Velkommen til Nordsjællands Automekanik.
Bosch Car Service i Allerød

Vi er i konstant udvikling og hele tiden på forkant med hvad der sker i branchen. I dag er vi 8 friske og top motiverede medarbejdere, som følger alle fabriksstandarder og uddannelses krav. Vi har valgt Bosch Carservice, da det giver os lejligheden til at servicere vores kunders biler til den helt rigtige pris med et af markeds bedste kvalitetsmærker.

Ydermere tilbyder vi service og vedligeholdelse af enhver art, med mulighed for helt op til 1 års rente og afdragsfrihed.

Det er vi meget stolte af og vil i fællesskab forsat forfølge vores mål om tilstadighed at være blandt de bedste i vores organisation.

Vi er hele tiden meget bevidste om vores kvalitet, service og kunde pleje. Alle kunder skal have en god oplevelse ved at vælge os som deres total leverandør.

Personalet og jeg glæder os til forsat at betjene vores mange nuværende samt kommende kunder, rigtig god fornøjelse med vores hjemmeside.



De bedste bil hilsner.

Michael Lolk
Casper Nordsted

Læs mere

Idégrundlag

Nordsjællands Automekanik er med, i det forretnings koncept i branchen(Bosch Car Service), der er skabt til at flytte kunderne fra de autoriserede op i segmentet af kvalitetsbeviste værksteder, der fører en sober prispolitik og som samtidig sender det signal, at have været med helt fra udviklingsfasen omkring de fleste styresystemer og andre komponenter i de moderne biler i dag..

Vi vil vise vore kunder, at et Bosch Car Servicecenter i Allerød er den autovirksomhed der sætter trenden i branchen.

Virksomhedens mission/eksistensberettigelse

Nordsjællands Automekanik kan mere end blot at sælge service og reservedele til alle bilmærkerne. Vi dækker netop det behov der måtte være mellem de større autoriserede(Kædeforretninger) forhandlere og de almindelige frie værksteder, der eksistere kun et unikt brand i det uautoriserede net, og det er Bosch Car Service, da vi er med helt fremme i udviklingen af de fleste bilmærker, vi har derfor forudsætningen og det kendskab til mærkerne, samt tilgang til alt det specialværktøj det må kræve.

Bosch arbejder hele tiden målrettet på at udvikle netop de specialprodukter, samt fremtidige styresystemer, der gør det unikt at være en del af, da vi fremover altid vil være på forkant med udviklingen.

Behovet virksomheden vil dække hos kunden.

Nordsjællands Automekanik gør det nemt for kunderne, ved hele tiden at analysere deres behov og opfylde dem. Vi spørger vores kunder hver dag.

Vi er opmærksomme på, at det ikke altid er et spørgsmål om prisen, men absolut også det behov vi opfylder, vi gør det altid nemt for en rimelig pris.

Alt er muligt og vi er tilgængelige.

Vi sikre os at vi kender vores kunder og deres behov, hvilket er en naturlig del af det, at betjene kunden, vi udarbejder en kundeprofil, der afdækker ethvert spørgsmål , så som hente/bringeordning, udlejningsbil, finansieringsbehov og lign.

 
Læs mere

Seneste bedømmelser


Tilbehør og biludstyr Honda CR-V (2005)
"Hurtig tid, god service, ekstraopgave (bremse/skiver) blev løst samme dag, bilen var vasket og støvsuget ved aflevering. Alt i alt en god oplevelse."

Udstødning Peugeot 407 (2006)

Dæk, dækmontering og hjulskift VOLKSWAGEN POLO (1996)

Service Nissan Qashqai (2010)

Kia Ceed (2011)

Andre opgaver Peugeot 206 (2000)

Service Renault Clio III (2012)

