4 / 5 Gennemsnit af 456 bedømmelser
Værkstedet lever op til FDM's reparationsaftale

Vi er et mindre firma i Taastrup, som lægger stor vægt på Kundepleje.
Sand BilCentrum består af 3 ansatte, alle med erfaring inden for autobranchen såvel mekanisk, elektrisk & skade/rustarbejde.
Vi udfører alt indenfor autoreparationer, autoskader og lakering.
Her bestræber vi os på at yde det bedste for vores kunder, derfor holder vi firmaet og de ansatte opdateret på alle punkter i branchen, ved hjælp af kurser samt det nyeste i testudstyr.

Over årene har firmaet opbygget en trofast kundekreds, gennem bla. de personlige relationer til kunderne, som selvsagt vil opstå i et firma der tager sine kunder seriøst.

Sand BilCentrum genkender du på:

* Vores høje serviceniveau.

* Vores kvalitets reservedele.

* Et veluddannet personale.

* Den uvildige kvalitetskontrol.

* At du bevare fabrik's garantien.

Åbningstider hos Sand BilCentrum.

Man - Fre 08.00 - 16.00
Levering & afhentning af din bil uden for disse tider efter aftale.

Venlig hilsen
Dit mekanikerteam, hos Sand BilCentrum.

Læs mere

Seneste bedømmelser


Syn/omsyn/synstjek Renault Laguna II (2004)
"Jeg fik en professionel kvalificeret og venlig betjening Min bil var desværre i så dårlig stand (er ca.10 år gammel), at værkstedet måtte lave bremserne såvel bagerst som forrest. og ogå skifte forreste drivaksler. Jeg havde selv observeret en klikkende lyd, når bilen trillede i frigear, og den fejl fandt værkstedet heldigvis Som kunde, skal man selvfølgelig være klar til at få overraskelser, når man kører i en ældre bil; men også huske at sikkerheden kommer forud for alt andet. Jeg kan varmt anbefale værkstedet og det har tidligere lavet godt arbejde på min bil (pladearbejde)"

Aircondition Saab 9-3 (2005)

Olieskift Seat Altea XL (2008)

Styretøj Citroën C4 (2005)
"Behagelig oplevelse"
Sand BilCentrum - 22. oktober 2014
Hej Karsten, vi fra Sand BilCentrum takker for din fine bedømmelse & håber at se dig igen.
Det betyder en stor del at modtage disse bedømmelser.
Vi arbejder hele tiden på at blive bedre.

Venlig hilsen
Dit mekaniker team Sand BilCentrum.

Aircondition Renault Clio III (2006)
"god service og arbejdet udført til aftalt pris"
Sand BilCentrum - 21. oktober 2014
Hej Ernst, vi fra Sand BilCentrum takker for din fine bedømmelse & håber at se dig igen.
Det betyder en stor del at modtage disse bedømmelser.
Vi arbejder hele tiden på at blive bedre.

Venlig hilsen
Dit mekaniker team Sand BilCentrum.

Andre opgaver Seat Altea (2004)

Kobling Hyundai Elantra (2005)

Kobling Skoda Superb (2010)
"Ville gerne give flere stjerner, men min samlede oplevelse af samspillet mellem Autobutler.dk og Sand Bilcentrum gør at jeg her giver 3 stjerner på en ellers udmærket service, mens Autobutler.dk kun får 1 stjerne (man kan jo ikke give NUL). Historien er: Jeg bestiller skift af kobling, svinghjul og udrykkerleje. Får mine bud ind og accepterer buddet fra Sand Bilcentrum. Undervejs bliver jeg kontaktet af SAnd Bilcentrum, der siger at der er sket en fejl - min bil har jo DSG gear og ikke manuelt gear, Da jeg skal hente bilen bliver jeg præsenteret for den hjemmeside værkstederne ser hos Autobutler.dk. Der fremgår det, at informationen om at min bil har en DSG gearkasse står ude i ledeteksten og ikke blandt alle de andre oplysninger om bilen. Det har bevirket at alle 3 værksteder har afgivet bud på en manuel gearkasse. Jf. Sand Bilcentrum melder Autobutler.dk 100% hus forbi - informationen er tilstede på siden. Jeg er dog langt fra enig i, at Autobutler.dk på den måde kan melde hus forbi - når 3 værksteder laver samme fejl, så ligger fejlen ikke alene hos værkstederne - så har Autobutler.dk også et ansvar, som de ikke vil vedstå! Så kære autobutler.dk - ansæt nogle webdesignere der kan deres arbejde, således at selv lang information om en bil bliver samlet under informationer og ikke bliver blandet sammen med ledeteksten. Resultatet af alt dette bliver, at i stedet for det tilbud jeg sagde ja til, endte regningen nået højere. Laves skulle det jo, men det er bare ikke skægt når man planlægger udgifterne, og det så ikke holder fordi man ikke kan finde ud af at designe hjemmesider!! Til de glade læsere: Benyt Sand Bilcentrum, de kan deres arbejde og giver god service. Overvej om det er Autobutler I skal anvende! "
Sand BilCentrum - 20. oktober 2014
Hej Finn, vi fra Sand BilCentrum takker for din bedømmelse & håber at se dig igen.
Det betyder en stor del at modtage disse bedømmelser.
Vi arbejder hele tiden på at blive bedre.

Venlig hilsen
Dit mekaniker team Sand BilCentrum.

Bremser Kia Rio (2004)
"Det udførte arbejde og servicen var over alt forventning. Da jeg ikke lige selv fik taget kontakt til værkstedet, blev jeg ringet op. Da arbejdet var færdigt, blev jeg orienteret om hvilke andre ting der burde laves inden for nærmere fremtid, samtidig fik jeg et prisoverslag på det. Kan varmt anbefale dette værksted og vil bestemt selv komme der igen."
Sand BilCentrum - 17. oktober 2014
Hej Birthe, vi fra Sand BilCentrum takker for din fine bedømmelse & håber at se dig igen.
Det betyder en stor del at modtage disse bedømmelser.
Vi arbejder hele tiden på at blive bedre.

Venlig hilsen
Dit mekaniker team Sand BilCentrum.

Service Hyundai Getz (2007)
"Fuld ud tilfres"
Sand BilCentrum - 14. oktober 2014
Hej Jakob, vi fra Sand BilCentrum takker for din fine bedømmelse & håber at se dig igen.
Det betyder en stor del at modtage disse bedømmelser.
Vi arbejder hele tiden på at blive bedre.

Venlig hilsen
Dit mekaniker team Sand BilCentrum.
Vis flere brugerbedømmelser