Seneste bedømmelser


Bremser MAZDA 323 (1994)

Dæk, dækmontering og hjulskift Peugeot 307 (2007)

Udstødning Toyota Starlet (1996)

Andre opgaver Ford Mondeo (2005)

Service Toyota RAV4 (2005)
"Det gik godt. Flinke mennesker"

Andre opgaver Suzuki Swift (2008)

Fejlsøgning/fejludlæsning Audi A4 (2006)
"Ville ikke sende andre derud. "

Andre opgaver Opel Zafira (2004)
"de var vældig flinke, men inkompetente.... Tågelygten blev monteret og bilen afleveret uden at tågelygten kunne lyse - der aftaltes ny tid til dagen efter for at færdiggøre reparationen det viste sig at lygten var monteret UDEN pære... ved andet besøg kom der så lys i lygten og jeg troede så, at sagen dermed var afsluttet fornylig var jeg så til obligatorisk syn med bilen, hvor den ikke blev godkendt fordi den nye tågelygte lyste op i himlen (jeg havde ellers sikret mig, at reparationen var inclusiv justering af lygten - men jeg fik det desværre ikke checket - det gjorde synshallen så for mig :-( jeg kan ikke anbefale værkstedet til andre"

Udstødning Toyota Corolla (1998)
"Den iøvrigt lave tilbudspris omfattede levering og montering af en ny bagpotte. Den flinke mekaniker løste opgaven ved at tætne hullet (ca. 1 cm) i røret til bagpotten. Jeg sparede dermed 1.276 kr. - Jeg spurgte: "Hvad med den hjemtagne bagpotte?" Mekanikerens svar: "Intet problem". - Stor ros til Bitschauto for eminent fin behandling.Jeg forstår Autobutlers undren, for finere service "

Styretøj Ford Focus (2002)
"Hold jer LANGT VÆK fra det amatør "værksted" Har en sag igang mod dem sammen med FDM... De nægter at udbedre den skade de har lavet da de ikke kunne finde ud af at skifte et hjulleje... Hjullejet blev skiftet, men centermøtrikken til trækakslen havde de ikke spændt, hvilket resulterede i at lejet gik til allerede samme dag, dagen efter vender jeg retur til værkstedet, hvilket ikke er en kort tur, det tager mig en time hver vej, og koster en del diesel. De spænder centermøtrikken som jeg selv udpeger som værende fejlen, de hænger sig i at det må være bremser eller knokkelledet i venstre side, trods støjen tydeligt kommer fra højre side, hvilket er den side hvor de ødelagde det nye hjulleje da de skiftede det... De mener nu at fejlen er udbedret og at jeg kan køre hjem igen... uden at de afprøver bilen for at være sikre på at de rent faktisk har udbedret fejlen. Jeg kører hjemad igen, og kan allerede mærke ved 60kmt at det bestemt ikke er udbedret... lejet er totaltsmadret... Jeg smider en sms afsted til værkstedet, og fortæller at den stadig er gal (De svarer ikke) Resten af kontakten kører over mail, hvor de vasker deres hænder for at sige det pænt... De nægter at udbedre fejlen fordi de ikke mener at fejlen er deres (De havde ikke spændt centermøtrikken, fejlen er ene og alene deres) Jeg kontakter FDM, som også synes at det lyder absurd at de ikke bare laver en ny tid og skifter hjullejet... FDM beder mig komme ind på deres testcenter så de kan gå bilen grundigt igennem... Så sagt så gjort... Testcenteret finder også frem til at hjullejet er gået til da centermøtrikken ikke blev spændt. Dette fortæller jeg under et opkald til værkstedet, han er i mellemtiden blevet en lille sur mand, og vil ikke snakke med mig, han vil se beviser for min påstand, hvilket FDM også har sendt til ham... siden da har jeg intet hørt fra ham eller værkstedet. Så FDM skal nu til at tage over... Pengene er nu ikke det store spørgsmål her, men det er en princip sag at et værksted ikke skal slippe godt fra den slags sjusk de ikke vil leve op til deres ansvar for. Så hold jer langt væk fra dem! "
bitchs auto - 25. november 2012
Vi har haft gennemgået bilen flere efter endt reparation, og vi har kun kunne konstatere det samme. Det vi har kunne konstatere var at larmen kom fra V. forhjul. Der var en løs bremsekalibere, en drivaksel manchet med mislyde og ødelagte manchetter. Kunden sagde at han godt vidste det, men ville alligevel have at det var os der skulle betale for de ødelagte ting på V. forhjul.
Det nægtede vi at gøre, da vi kun har arbejdet med H. forhjulsleje. Han har været hos FDM testcenter, hvor de konstateret at H. forhjulsleje var i stykker pga. støjen, kunden har dog ikke informeret dem korrekt - hvilket vil sige at han kun har fortalt dem at hjullejet skulle kontrolleres.
FDM siger at de ikke har gennemgået bilen andet end en prøvetur med kunden.

Da vi kontaktede FDM's testperson, fortalte han at han kun havde prøvekørt den og mistænkte H. forhjulsleje. Da han havde hørt vores forklaring med det på V. forhjul, ville han ikke længere have noget med sagen at gøre, pga. han havde konstateret den forkerte fejl. FDM har fortalt os at de ikke længere vil gøre noget ved sagen, pga. de ikke havde kontrolleret bilen ordentlig.

Vi vil derfor ikke gøre mere ved sagen, og vi vil ikke tage skylden på vore skuldre da, kunden har misinformeret andre siden begyndelsen.
Vis flere brugerbedømmelser