Skadesarbejde VW Polo (2008)
"Fra start var det helle som om ingenting skulle stå i vejen for at løse opgaven. MEN, sådan blev det ikke helt. Vi aftalte at bilen skule afleveres mandag morgen og næsten sikkert vil den være klar torsdag aften. Sådan blev det ikke. Den blev færdig fredag ved ca kl 14. Jo ting kan ske. Men jeg ringede flere gange og altid har haft det fornemmelse at jeg bliver spist af med falske historier. Selvfølgelig kan jeg ikke bevise noget, meeen……..En af de ansate jeg talte med sagde om torsdagen at billen ikke var kommet fra lakering mens ejeren sagde 2 minutter senere at den var kommet?!?!?!?!? Vi aftalte, nok ikke på skrift, at bilen skulle serviceres, dvs. olie og oliefilter skift, luftfilter skift, brændstoffilter skift, og pollen filter skift. Jeg kan af gode grunde ikke se om brændstoffilteret blev skiftet eller oliefilteret blev skiftet men jeg fandt ud af at pollen filteret ikke blev skiftet. Jeg tog på ferie om lørdagen og i ferien fandt jeg ud af at filteret ikke var skiftet. Man har ikke en gang set efter hvor beskidt det må være. Så jeg betalte endnu en gang nogen for at skifte det. Og kunne godt se at helle filter ”kassen” var fyldt med gamle træblade og andet trafik møg som blev ”samlet” i løbet af et år. En af støddæmperne til bagklappen var lige pludselig defekt og derfor kunne bagklappen ikke længere åbne af sig selv. MEN værksteds ejeren sagde at det har været defekt der billen kom på værksted. Hvilket er direkte løgn. Jeg kiggede en ekstra gang i bagage rummet, den dag jeg afleverede bilen, for at sikre mig at jeg ikke glemmer noget og bagklappen fungerede som hid til. Godt altså. Jo man kan ikke sige at ting ikke gå i stykker, meeeen den defekte støddæmper var fyldt med møg og olie. Det passer ingen steder. Jeg havde gjort bilen rent to dage for inden og BEGGE støddæmpere var rene. Ikke noget møg og olie, som en meget gammel og beskidt russisk motor som har kørt mod Sibirien, i tundra støv, mens der væltede ud med motor olie. Noget andet noget er at lige præcis den støddæmper også var af andet mærke end den anden som var original VW. Så, jeg er ikke gakgak! Jeg kan bare ikke bevise noget! Man har sparklet, slebet og mailet på bilen uden at beskytte interiøret af billen overhoved. Jo de viste mig at uha de havde gjort billen ren. For der jeg kom for at hente billen, holdt den i en vaske hall og en mekaniker var ved billen. Men billen var fyldt med støv fra slibning. I bagage rummet er der dagen i dag steder hvor der er synligt at det blev sprøjtet med grunder, og reserve hjullet er også mailet med grunder. Igen måtte jeg betale nogen for at gøre grundig rent i billen. Med våd støvsuger og det helle. Som følge af skaden, måske, blev fordækkene slidt skæve. På indersiden altså. Vi aftalte, igen kan jeg ikke bevise noget, at styretøjet skulle justeres og hvis det ikke ”falder” under det samme forsikrings skade, skulle de kun flytte forhjulene bag på og baghjulene foren. Men de skal afbalanceres alle sammen før de bytter plads. Jeg kunne ikke se om de blev afbalanceret men de blev i hvert fald ikke flyttet. Så igen måtte jeg betale nogen som på ingen tid, mens jeg så på, afbalancerede hjulene, justeret styretøjet og monteret hjulene som de skulle. At justere styretøjet tog lige præcis 7 minutter. Med mig i billen og uden brug af reserve delle! Som følge af skaden måtte man skifte radiatoren for både køllesystem til motoren og radiator til klima anlægget. Men også her, hætterne, som enhver mekanikker burde vide, de er der for at beskytte ” hurtigkoblings ventilerne ” blev ikke monteret på plads igen. Så jeg måtte ud og købe nogle ny. Hvis man ikke beskytter disse ventiler risikerer man at skulle skifte selve radiatoren når man skal servicere klima anlægget. Og det gør man fordi man risikerer at komme støv og andet møg i anlægget med det som følge at kompressoren bliver ødelagt. Intet værksted er villigt til at tage ansvaret for sådan en service når hætterne mangler. Ikke dem jeg har talt med. De sagde til gengæld at de aldrig har oplevet at efter en service hos autoriserede værksteder, hætterne mangler. Dem som har med sådan noget at gøre ved godt hvad hætterne er for og de passer meget på at montere dem på plads efter endt arbejde. Der jeg konfronterede ejeren med de problemer, på nær hætterne til klima anlægget og pollen filteret som på dette tidspunkt jeg vidste ikke de manglede eller ikke var blevet skiftet, blev han sur og sagde ”tag din lorte bil og kør her fra man. Jeg gider ikke diskutere med dig man”. Jeg skal ikke sige meget mere end det jeg lige har sagt (skrevet). I må selv konkludere. Men en ting er klar, jeg kommer aldrig mere på den værksted og jeg fortæller ”historien” til mine vener og bekendte. "

Anhængertræk Skoda Fabia (2010)

Service Renault Twingo (2013)
"Hurtigt og effektivt - kaffe, vask og støvsugning var bare ekstra service, og prisen? - ca. 4000 billigere end det autoriserede værksted og med bevarelse af garantien :-)"
Vis flere brugerbedømmelser