omhandler præcist det du har fået og som Autobutler har budt pris på.

Da der tydeligvis her kan forekomme misforståelser og manglende dialog, har vi omgående bedt Autobutler om IKKE at byde på opgaver for os, men varetager nu selv ALLE bud, hvilket gerne skulle løse fremtidige problematikker/misforståelser som dette. For at kunne konstatere din fejl fuldstændig nøjagtigt, ville det kræve nærmere udmåling af tændspole/kabler, hvilket ikke kan lade sig gøre til en pris på 375,- inkl. moms. Vi skifter ikke bare reservedele til højre og venstre, men vil gerne være 100% sikker i vores fejlkonstatering.

Vi er meget kede af din opfattelse af os, hvorfor jeg har prøvet at skabe kontakt til dig, da vi på ingen måde ønsker nogle som helst skal føle sig snydt hos os, hvilket vi heller aldrig har hørt/oplevet før.

Som nævnt har vi øjeblikkeligt ændret denne procedure med "autobud" og håber, at du vil tage kontakt til os, så vi kan aftale hvad der skal til for at tilfredsstille dig. Du må derfor meget gerne kontakte mig på: [email protected] eller direkte på 24 90 26 29.

Mange tak og rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Thomas Vangskov (Indehaver)
Vangskov Automobiler ApS
Hold-An Vej 85, 2750 Ballerup
tlf. 44 66 80 00